Geld komen ze daar volgens mij ook niet te kort..quote:
maar lekker belangrijk he?quote:Op zondag 25 mei 2025 20:52 schreef Modus het volgende:
[..]
How about no.
En sowieso, lekker belangrijk hoe 1 of andere talentloze omhooggevallen kut er met 69 uit ziet
nou we hebben er toch even een gesprek over gevoerd modiequote:Op zondag 25 mei 2025 20:52 schreef Modus het volgende:
[..]
How about no.
En sowieso, lekker belangrijk hoe 1 of andere talentloze omhooggevallen kut er met 69 uit ziet
nee kunnen alles kopen wat ze willenquote:Op zondag 25 mei 2025 20:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geld komen ze daar volgens mij ook niet te kort..
Dat is iets te kort door de bocht.quote:Op zondag 25 mei 2025 20:53 schreef CherryLips het volgende:
Als ze zo talentloos waren hadden ze geen miljarden op de bank staan.
Beroemde ex-echtgenootquote:Op zondag 25 mei 2025 20:54 schreef bitterbal het volgende:
nou wat voor talent die kim heeft weet ik nog niet
Daar zijn wel videos vanquote:Op zondag 25 mei 2025 20:54 schreef bitterbal het volgende:
nou wat voor talent die kim heeft weet ik nog niet
Ik zou willen dat ik dat talent hadquote:Op zondag 25 mei 2025 20:55 schreef Crack_ het volgende:
Zo veel geld verdienen zonder talent is opzich best een talent
Die hond van beneden is erg stil moet ik zeggenquote:Op zondag 25 mei 2025 20:56 schreef Nattekat het volgende:
Die kuthond is vroeg vandaag met z'n blafconcert.
Zo. Het doet kennelijk toch wat met je.quote:Op zondag 25 mei 2025 20:52 schreef Modus het volgende:
[..]
How about no.
googl is mn vriend hierquote:Op zondag 25 mei 2025 20:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Beroemde ex-echtgenoot
O ne, dat is weer Kris..
Damn ik ben gelukkig echt niet thuis in die familie
Ja dat weet ik, maar hoe het nu zit met de rest. Daar heb ik me nooit mee bezig gehouden.quote:
geen zin om google nog meer te openenquote:Op zondag 25 mei 2025 21:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar hoe het nu zit met de rest. Daar heb ik me nooit mee bezig gehouden.
Kim was toch met Kanye???
Of haal ik er weer wat door elkaar??
Zulke figuren zijn de aids van deze wereld.quote:Op zondag 25 mei 2025 20:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zo. Het doet kennelijk toch wat met je.
quote:Op zondag 25 mei 2025 21:03 schreef Modus het volgende:
[..]
Zulke figuren zijn de aids van deze wereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |