SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Tap tap tap
In Nederland of België?quote:
Sterker nog, ik haal nooit pizza bij de pizzeriaquote:Op zondag 25 mei 2025 17:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat je bij jouw pizzeria maar hele kleine pizzaatjes krijgt
Hebben die sitosticks in de diepvries? Voor in de airfryer?quote:
Ah vandaar. Die bij de gemiddelde pizzeria zijn vaak wel 2x zo groot als die supermarkt dingenquote:Op zondag 25 mei 2025 17:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sterker nog, ik haal nooit pizza bij de pizzeria
Nederland. Maar het is de enige supermarkt in de buurt die het als diepvries snack verkooptquote:
Zal wel zo'n regionaal product voor Zuid-Limburg zijn met al die Belgen daarquote:Op zondag 25 mei 2025 17:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nederland. Maar het is de enige supermarkt in de buurt die het als diepvries snack verkoopt
quote:Op zondag 25 mei 2025 17:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sterker nog, ik haal nooit pizza bij de pizzeria
Zie dat Mora ze bij de Makro heeft https://producten.makro.n(...)o%C2%AE-Gold-10x125gquote:Op zondag 25 mei 2025 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hebben die sitosticks in de diepvries? Voor in de airfryer?
Ja. Ofja. Uit de airfryer zijn ze minder lekker dan uit de vetvijver, maar goed genoegquote:Op zondag 25 mei 2025 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hebben die sitosticks in de diepvries? Voor in de airfryer?
Meteen groot inslaan.quote:Op zondag 25 mei 2025 17:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie dat Mora ze bij de Makro heeft https://producten.makro.n(...)o%C2%AE-Gold-10x125g
ik heb ook maar een klein airfryertje tegenwoordig. Passen ze waarschijnlijk niet eens in.quote:Op zondag 25 mei 2025 17:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja. Ofja. Uit de airfryer zijn ze minder lekker dan uit de vetvijver, maar goed genoeg
quote:Op zondag 25 mei 2025 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik heb ook maar een klein airfryertje tegenwoordig. Passen ze waarschijnlijk niet eens in.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
Even het stokje breken dan maarquote:Op zondag 25 mei 2025 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik heb ook maar een klein airfryertje tegenwoordig. Passen ze waarschijnlijk niet eens in.
Ik had een keer in de VS zo'n pizzaketen die een beetje werkte als een Subway, dus dat je aan zo'n balie kon zeggen wat je er op wilde en ze het dan voor je neus er op gooiden, en natuurlijk telkens 'more, more, more' roepen. Daar heb ik volgens mij wel 2 dagen van kunnen etenquote:Op zondag 25 mei 2025 18:00 schreef CherryLips het volgende:
Twee weken geleden zat ik bij de Pizza Express
Stokje er uit trekken, kun je hem daarna gelijk op een broodje gooienquote:
Nja. Het is ook niet zo dat er dan vet naar binnen gutst of zo. Playable.quote:
Broodje? Dit vind ik raarquote:Op zondag 25 mei 2025 18:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stokje er uit trekken, kun je hem daarna gelijk op een broodje gooien
Hoezo is dat raar? Vrijwel elke frituursnack kan op een broodjequote:
Maar is meestal beter zonder broodje. Misschien met uitzondering van de kroket.quote:Op zondag 25 mei 2025 18:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoezo is dat raar? Vrijwel elke frituursnack kan op een broodje
Nou niet op een broodje in ieder geval nee.quote:Op zondag 25 mei 2025 18:12 schreef gianni61 het volgende:
Ik eet mijn sito volledig deconstructed. Eerst wat ui. Dan een stukje vlees, dan een stukje korst
Ja.quote:Op zondag 25 mei 2025 18:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoezo is dat raar? Vrijwel elke frituursnack kan op een broodje
Mexicano op een pistoletje is lekker jaquote:Op zondag 25 mei 2025 18:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar is meestal beter zonder broodje. Misschien met uitzondering van de kroket.
Of de echt Belgische mexicano op een pistolet met ui en samurai saus. Poah. Gelukkig heb ik net eten besteld
Bij vlaamse trekkertrek wedstrijden. De hele dag alleen maar pils en pistolet met mexicano. Man man man, wat waren dat tijden.quote:Op zondag 25 mei 2025 18:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mexicano op een pistoletje is lekker jaHoeft er van mij geen saus of andere frutsels bij
Mexicano en kipkorn ook wel hoorquote:Op zondag 25 mei 2025 18:20 schreef Lovely het volgende:
Frikandel, kroket, hamburger, gehakt en een kaassoufflé kunnen op een broodje/bolletje
Kaassouffle heb ik nog nooit geprobeerd.quote:Op zondag 25 mei 2025 18:20 schreef Lovely het volgende:
Frikandel, kroket, hamburger, gehakt en een kaassoufflé kunnen op een broodje/bolletje
Jouw schuldquote:
Ik eet nooit Mexicano.. Kipcorn ook al even niet gehadquote:
Ik eet ze ook meestal zonder broodjequote:Op zondag 25 mei 2025 18:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kaassouffle heb ik nog nooit geprobeerd.
En: lovkuh
In tijden van nood kun je zelfs kipnuggets op een broodje doenquote:Op zondag 25 mei 2025 18:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik eet nooit Mexicano.. Kipcorn ook al even niet gehad
Maar een broodje kipburger is wel heel erg lekker
bitterballen ook primaquote:Op zondag 25 mei 2025 18:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In tijden van nood kun je zelfs kipnuggets op een broodje doen
Geen idee wat het is, maar ik neem aan iets met varkie?quote:
Ja, gewoon lekker platstampenquote:
Ja typisch Bayers.quote:Op zondag 25 mei 2025 18:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee wat het is, maar ik neem aan iets met varkie?
Van de Macciequote:Op zondag 25 mei 2025 18:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lovelyquote:
Op een Hayabusa?quote:
Dinsdag nog gehadquote:Op zondag 25 mei 2025 18:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Net bij het avondeten gegeten.
quote:
Volgens mij is het Nederlands varkensschenkel.quote:Op zondag 25 mei 2025 18:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee wat het is, maar ik neem aan iets met varkie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Hmm, met bot ben ik meestal ook niet zo'n fan van, behalve bij spareribsquote:Op zondag 25 mei 2025 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja typisch Bayers.
Maar met bot erin dus ik begin er niet aanMaar het is vast erg lekker
Wtfquote:Op zondag 25 mei 2025 18:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 mei 2025 18:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Volgens mij is het Nederlands varkensschenkel.
In ieder geval vleeschZiet er wel lekker vettig en krokant uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is het zo gebakken dat je het met mes en vork zo van het bot af kunt halen of moet je straks gaan knagen?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op zondag 25 mei 2025 18:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Volgens mij is het Nederlands varkensschenkel.
In ieder geval vleeschdat ziet er beter uit dan de maaltijd die Trump aan doge investeerders serveerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Nee, dit gaat prima met bestek. En ja het zal niet goed zijn voor een dieetquote:Op zondag 25 mei 2025 18:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ziet er wel lekker vettig en krokant uitIs het zo gebakken dat je het met mes en vork zo van het bot af kunt halen of moet je straks gaan knagen?
Gewoon wat extra stapjesquote:Op zondag 25 mei 2025 18:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, dit gaat prima met bestek. En ja het zal niet goed zijn voor een dieet
Dit zullen wel 30.000 stapjes op 1 bord zijnquote:
nog wel meerquote:Op zondag 25 mei 2025 18:20 schreef Lovely het volgende:
Gelukkig is het nog lang lichtquote:Op zondag 25 mei 2025 18:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dit zullen wel 30.000 stapjes op 1 bord zijn
gewoon beter aandrukken inderdaadquote:
Alles wat Trump presenteert moet je niet vertrouwen.quote:Op zondag 25 mei 2025 18:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat ziet er beter uit dan de maaltijd die Trump aan doge investeerders serveerde
Welke dieet, gewoon lekker eten joh en sowieso in t weekendquote:Op zondag 25 mei 2025 18:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, dit gaat prima met bestek. En ja het zal niet goed zijn voor een dieet
Of groter brood kopenquote:
Daar is het weekend voor!quote:Op zondag 25 mei 2025 18:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Welke dieet, gewoon lekker eten joh en sowieso in t weekend
Precies, door de weeks maar weer extra groente en fruit eten en extra stapjesquote:
heel brood, doormidden, uithollenquote:
quote:
hmmm.. *gooit salade opzij en zet frituur aanquote:Op zondag 25 mei 2025 18:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Precies, door de weeks maar weer extra groente en fruit eten en extra stapjes
Yup. Morgen weer normaalquote:Op zondag 25 mei 2025 18:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Precies, door de weeks maar weer extra groente en fruit eten en extra stapjes
Je kan dat er wel bij eten hoor hahaquote:Op zondag 25 mei 2025 18:40 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
hmmm.. *gooit salade opzij en zet frituur aan
Heel goed, trots op jouquote:Op zondag 25 mei 2025 18:40 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
hmmm.. *gooit salade opzij en zet frituur aan
Ja, maar waarom zou je dat doen.quote:
Omdat het er lekker bij isquote:Op zondag 25 mei 2025 18:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, maar waarom zou je dat doen.
Mwah, geef mij portie maar aan Flappiequote:
Jij lust geen rauwkost/salade of slaquote:Op zondag 25 mei 2025 18:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mwah, geef mij portie maar aan Flappie
En dan in de melk dopen @kwiwiquote:Op zondag 25 mei 2025 18:29 schreef Wereldgozer het volgende:
Witte boterham met vissticks kneden tot een balletje @:zipportal
Nope.quote:
Je bent bang dat ik ineens geen auto meer kan rijden?quote:
Andere auto rijdt toch weer anders.quote:Op zondag 25 mei 2025 18:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je bent bang dat ik ineens geen auto meer kan rijden?
genoeg mensen die denken dat ze auto kunnen rijdenquote:Op zondag 25 mei 2025 18:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je bent bang dat ik ineens geen auto meer kan rijden?
Gelukkig rij ik nét te goed voor dat programmaquote:Op zondag 25 mei 2025 18:55 schreef mschol het volgende:
[..]
genoeg mensen die denken dat ze auto kunnen rijden
het programma "de slechtste chauffeur" bestaat niet voor niks..
Oh geen last van. Ik rij vaak in verschillende auto’squote:Op zondag 25 mei 2025 18:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Andere auto rijdt toch weer anders.
quote:
quote:
Allemaal nepquote:Op zondag 25 mei 2025 18:56 schreef Lovely het volgende:
Vraag mij af, of dat niet allemaal in scene is gezet.. hoe kan zo iemand ooit een rijbewijs gehaald hebben
quote:
Heb het wel eens gekeken jaren terug.. op zich wel leuk vermaak maar je ergert je ook groen en geel aan hoe ze rijdenquote:
Ja datquote:Op zondag 25 mei 2025 18:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb het wel eens gekeken jaren terug.. op zich wel leuk vermaak maar je ergert je ook groen en geel aan hoe ze rijden
Dat is wel waar ja.quote:Op zondag 25 mei 2025 19:03 schreef mschol het volgende:
ik erger mij vooral aan al die reclames bij tv kijken.. dus mis tv kijken helemaal niet
kijk nu vaak een twitch stream rond etenstijd, en daar slinger ik mn prime abo tegenaan zodat ik geen reclames hebquote:
Ik twijfel over Prime, want Clarkson's Farmquote:Op zondag 25 mei 2025 19:07 schreef mschol het volgende:
[..]
kijk nu vaak een twitch stream rond etenstijd, en daar slinger ik mn prime abo tegenaan zodat ik geen reclames heb
prime video kijk ik heel af en toequote:Op zondag 25 mei 2025 19:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik twijfel over Prime, want Clarkson's Farm
Zie ouwequote:Op zondag 25 mei 2025 19:32 schreef essnhills het volgende:
Net bij thuiskomst lag er voor de voordeur een kluitje (van het balkon gewaaid denk ik) met daar half onder een bij
Kluit met bij en al opgepakt en beschut in de achtertuin gezet met een schoteltje suikerwater.
Hopelijk is ie dan zo weer in staat weg te vliegen
Heb je hem verkocht?quote:
Nog niet. Maar als de proefrit morgen oké is, dan is hij ook vrijwel direct weg.quote:
En had je al een andere op het oog?quote:Op zondag 25 mei 2025 19:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nog niet. Maar als de proefrit morgen oké is, dan is hij ook vrijwel direct weg.
Wat heb je op?quote:Op zondag 25 mei 2025 19:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb bij Fat Kee gegeten en nu ontplof ik bijna
Ja morgen proefritquote:Op zondag 25 mei 2025 19:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
En had je al een andere op het oog?
Elektrisch had je uet over toch
Wat is Fat Keequote:
Hmmquote:Op zondag 25 mei 2025 19:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weet ik niet. Maar ze had weer lekkere foto's op IG gezet.
Verkoop je hem toch niet.quote:Op zondag 25 mei 2025 19:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nog niet. Maar als de proefrit morgen oké is, dan is hij ook vrijwel direct weg.
We hebben al drie auto’s. Vier is me net wat te veel.quote:
Oja. Leukquote:Op zondag 25 mei 2025 19:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een Chinees die wereldberoemd is in Den Haag
Sja sjeuquote:Op zondag 25 mei 2025 19:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik had babi pangang spek en dat sja sjeu ofzo
Cherrymanda.quote:Op zondag 25 mei 2025 19:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had de Budabalreis naar Japan ook al geout geloof ik.
Ik ben helderziend ofzo.
quote:Op zondag 25 mei 2025 19:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
We hebben al drie auto’s. Vier is me net wat te veel.
Niet van planquote:Op zondag 25 mei 2025 19:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ga je ook nog naar Hudson deze week?
Ik had ook nasiquote:
Nou, 8917. Allez dan maar.quote:Op zondag 25 mei 2025 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah, de regen is voorbij schijnbaar. Nog maar even wat hapjes eraf lopen dan.
Ja, absoluut een aanraderquote:
Dat ze je een beetje weg zitten te kijkenquote:Op zondag 25 mei 2025 19:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, absoluut een aanrader![]()
Wel reserveren want de gangpaden staan vol met mensen die wachten op een tafeltje.
Of met hun kont boven jouw bord hangen.quote:Op zondag 25 mei 2025 19:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat ze je een beetje weg zitten te kijken
Wat gezellig.quote:Op zondag 25 mei 2025 19:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga wel naar mijn eigen Chinees waarbij ik binnen 20 min weer buiten sta met de bakjes
Stiekem windjes latendquote:Op zondag 25 mei 2025 19:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of met hun kont boven jouw bord hangen.
100 meter lopen en dan kan ik het gewoon thuis opetenquote:
Er geen konten boven je bord.quote:Op zondag 25 mei 2025 20:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
100 meter lopen en dan kan ik het gewoon thuis opeten
Misschien is ie daarom wel zo goedquote:
Ja dat is het bekende five spice plus nog wat extra umamiquote:Op zondag 25 mei 2025 20:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Plausibel
Ze noemde het daar ook six spices
Het geheim van Fat Kee onthuldquote:Op zondag 25 mei 2025 20:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat is het bekende five spice plus nog wat extra umami
quote:
Wie is dat. Ik herken het gezicht maar kan het niet plaatsen.quote:
Die moeder van Kim K. ben even haar naam kwijtquote:Op zondag 25 mei 2025 20:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wie is dat. Ik herken het gezicht maar kan het niet plaatsen.
Patty Brard?quote:Op zondag 25 mei 2025 20:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wie is dat. Ik herken het gezicht maar kan het niet plaatsen.
Jenner toch?quote:Op zondag 25 mei 2025 20:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die moeder van Kim K. ben even haar naam kwijt
zie je dat verschil nietquote:Op zondag 25 mei 2025 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
maar goed wat is er onmogelijk aan precies?
ja ze is naar de kapper geweest.quote:
Krisquote:Op zondag 25 mei 2025 20:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die moeder van Kim K. ben even haar naam kwijt
klopt bos. Weet niet zo goed wat ik daar nu van vindquote:Op zondag 25 mei 2025 20:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik wist niet dat het de moeder van Kim was, maar wel dat ze Jenner heet....
Maar dat is even erg
Zegt me nog steeds niks.quote:
neeeeeee dit is serieus een facelift geweestquote:Op zondag 25 mei 2025 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ze is naar de kapper geweest.
En die tweede foto is door de AI gehaald.
Gek. Want juist die herkende ik en de ander nietquote:Op zondag 25 mei 2025 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ze is naar de kapper geweest.
En die tweede foto is door de AI gehaald.
Kijk maar eens naar details. Neusgaten, jukbeen, stand van het gezicht etc. Het is hetzelfde plaatje maar dan bijgewerkt.quote:Op zondag 25 mei 2025 20:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee niet eensze ziet er écht tien jaar jonger uit.
Haar vader is ook haar moederquote:
Ik heb er ook bewegende beelden van gezien, ze waren in Parijs de laatste tijd. Je kunt tegenwoordig veel met AI maar ze heeft echt aan zich laten knutselen.quote:Op zondag 25 mei 2025 20:48 schreef Modus het volgende:
[..]
Kijk maar eens naar details. Neusgaten, jukbeen, stand van het gezicht etc. Het is hetzelfde plaatje maar dan bijgewerkt.
kijk maar op haar instaquote:Op zondag 25 mei 2025 20:48 schreef Modus het volgende:
[..]
Kijk maar eens naar details. Neusgaten, jukbeen, stand van het gezicht etc. Het is hetzelfde plaatje maar dan bijgewerkt.
ja vind het erg indrukwekkend gedaanquote:Op zondag 25 mei 2025 20:50 schreef CherryLips het volgende:
Al is het ook apart dat haar nek ook glad getrokken is.
How about no.quote:Op zondag 25 mei 2025 20:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk maar op haar insta
https://www.instagram.com/krisjenner/
Geld komen ze daar volgens mij ook niet te kort..quote:
maar lekker belangrijk he?quote:Op zondag 25 mei 2025 20:52 schreef Modus het volgende:
[..]
How about no.
En sowieso, lekker belangrijk hoe 1 of andere talentloze omhooggevallen kut er met 69 uit ziet
nou we hebben er toch even een gesprek over gevoerd modiequote:Op zondag 25 mei 2025 20:52 schreef Modus het volgende:
[..]
How about no.
En sowieso, lekker belangrijk hoe 1 of andere talentloze omhooggevallen kut er met 69 uit ziet
nee kunnen alles kopen wat ze willenquote:Op zondag 25 mei 2025 20:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geld komen ze daar volgens mij ook niet te kort..
Dat is iets te kort door de bocht.quote:Op zondag 25 mei 2025 20:53 schreef CherryLips het volgende:
Als ze zo talentloos waren hadden ze geen miljarden op de bank staan.
Beroemde ex-echtgenootquote:Op zondag 25 mei 2025 20:54 schreef bitterbal het volgende:
nou wat voor talent die kim heeft weet ik nog niet
Daar zijn wel videos vanquote:Op zondag 25 mei 2025 20:54 schreef bitterbal het volgende:
nou wat voor talent die kim heeft weet ik nog niet
Ik zou willen dat ik dat talent hadquote:Op zondag 25 mei 2025 20:55 schreef Crack_ het volgende:
Zo veel geld verdienen zonder talent is opzich best een talent
Die hond van beneden is erg stil moet ik zeggenquote:Op zondag 25 mei 2025 20:56 schreef Nattekat het volgende:
Die kuthond is vroeg vandaag met z'n blafconcert.
Zo. Het doet kennelijk toch wat met je.quote:Op zondag 25 mei 2025 20:52 schreef Modus het volgende:
[..]
How about no.
googl is mn vriend hierquote:Op zondag 25 mei 2025 20:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Beroemde ex-echtgenoot
O ne, dat is weer Kris..
Damn ik ben gelukkig echt niet thuis in die familie
Ja dat weet ik, maar hoe het nu zit met de rest. Daar heb ik me nooit mee bezig gehouden.quote:
geen zin om google nog meer te openenquote:Op zondag 25 mei 2025 21:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar hoe het nu zit met de rest. Daar heb ik me nooit mee bezig gehouden.
Kim was toch met Kanye???
Of haal ik er weer wat door elkaar??
Zulke figuren zijn de aids van deze wereld.quote:Op zondag 25 mei 2025 20:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zo. Het doet kennelijk toch wat met je.
quote:Op zondag 25 mei 2025 21:03 schreef Modus het volgende:
[..]
Zulke figuren zijn de aids van deze wereld.
ja bahquote:Op zondag 25 mei 2025 21:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hier even meezingen
HALVARINE GATVERDAMME
GATVERDAME HALVERINE
![]()
![]()
Oké.quote:Op zondag 25 mei 2025 21:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jouw opmerking gelukkig helemaal niet.
nou nou nou nou nou nouquote:Op zondag 25 mei 2025 21:03 schreef Modus het volgende:
[..]
Zelfreflectie is moeilijk voor modusquote:Op zondag 25 mei 2025 21:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jouw opmerking gelukkig helemaal niet.
Wie is hier nou getriggered.quote:Op zondag 25 mei 2025 21:09 schreef Modus het volgende:
En het is ook altijd wel typisch dat allerlei vrouwen die geen fuck met haar te maken te hebben meteen triggered zijn bij wat kritiek.
ow heb ik de kritiek gemist? ik las alleen beledigingen en verwensingenquote:Op zondag 25 mei 2025 21:09 schreef Modus het volgende:
En het is ook altijd wel typisch dat allerlei vrouwen die geen fuck met haar te maken te hebben meteen triggered zijn bij wat kritiek.
allang!quote:
quote:Op zondag 25 mei 2025 21:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik mag niet mee op schoolreisje
broodbeleg en twee pakjes chocomelquote:
Ik schijn niet meer op school te zitten...quote:
Niks te snacken mee voor onderweg?quote:Op zondag 25 mei 2025 21:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik schijn niet meer op school te zitten...
Nee. flauw.
Ik werk alleen in de ochtend, dus lunch ik thuis...
oke, geniet ervanquote:
lekkerquote:Op zondag 25 mei 2025 21:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik schijn niet meer op school te zitten...
Nee. flauw.
Ik werk alleen in de ochtend, dus lunch ik thuis...
SOms zit er wel wat in mijn tas, maar vaak ben ik zo druk (in mijn hoofd) dat ik dat gewoon vergeet...quote:
Ja, ik heb vanavond weer gekookt, was wel lekker hoor. Speklapjes in stukken gesneden met champignon, courgette en woksaus Hoisin..quote:Op zondag 25 mei 2025 21:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oke, geniet ervan
[..]
lekkerging jij nou vanavond koken? was het lekker?
Ah, weer wat geleerdquote:
Het is toch vreemd dat mensen vrouwen hier die op geen enkele manier een rol spelen in het leven van zo iemand het toch voor haar menen op te moeten nemen.quote:Op zondag 25 mei 2025 21:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik weet het antwoord wel. Denk niet dat je het leuk gaat vinden.
Misschien naar de eeuwige plasvelden vertrokken?quote:Op zondag 25 mei 2025 20:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die hond van beneden is erg stil moet ik zeggen
Oh wacht even, niemand neemt het voor haar opquote:Op zondag 25 mei 2025 21:17 schreef Modus het volgende:
[..]
Het is toch vreemd dat mensen vrouwen hier die op geen enkele manier een rol spelen in het leven van zo iemand het toch voor haar menen op te moeten nemen.
Lekker belangrijk wat ik van dat wijf vind. Maar nee, ze zijn allemaal meteen triggered.
Je praat over die mensen alsof ze je eerstgeborene ritueel hebben geslacht. Gaat het verder wel goed met je?quote:Op zondag 25 mei 2025 21:17 schreef Modus het volgende:
[..]
Het is toch vreemd dat mensen vrouwen hier die op geen enkele manier een rol spelen in het leven van zo iemand het toch voor haar menen op te moeten nemen.
Lekker belangrijk wat ik van dat wijf vind. Maar nee, ze zijn allemaal meteen triggered.
Tuurlijk wel. Ik zeg 'talentloos' en de storm barst losquote:Op zondag 25 mei 2025 21:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh wacht even, niemand neemt het voor haar opik vind het onwijs typisch dat je zegt dat je iets onbelangrijk vind en je je daar tegelijkertijd zo over opwind. Dat gaat nu toevallig over haar maar kon over werkelijk alles gaan, heeft niks met haar te maken hoor
klinkt goedquote:Op zondag 25 mei 2025 21:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, ik heb vanavond weer gekookt, was wel lekker hoor. Speklapjes in stukken gesneden met champignon, courgette en woksaus Hoisin..
Morgen ga ik weer koken, want Kieeeeeep al gekocht vandaag..
Nee.quote:Op zondag 25 mei 2025 21:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je praat over die mensen alsof ze je eerstgeborene ritueel hebben geslacht. Gaat het verder wel goed met je?
Okidokiquote:Op zondag 25 mei 2025 21:20 schreef Modus het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Ik zeg 'talentloos' en de storm barst los
Je noemde haar een omhooggevallen kutquote:Op zondag 25 mei 2025 21:20 schreef Modus het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Ik zeg 'talentloos' en de storm barst los
nee had hem een paar dagen terug gehoord. misschien heeft ze weer op dr kop gehad van het bestuurquote:Op zondag 25 mei 2025 21:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien naar de eeuwige plasvelden vertrokken?
naar beneden gevallen kut lijkt me ook niks, is dat dan zo'n verzakking?quote:Op zondag 25 mei 2025 21:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je noemde haar een omhooggevallen kut
plopquote:Op zondag 25 mei 2025 21:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
naar beneden gevallen kut lijkt me ook niks, is dat dan zo'n verzakking?
Dat je baarmoeder ineens op je knieën hangt?quote:Op zondag 25 mei 2025 21:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
naar beneden gevallen kut lijkt me ook niks, is dat dan zo'n verzakking?
Klinkt lekkerquote:Op zondag 25 mei 2025 21:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, ik heb vanavond weer gekookt, was wel lekker hoor. Speklapjes in stukken gesneden met champignon, courgette en woksaus Hoisin..
Morgen ga ik weer koken, want Kieeeeeep al gekocht vandaag..
quote:
ik weet eigenlijk niet wat het is maar weet wel dat veel vrouwen daar last van hebbenquote:Op zondag 25 mei 2025 21:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat je baarmoeder ineens op je knieën hangt?
Goed je kegeloefeningen doen.quote:Op zondag 25 mei 2025 21:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
ik weet eigenlijk niet wat het is maar weet wel dat veel vrouwen daar last van hebben
oh, dat gaat meestal nog wel goedquote:Op zondag 25 mei 2025 21:23 schreef bitterbal het volgende:
volgens mij werkt dat meer toch tegen urine verlies?
Kris heeft gewoon haar kinderen verkocht aan de duivel, maar het is zo'n immens imperium geworden, dat vind ik op zich wel knap. Die jongste is al miljardair met een make-upbedrijf, echt wtf.quote:Op zondag 25 mei 2025 21:23 schreef bitterbal het volgende:
Ik begrijp ook niet dat ze zo bekend zijn en rijk
Rijk waren ze al. Vader was de advocaat van oj Simpson dacht ikquote:Op zondag 25 mei 2025 21:23 schreef bitterbal het volgende:
Ik begrijp ook niet dat ze zo bekend zijn en rijk
Ik vind dit onnodig. Maak je toch niet zo druk.quote:Op zondag 25 mei 2025 21:03 schreef Modus het volgende:
[..]
zoiets idd ja.quote:Op zondag 25 mei 2025 21:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Rijk waren ze al. Vader was de advocaat van oj Simpson dacht ik
jeps kyliequote:Op zondag 25 mei 2025 21:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kris heeft gewoon haar kinderen verkocht aan de duivel, maar het is zo'n immens imperium geworden, dat vind ik op zich wel knap. Die jongste is al miljardair met een make-upbedrijf, echt wtf.
Het gaat om je taalgebruik. Doe gewoon normaal.quote:
quote:Op zondag 25 mei 2025 21:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze heeft met Timothy Chocoladechalet
Ik moest lachen.quote:Op zondag 25 mei 2025 21:27 schreef bitterbal het volgende:
nou goed ik zat laatst dus zo'n beetje denken of ik ooit iets aan cosmetische chirurgie zou willen doen en zou denk ik dan mijn mondhoeken liften. dat je niet de hele tijd zo ☹️ kijkt
heb je dat?quote:Op zondag 25 mei 2025 21:27 schreef bitterbal het volgende:
nou goed ik zat laatst dus zo'n beetje denken of ik ooit iets aan cosmetische chirurgie zou willen doen en zou denk ik dan mijn mondhoeken liften. dat je niet de hele tijd zo ☹️ kijkt
Is me nooit opgevallen?quote:Op zondag 25 mei 2025 21:27 schreef bitterbal het volgende:
Viel me heul niet op dat je altijd chagrijnig kijktquote:Op zondag 25 mei 2025 21:27 schreef bitterbal het volgende:
nog niet maar denk wel in de toekomst dat het er zo uit gaat zien jaquote:Op zondag 25 mei 2025 21:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb je dat?
ik zou dan iets aan mn lachrimpels laten doen oid, als ik iets zou doen want ben daar geen voorstander van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |