Gelukkig rij ik nét te goed voor dat programmaquote:Op zondag 25 mei 2025 18:55 schreef mschol het volgende:
[..]
genoeg mensen die denken dat ze auto kunnen rijden
het programma "de slechtste chauffeur" bestaat niet voor niks..
Grote meidquote:
Oh geen last van. Ik rij vaak in verschillende auto’squote:Op zondag 25 mei 2025 18:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Andere auto rijdt toch weer anders.
quote:
quote:
Allemaal nepquote:Op zondag 25 mei 2025 18:56 schreef Lovely het volgende:
Vraag mij af, of dat niet allemaal in scene is gezet.. hoe kan zo iemand ooit een rijbewijs gehaald hebben
There therequote:
quote:
Heb het wel eens gekeken jaren terug.. op zich wel leuk vermaak maar je ergert je ook groen en geel aan hoe ze rijdenquote:
Ja datquote:Op zondag 25 mei 2025 18:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb het wel eens gekeken jaren terug.. op zich wel leuk vermaak maar je ergert je ook groen en geel aan hoe ze rijden
Dat is wel waar ja.quote:Op zondag 25 mei 2025 19:03 schreef mschol het volgende:
ik erger mij vooral aan al die reclames bij tv kijken.. dus mis tv kijken helemaal niet
kijk nu vaak een twitch stream rond etenstijd, en daar slinger ik mn prime abo tegenaan zodat ik geen reclames hebquote:
Ik twijfel over Prime, want Clarkson's Farmquote:Op zondag 25 mei 2025 19:07 schreef mschol het volgende:
[..]
kijk nu vaak een twitch stream rond etenstijd, en daar slinger ik mn prime abo tegenaan zodat ik geen reclames heb
prime video kijk ik heel af en toequote:Op zondag 25 mei 2025 19:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik twijfel over Prime, want Clarkson's Farm
Zie ouwequote:Op zondag 25 mei 2025 19:32 schreef essnhills het volgende:
Net bij thuiskomst lag er voor de voordeur een kluitje (van het balkon gewaaid denk ik) met daar half onder een bij
Kluit met bij en al opgepakt en beschut in de achtertuin gezet met een schoteltje suikerwater.
Hopelijk is ie dan zo weer in staat weg te vliegen
Heb je hem verkocht?quote:
Nog niet. Maar als de proefrit morgen oké is, dan is hij ook vrijwel direct weg.quote:
En had je al een andere op het oog?quote:Op zondag 25 mei 2025 19:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nog niet. Maar als de proefrit morgen oké is, dan is hij ook vrijwel direct weg.
Wat heb je op?quote:Op zondag 25 mei 2025 19:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb bij Fat Kee gegeten en nu ontplof ik bijna
Ja morgen proefritquote:Op zondag 25 mei 2025 19:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
En had je al een andere op het oog?
Elektrisch had je uet over toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |