oh, dat gaat meestal nog wel goedquote:Op zondag 25 mei 2025 21:23 schreef bitterbal het volgende:
volgens mij werkt dat meer toch tegen urine verlies?
Kris heeft gewoon haar kinderen verkocht aan de duivel, maar het is zo'n immens imperium geworden, dat vind ik op zich wel knap. Die jongste is al miljardair met een make-upbedrijf, echt wtf.quote:Op zondag 25 mei 2025 21:23 schreef bitterbal het volgende:
Ik begrijp ook niet dat ze zo bekend zijn en rijk
Rijk waren ze al. Vader was de advocaat van oj Simpson dacht ikquote:Op zondag 25 mei 2025 21:23 schreef bitterbal het volgende:
Ik begrijp ook niet dat ze zo bekend zijn en rijk
Ik vind dit onnodig. Maak je toch niet zo druk.quote:Op zondag 25 mei 2025 21:03 schreef Modus het volgende:
[..]
Zulke figuren zijn de aids van deze wereld.
zoiets idd ja.quote:Op zondag 25 mei 2025 21:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Rijk waren ze al. Vader was de advocaat van oj Simpson dacht ik
jeps kyliequote:Op zondag 25 mei 2025 21:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kris heeft gewoon haar kinderen verkocht aan de duivel, maar het is zo'n immens imperium geworden, dat vind ik op zich wel knap. Die jongste is al miljardair met een make-upbedrijf, echt wtf.
Het gaat om je taalgebruik. Doe gewoon normaal.quote:
quote:Op zondag 25 mei 2025 21:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze heeft met Timothy Chocoladechalet
Ik moest lachen.quote:Op zondag 25 mei 2025 21:27 schreef bitterbal het volgende:
nou goed ik zat laatst dus zo'n beetje denken of ik ooit iets aan cosmetische chirurgie zou willen doen en zou denk ik dan mijn mondhoeken liften. dat je niet de hele tijd zo ☹️ kijkt
heb je dat?quote:Op zondag 25 mei 2025 21:27 schreef bitterbal het volgende:
nou goed ik zat laatst dus zo'n beetje denken of ik ooit iets aan cosmetische chirurgie zou willen doen en zou denk ik dan mijn mondhoeken liften. dat je niet de hele tijd zo ☹️ kijkt
Is me nooit opgevallen?quote:Op zondag 25 mei 2025 21:27 schreef bitterbal het volgende:
Viel me heul niet op dat je altijd chagrijnig kijktquote:Op zondag 25 mei 2025 21:27 schreef bitterbal het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |