oke, geniet ervanquote:
lekkerquote:Op zondag 25 mei 2025 21:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik schijn niet meer op school te zitten...
Nee. flauw.
Ik werk alleen in de ochtend, dus lunch ik thuis...
SOms zit er wel wat in mijn tas, maar vaak ben ik zo druk (in mijn hoofd) dat ik dat gewoon vergeet...quote:
Ja, ik heb vanavond weer gekookt, was wel lekker hoor. Speklapjes in stukken gesneden met champignon, courgette en woksaus Hoisin..quote:Op zondag 25 mei 2025 21:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oke, geniet ervan
[..]
lekkerging jij nou vanavond koken? was het lekker?
Het is toch vreemd dat mensen vrouwen hier die op geen enkele manier een rol spelen in het leven van zo iemand het toch voor haar menen op te moeten nemen.quote:Op zondag 25 mei 2025 21:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik weet het antwoord wel. Denk niet dat je het leuk gaat vinden.
Misschien naar de eeuwige plasvelden vertrokken?quote:Op zondag 25 mei 2025 20:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die hond van beneden is erg stil moet ik zeggen
Oh wacht even, niemand neemt het voor haar opquote:Op zondag 25 mei 2025 21:17 schreef Modus het volgende:
[..]
Het is toch vreemd dat mensen vrouwen hier die op geen enkele manier een rol spelen in het leven van zo iemand het toch voor haar menen op te moeten nemen.
Lekker belangrijk wat ik van dat wijf vind. Maar nee, ze zijn allemaal meteen triggered.
Je praat over die mensen alsof ze je eerstgeborene ritueel hebben geslacht. Gaat het verder wel goed met je?quote:Op zondag 25 mei 2025 21:17 schreef Modus het volgende:
[..]
Het is toch vreemd dat mensen vrouwen hier die op geen enkele manier een rol spelen in het leven van zo iemand het toch voor haar menen op te moeten nemen.
Lekker belangrijk wat ik van dat wijf vind. Maar nee, ze zijn allemaal meteen triggered.
Tuurlijk wel. Ik zeg 'talentloos' en de storm barst losquote:Op zondag 25 mei 2025 21:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh wacht even, niemand neemt het voor haar opik vind het onwijs typisch dat je zegt dat je iets onbelangrijk vind en je je daar tegelijkertijd zo over opwind. Dat gaat nu toevallig over haar maar kon over werkelijk alles gaan, heeft niks met haar te maken hoor
klinkt goedquote:Op zondag 25 mei 2025 21:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, ik heb vanavond weer gekookt, was wel lekker hoor. Speklapjes in stukken gesneden met champignon, courgette en woksaus Hoisin..
Morgen ga ik weer koken, want Kieeeeeep al gekocht vandaag..
Nee.quote:Op zondag 25 mei 2025 21:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je praat over die mensen alsof ze je eerstgeborene ritueel hebben geslacht. Gaat het verder wel goed met je?
Okidokiquote:Op zondag 25 mei 2025 21:20 schreef Modus het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Ik zeg 'talentloos' en de storm barst los
Je noemde haar een omhooggevallen kutquote:Op zondag 25 mei 2025 21:20 schreef Modus het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Ik zeg 'talentloos' en de storm barst los
nee had hem een paar dagen terug gehoord. misschien heeft ze weer op dr kop gehad van het bestuurquote:Op zondag 25 mei 2025 21:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien naar de eeuwige plasvelden vertrokken?
naar beneden gevallen kut lijkt me ook niks, is dat dan zo'n verzakking?quote:Op zondag 25 mei 2025 21:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je noemde haar een omhooggevallen kut
plopquote:Op zondag 25 mei 2025 21:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
naar beneden gevallen kut lijkt me ook niks, is dat dan zo'n verzakking?
Dat je baarmoeder ineens op je knieën hangt?quote:Op zondag 25 mei 2025 21:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
naar beneden gevallen kut lijkt me ook niks, is dat dan zo'n verzakking?
Klinkt lekkerquote:Op zondag 25 mei 2025 21:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, ik heb vanavond weer gekookt, was wel lekker hoor. Speklapjes in stukken gesneden met champignon, courgette en woksaus Hoisin..
Morgen ga ik weer koken, want Kieeeeeep al gekocht vandaag..
quote:
ik weet eigenlijk niet wat het is maar weet wel dat veel vrouwen daar last van hebbenquote:Op zondag 25 mei 2025 21:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat je baarmoeder ineens op je knieën hangt?
Goed je kegeloefeningen doen.quote:Op zondag 25 mei 2025 21:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
ik weet eigenlijk niet wat het is maar weet wel dat veel vrouwen daar last van hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |