SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
quote:Op zondag 25 mei 2025 21:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou dan wat aan m'n ogen en wenkbrauwen en de fronsrimpel willen doen, want ik kijk nu steeds zo:
Dacht al, was mij ook niet opgevallen iig. En hmm, dan maar altijd lachend door het leven gaanquote:Op zondag 25 mei 2025 21:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nog niet maar denk wel in de toekomst dat het er zo uit gaat zien ja
quote:Op zondag 25 mei 2025 21:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nog niet maar denk wel in de toekomst dat het er zo uit gaat zien ja
😃 of 🙂quote:Op zondag 25 mei 2025 21:29 schreef Moeraskat het volgende:
Beter zo dan continu een maniakale glimlach.
Ik kan beter de rest van m'n gezicht omlaag laten trekken.quote:Op zondag 25 mei 2025 21:29 schreef bitterbal het volgende:
ja en dan misschien toch zo'n voorhoofdslift of hoe dat ook heet
oh, toch nietquote:Op zondag 25 mei 2025 21:29 schreef Moeraskat het volgende:
quote:Op zondag 25 mei 2025 21:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan beter de recht van m'n gezicht omlaag laten trekken.
Zo’n permasmilequote:Op zondag 25 mei 2025 21:29 schreef Moeraskat het volgende:
Dat gebeurt vanzelf toch? Zwaartekrachtquote:Op zondag 25 mei 2025 21:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan beter de rest van m'n gezicht omlaag laten trekken.
quote:Op zondag 25 mei 2025 21:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat gebeurt vanzelf toch? Zwaartekracht
Alleen heel even als haar bord leeg is.quote:Op zondag 25 mei 2025 21:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Viel me heul niet op dat je altijd chagrijnig kijkt
Dat viel ook wel weer mee.quote:Op zondag 25 mei 2025 21:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het gaat om je taalgebruik. Doe gewoon normaal.
als je alvast een voorproefje wil kun je een foto maken als je gaat trampolinespringenquote:Op zondag 25 mei 2025 21:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat gebeurt vanzelf toch? Zwaartekracht
Gewoon weer mondkapje op doen.quote:Op zondag 25 mei 2025 21:30 schreef Crack_ het volgende:
Gewoon niet meer in de spiegel kijken, komt alles goed
Doe jij hem op je voorhoofd.quote:Op zondag 25 mei 2025 21:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee want zie je dus alleen net de dingen die ik wil laten liften.
Blijkbaar niet hčquote:
Dan heeft je mond wenkbrauwen.quote:Op zondag 25 mei 2025 21:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan beter de rest van m'n gezicht omlaag laten trekken.
Dat heet een snorquote:
*opent excellquote:Op zondag 25 mei 2025 21:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
even gauw bifi worstje wegwerken nu sir hiss niet kijkt
Ah je gaat je bekeren?quote:Op zondag 25 mei 2025 21:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga gewoon voor een boerka. Bedek de hele boel maar.
Hoeft niet, ik denk dat iedereen vrij is om een boerka te dragenquote:
Boerkerenquote:
Al gedaanquote:Op zondag 25 mei 2025 21:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Bedopmaakalarm want het is zondagavond
volgens mij ben ik mn eerste spatader aan het ontwikkelenquote:Op zondag 25 mei 2025 21:35 schreef CherryLips het volgende:
M'n zus trok laatst een haar uit m'n kin.
ohjaaaaaaaaaa, bedanktquote:Op zondag 25 mei 2025 21:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Goede zus. Daar heb je familie voorquote:Op zondag 25 mei 2025 21:35 schreef CherryLips het volgende:
M'n zus trok laatst een haar uit m'n kin.
ja ik ook. heb er nu 1 op mijn been die ik de hele tijd zie.quote:Op zondag 25 mei 2025 21:36 schreef Crack_ het volgende:
spataderen zou ik trouwens wel echt laten fixen
quote:Op zondag 25 mei 2025 21:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik ook. heb er nu 1 op mijn been die ik de hele tijd zie.
Trek je de haren uit de kin van je vrouw dan?quote:Op zondag 25 mei 2025 21:38 schreef Koen66 het volgende:
Behalve grijze haren en een paar jaar (nu niet) rugpijn moet ik afkloppen dat ouderdomsverschijnselen nog aan me voorbij gaan
Ja jij doet het best goedquote:Op zondag 25 mei 2025 21:38 schreef Koen66 het volgende:
Behalve grijze haren en een paar jaar (nu niet) rugpijn moet ik afkloppen dat ouderdomsverschijnselen nog aan me voorbij gaan
waarom, hoort er gewoon bijquote:Op zondag 25 mei 2025 21:36 schreef Crack_ het volgende:
spataderen zou ik trouwens wel echt laten fixen
quote:Op zondag 25 mei 2025 21:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik ook. heb er nu 1 op mijn been die ik de hele tijd zie.
Waarbij?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
omdat ik de ophaalbrug ga OPBLAZEN ahahahahahhahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 25 mei 2025 21:40 schreef Koen66 het volgende:
Hmmm waarom zegt mijn foon 'alleen noodoproepen
Omdat je je niet hebt aangemeld met je sim?quote:Op zondag 25 mei 2025 21:40 schreef Koen66 het volgende:
Hmmm waarom zegt mijn foon 'alleen noodoproepen
Doe het nietquote:Op zondag 25 mei 2025 21:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
omdat ik de ophaalbrug ga OPBLAZEN ahahahahahhahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
*belt 112quote:Op zondag 25 mei 2025 21:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
omdat ik de ophaalbrug ga OPBLAZEN ahahahahahhahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Is toch gezellig, niemand die meer van het eiland afkanquote:
ow ja ik zou er om proberen te denken dat iemand zn bed moest doen vandaag.... volgens mij @mschol... vergetenquote:Op zondag 25 mei 2025 21:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 mei 2025 21:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik zoveel schoenen heb
quote:Op zondag 25 mei 2025 21:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
mja, en wat is last. Want van iets cosmetisch kun je ook last hebben maar dan anders dan op praktisch vlakquote:Op zondag 25 mei 2025 21:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb wel eens een cosmetische ingreep gedaan.
Een aantal neurofibromen laten weghalen. Toen wist ik nog maar weinig over de aandoening. Ik zal het nu niet snel meer doen, tenzij ik er echt last van ga krijgen....
je hebt een ander hoofd gekregen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Waarom nietquote:Op zondag 25 mei 2025 21:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb wel eens een cosmetische ingreep gedaan.
Een aantal neurofibromen laten weghalen. Toen wist ik nog maar weinig over de aandoening. Ik zal het nu niet snel meer doen, tenzij ik er echt last van ga krijgen....
quote:Op zondag 25 mei 2025 21:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
je hebt een ander hoofd gekregen?Ja, ben er niet zo tevreden meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Volgende week?quote:Op zondag 25 mei 2025 21:51 schreef Koen66 het volgende:
@:shii ga jij nou volgende week nog naar de meet?
Het is wel mijn bedoeling, maar ik weet het nog niet 100% zeker.quote:Op zondag 25 mei 2025 21:51 schreef Koen66 het volgende:
@:shii ga jij nou volgende week nog naar de meet?
johquote:Op zondag 25 mei 2025 21:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb een keer mijn neus recht laten zetten; helaas niet zo goed gelukt.
ik wacht met kruidenboterquote:Op zondag 25 mei 2025 21:56 schreef Shii het volgende:
[..]
Het is wel mijn bedoeling, maar ik weet het nog niet 100% zeker.
Oh, want het hoofd wat ik ken zag er niet lelijk uit. Kun je het nog inwisselen denk jequote:
Er is niets mis met jouw hoofdquote:
Ik twijfel sterk, aan de ene kant wil ik graag aan de andere kant komen er wel vrij veel mensen waar ik qua chat al helemaal niks mee hebquote:Op zondag 25 mei 2025 21:56 schreef Shii het volgende:
[..]
Het is wel mijn bedoeling, maar ik weet het nog niet 100% zeker.
Ik heb het bonnetje helaas meegewassenquote:Op zondag 25 mei 2025 21:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, want het hoofd wat ik ken zag er niet lelijk uit. Kun je het nog inwisselen denk je
Er blijft altijd wat weefsel achter en er komen toch steeds neurofibromen bij, Dan blijf je aan het opereren...quote:
Stiekeme meet? oquote:Op zondag 25 mei 2025 22:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ik schrok al, weer een stiekeme meet bij de beste Chinees van Nederland.
Beste Chinees? Waar?quote:Op zondag 25 mei 2025 22:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ik schrok al, weer een stiekeme meet bij de beste Chinees van Nederland.
Dat is jammer, nou ben benieuwd naar je nieuwe hoofdquote:Op zondag 25 mei 2025 22:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het bonnetje helaas meegewassen
Dat is toch meer Japans dan Chinees??quote:Op zondag 25 mei 2025 22:02 schreef Koen66 het volgende:
De 21/6 meet bedoel je? Die stond toch gewoon in de OP?
Die kaart zag er wel lekker uit in elk geval.quote:Op zondag 25 mei 2025 22:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is toch meer Japans dan Chinees??
Geen idee meer, a) ik was vergeten me in te schrijven wat b) gelukkig was want ik ben op vakantie danquote:Op zondag 25 mei 2025 22:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is toch meer Japans dan Chinees??
Ik dacht eerst dat ik niet kon maar kan toch welquote:Op zondag 25 mei 2025 22:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Geen idee meer, a) ik was vergeten me in te schrijven wat b) gelukkig was want ik ben op vakantie dan
quote:Op zondag 25 mei 2025 22:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga mezelf even schrobben en dan is het hier ook richting bed
quote:
Ik had er niet zo zin in en ik durfde het ook niet met de aanstaande verhuizing. Stel dat ik die week er op zou verhuizen, zou ik er geen tijd voor hebben...quote:Op zondag 25 mei 2025 22:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat ik niet kon maar kan toch wel
Ja en dan zit ze misschien net half vol...quote:Op zondag 25 mei 2025 22:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Propt @:CherryLips vol met 78 milka-repen
Halfvolle chocolade?quote:Op zondag 25 mei 2025 22:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja en dan zit ze misschien net half vol...
En wat nog meer?quote:Op zondag 25 mei 2025 22:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Propt @:CherryLips vol met 78 milka-repen
quote:
Voed je zo ook je kinders op?quote:
Jij bent stiekem de dochter van Losquote:
Dat zou wel een hele shock zijnquote:
Maar Los is ook geen jonkie meer, die is ook al hard op weg naar zijn midlifecrisis, als ie er niet al in zitquote:Op zondag 25 mei 2025 23:07 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja.Volgens mij ben ik ook wel wat ouder dus het zou een wonder zijn.
Oh wist ik niet, soms is het gewoon heel lastig een leeftijd bij een user te bedenken.quote:Op zondag 25 mei 2025 23:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar Los is ook geen jonkie meer, die is ook al hard op weg naar zijn midlifecrisis, als ie er niet al in zit
Age is just a numberquote:Op zondag 25 mei 2025 23:12 schreef Shii het volgende:
[..]
Oh wist ik niet, soms is het gewoon heel lastig een leeftijd bij een user te bedenken.
Denk dat ik het bij de meesten hier wel redelijk kan schatten, sowieso is het grootste gedeelte hier in de categorie 35-45. De generatie die is opgegroeid zonder internet en die te 'oud' zijn om met alle hippe socials mee te gaanquote:Op zondag 25 mei 2025 23:12 schreef Shii het volgende:
[..]
Oh wist ik niet, soms is het gewoon heel lastig een leeftijd bij een user te bedenken.
Nu klink je als een pedo koensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op zondag 25 mei 2025 23:28 schreef LTVDK het volgende:
@:CherryLips, zag nog een leuk bonnetje van de AH langskomenIk had het dit weekend allemaal al opgegeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Denk het? Stond op Pepperquote:
sinds 15 juniquote:Op maandag 26 mei 2025 07:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoe lang ben je nog in Nederland ballie?
Ja.quote:
ja las het weer niet goedquote:Op maandag 26 mei 2025 08:06 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]
Mooie Bitterballiaanse verwarring zo.
quote:Op maandag 26 mei 2025 08:22 schreef mschol het volgende:
morgen is het tijd voor ballie:
[ afbeelding ]
Misschien, als ik niet zo weten wat ik zou verwachten.quote:Op maandag 26 mei 2025 08:32 schreef bitterbal het volgende:
zouden jullie voor zoiets zenuwachtig zijn?
Zit je wel in de goede wereld?quote:Op maandag 26 mei 2025 08:42 schreef Moeraskat het volgende:
Oh jongens ik sliep zo diep, dat ik echt helemaal moet bijkomen nu.
Alsof ik uit een Coma ben ontwaakt.
Jij ook alquote:Op maandag 26 mei 2025 08:42 schreef Moeraskat het volgende:
Ik droomde dat ik droomdequote:Op maandag 26 mei 2025 08:42 schreef Moeraskat het volgende:
Oh jij ook?quote:
Dat is heel irritant als je daarna wakker wordt in je droom.quote:
Drie dagen werken en dan is het weekend.quote:
Ik ging mijn droom analyseren in mijn droomquote:Op maandag 26 mei 2025 08:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is heel irritant als je daarna wakker wordt in je droom.
Ik sliep heel vast, normaal hoor ik de wekker van mijn vriendin afgaan maar deze keer gewoon niet. Ook niet gemerkt dat ze opstond.quote:Op maandag 26 mei 2025 08:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh jij ook?
Nou ben er echt niet goed van.
quote:Op maandag 26 mei 2025 08:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ging mijn droom analyseren in mijn droom
Dat heb je gedroomdquote:Op maandag 26 mei 2025 08:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ging mijn droom analyseren in mijn droom
jaquote:Op maandag 26 mei 2025 08:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Drie dagen werken en dan is het weekend.
Misschien is dit ook wel gewoon een droomquote:
Ja, we zitten allemaal in de Foktrix.quote:Op maandag 26 mei 2025 09:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien is dit ook wel gewoon een droom
Ik ben een half uur door de wekker heen geslapen. Maar kon vannacht ook niet slapen door keelpijn en dan ben ik te lui om even iets van paracetamol te nemen.quote:Op maandag 26 mei 2025 08:42 schreef Moeraskat het volgende:
Dat roept die zo ongeveer iedere maand.quote:Op maandag 26 mei 2025 09:09 schreef bitterbal het volgende:
ga denk ik net op tijd weer weg
[ afbeelding ]
En wij maar bang zijn dat Trump dit zou doen toen hij de eerste keer president werdquote:Op maandag 26 mei 2025 09:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat roept die zo ongeveer iedere maand.
Typisch he.quote:Op maandag 26 mei 2025 08:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik sliep heel vast, normaal hoor ik de wekker van mijn vriendin afgaan maar deze keer gewoon niet. Ook niet gemerkt dat ze opstond.
Dan sliep je wellicht nog dieper als je die had ingenomenquote:Op maandag 26 mei 2025 09:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben een half uur door de wekker heen geslapen. Maar kon vannacht ook niet slapen door keelpijn en dan ben ik te lui om even iets van paracetamol te nemen.
Nu zijn levendige dromen wel een veelvoorkomende bijwerking van dat middel. Maar dit is wel erg overdrevenquote:Op maandag 26 mei 2025 09:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien is dit ook wel gewoon een droom
En dan je hele ochtendroutine al doen en daarna echt wakker wordenquote:Op maandag 26 mei 2025 08:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is heel irritant als je daarna wakker wordt in je droom.
Jongens, we hebben de kans om een Foqueville dichtbij huis te kopenquote:Wie koopt een half recreatiepark in aanbouw? Dit miljoenenproject zit in de problemen
BERGEN OP ZOOM - De helft van recreatiepark Brabantse Wal wordt woensdag geveild. Projectontwikkelaar Kopare Bergen op Zoom kan het zelf niet betalen om het luxe park af te bouwen. Maar wie koopt een half recreatiepark in aanbouw?
https://www.bndestem.nl/b(...)-problemen~a02411c1/
https://bsky.app/profile/derksauer.bsky.social/post/3lq2hs2azqs2kquote:Op maandag 26 mei 2025 09:09 schreef bitterbal het volgende:
ga denk ik net op tijd weer weg
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 mei 2025 09:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jongens, we hebben de kans om een Foqueville dichtbij huis te kopen
quote:Op maandag 26 mei 2025 09:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, precies.quote:Op maandag 26 mei 2025 09:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan je hele ochtendroutine al doen en daarna echt wakker worden
Oehquote:Op maandag 26 mei 2025 09:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Durf niet te klikken.quote:Op maandag 26 mei 2025 09:18 schreef Recce het volgende:
[..]
https://bsky.app/profile/derksauer.bsky.social/post/3lq2hs2azqs2k
quote:Op maandag 26 mei 2025 09:18 schreef Recce het volgende:
[..]
is dit een sketchquote:Op maandag 26 mei 2025 09:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, wel dichterbij kantoor. En dichterbij de Efteling.quote:
Ik hoop hetquote:
Oeh, Efteling.quote:Op maandag 26 mei 2025 09:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, wel dichterbij kantoor. En dichterbij de Efteling.
Allemaal een jaarabbo nemenquote:Op maandag 26 mei 2025 09:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja je kunt niet alles hebbenquote:
En een beetje omhoog in het NAP zodat we nog droge voetjes houden zodra de dijken brekenquote:Op maandag 26 mei 2025 09:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Verrassend mooie omgeving. Brabantse Wal. Kalmthoutse Heide
ik denk beter gewoon dat jullie allemaal maar mee moeten naar thailandquote:Op maandag 26 mei 2025 09:23 schreef Recce het volgende:
[..]Misschien moeten we Johan Derksen een reactie laten maken.
Maar daar hebben ze geen dropquote:Op maandag 26 mei 2025 09:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik denk beter gewoon dat jullie allemaal maar mee moeten naar thailand
Ik heb voor ruim een half jaar aan deo gekocht, dus hopelijk hebben ze niet stiekem iets aan de samenstelling veranderd dat mijn oksels zo loslaten.quote:Op maandag 26 mei 2025 09:25 schreef Ama het volgende:
Ik heb voor 30 euro natvoer besteld via een webshop omdat ik het alleen daar kan vinden en tot nu toe is dit het enige natvoer wat ze allemaal heeft opgegeten.
Ik hoop niet dat ze het nu besluit dat ze dit ook niet meer wil aangezien ik een voorraadje heb straks.
quote:Op maandag 26 mei 2025 09:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:
hmmmquote:Op maandag 26 mei 2025 09:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar daar hebben ze geen drop
En de chocola moet in de koelkast
En Essie moet ook in de koelkast
Jaquote:Op maandag 26 mei 2025 09:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmmm![]()
moeten we een grote koelkast kopen
Iedere week een zeeschip aan drop importeren.quote:Op maandag 26 mei 2025 09:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar daar hebben ze geen drop
En de chocola moet in de koelkast
En Essie moet ook in de koelkast
Ja soort van horeca koelkast danquote:Op maandag 26 mei 2025 09:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Zeker als @:cherrylips ook meegaat , met alle chocola
quote:Op maandag 26 mei 2025 09:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Iedere week een zeeschip aan drop importeren.
Gewoon zo'n gekoeld pakhuisquote:Op maandag 26 mei 2025 09:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja soort van horeca koelkast dan
past wel in mijn tuin
Ja zo'n inloopkoelkast iddquote:Op maandag 26 mei 2025 09:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja soort van horeca koelkast dan
past wel in mijn tuin
Ja, want ik ben nu zoveel procent chocola dus ik smelt ook.quote:Op maandag 26 mei 2025 09:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Zeker als @:cherrylips ook meegaat , met alle chocola
Wel nipt hoor.quote:Op maandag 26 mei 2025 09:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja, dan passen jullie er allemaal in
Hey, geen oksels, geen deo nodig. Win op de lange termijn.quote:Op maandag 26 mei 2025 09:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb voor ruim een half jaar aan deo gekocht, dus hopelijk hebben ze niet stiekem iets aan de samenstelling veranderd dat mijn oksels zo loslaten.
Vind een heel vakantiepark op de Brabantse Wal wel aantrekkelijker klinken dan met zijn allen in een gekoeld pakhuis in Thailandquote:Op maandag 26 mei 2025 09:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja, dan passen jullie er allemaal in
Daar gaan bal d'r lichaamsdelenhandel-plannen.quote:Op maandag 26 mei 2025 09:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind een heel vakantiepark op de Brabantse Wal wel aantrekkelijker klinken dan met zijn allen in een gekoeld pakhuis in Thailand
ja?quote:Op maandag 26 mei 2025 09:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind een heel vakantiepark op de Brabantse Wal wel aantrekkelijker klinken dan met zijn allen in een gekoeld pakhuis in Thailand
quote:Op maandag 26 mei 2025 09:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar gaan bal d'r lichaamsdelenhandel-plannen.
oke ja.quote:Op maandag 26 mei 2025 10:01 schreef CherryLips het volgende:
Efteling heeft poffertjes met witte chocola.
Donnaquote:
En stokbroodjes bratwurstquote:Op maandag 26 mei 2025 10:01 schreef CherryLips het volgende:
Efteling heeft poffertjes met witte chocola.
Ik kan nooit wennen aan dat weer daar.quote:Op maandag 26 mei 2025 09:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik denk beter gewoon dat jullie allemaal maar mee moeten naar thailand
Sinds 15 juni.quote:Op maandag 26 mei 2025 10:11 schreef Koen66 het volgende:
Wanneer verlaat je NL eigenlijk weer @:bitterbal?
quote:Op maandag 26 mei 2025 10:08 schreef essnhills het volgende:
Daarom jaarabbo en dan gewoon 2x per week naar de Efteling gaan
5 juniquote:Op maandag 26 mei 2025 10:11 schreef Koen66 het volgende:
Wanneer verlaat je NL eigenlijk weer @:bitterbal?
ja oke die kans is best grootquote:Op maandag 26 mei 2025 10:15 schreef Recce het volgende:
[..]
En dan valt de stroom uit en smelten we allemaal.
RIP aan de nabestaanden.quote:Op maandag 26 mei 2025 10:15 schreef Recce het volgende:
[..]
En dan valt de stroom uit en smelten we allemaal.
Hopelijk hadden ze ook sushi bij zich toen!quote:Op maandag 26 mei 2025 10:22 schreef bitterbal het volgende:
het is jaren terug een keer voorgekomen dat het zo lang slecht weer was dat er geen ferries meer ging dus het eiland werd ook niet bevoorraad en toeristen konden niet weg. Geloof na een week ofzo is de marine gekomen en die hebben eten gebracht en de toeristen ontzet :p
ja hoop ik ook voor die arme mensenquote:Op maandag 26 mei 2025 10:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Hopelijk hadden ze ook sushi bij zich toen!
En verrekesquote:Op maandag 26 mei 2025 10:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Hopelijk hadden ze ook sushi bij zich toen!
Ik moet nog steeds een eerste keer heen.quote:Op maandag 26 mei 2025 10:08 schreef essnhills het volgende:
Daarom jaarabbo en dan gewoon 2x per week naar de Efteling gaan
"How hard can it be?"quote:Op maandag 26 mei 2025 10:40 schreef Ama het volgende:
Oeh vanavond maar eens nieuw seizoen van Clarkson's Farm kijken.
Ik heb al werkjes gewerkt, 4000 stapjes op de teller en ga zo mijn bed verschonenquote:
Neequote:
Werk en wandel jij tegelijk ofzeau?quote:Op maandag 26 mei 2025 11:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb al werkjes gewerkt, 4000 stapjes op de teller en ga zo mijn bed verschonen
Wandelen ís het werkquote:
quote:
Hmm, nog maar even wachten danquote:
Lekker!quote:Op maandag 26 mei 2025 11:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb al werkjes gewerkt, 4000 stapjes op de teller en ga zo mijn bed verschonen
Bellen?quote:
Nee. Maar de dag is al een tijdje bezig, mocht het je ontgaan zijnquote:
Heul nietquote:Op maandag 26 mei 2025 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Maar de dag is al een tijdje bezig, mocht het je ontgaan zijn
Ja, wel hoorquote:Op maandag 26 mei 2025 11:06 schreef Crack_ het volgende:
Lekker!Voel je je ook fijn wakker? Ik doe ook dingen maar wakker, nope
zombiemodus
Eens, buiten is vrij en praat makkelijker oid. Wandelenquote:Op maandag 26 mei 2025 11:08 schreef essnhills het volgende:
Maar het kan wel trouwens. Ik heb met name met het thuiswerken met de lockdowns al wandelend telefonisch bepaalde ingewikkelde dingen doorgesproken met collega's en ook al wandelend opgelost. Soms geeft het buiten zijn en bewegen een veel betere focus.
Even rustig ontwaken deze week dan maar. En heee Recciequote:
Fijnquote:Op maandag 26 mei 2025 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, wel hoorBeetje bezig blijven, helpt
Beetje coke doet wonderenquote:Op maandag 26 mei 2025 11:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
FijnSoms niet fles, soms niet
maar geeft niet hoor, zombiemodus is soms wat apart maar niet zo heel storend verder.
Nou, lijkt me maar niksquote:Op maandag 26 mei 2025 11:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
FijnSoms niet fles, soms niet
maar geeft niet hoor, zombiemodus is soms wat apart maar niet zo heel storend verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |