quote:
Volgens mij is het Nederlands varkensschenkel.quote:Op zondag 25 mei 2025 18:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee wat het is, maar ik neem aan iets met varkie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Hmm, met bot ben ik meestal ook niet zo'n fan van, behalve bij spareribsquote:Op zondag 25 mei 2025 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja typisch Bayers.
Maar met bot erin dus ik begin er niet aanMaar het is vast erg lekker
Wtfquote:Op zondag 25 mei 2025 18:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In tijden van nood kun je zelfs kipnuggets op een broodje doen
quote:Op zondag 25 mei 2025 18:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Volgens mij is het Nederlands varkensschenkel.
In ieder geval vleeschZiet er wel lekker vettig en krokant uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is het zo gebakken dat je het met mes en vork zo van het bot af kunt halen of moet je straks gaan knagen?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op zondag 25 mei 2025 18:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Volgens mij is het Nederlands varkensschenkel.
In ieder geval vleeschdat ziet er beter uit dan de maaltijd die Trump aan doge investeerders serveerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Nee, dit gaat prima met bestek. En ja het zal niet goed zijn voor een dieetquote:Op zondag 25 mei 2025 18:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ziet er wel lekker vettig en krokant uitIs het zo gebakken dat je het met mes en vork zo van het bot af kunt halen of moet je straks gaan knagen?
Gewoon wat extra stapjesquote:Op zondag 25 mei 2025 18:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, dit gaat prima met bestek. En ja het zal niet goed zijn voor een dieet
Dit zullen wel 30.000 stapjes op 1 bord zijnquote:
nog wel meerquote:Op zondag 25 mei 2025 18:20 schreef Lovely het volgende:
Frikandel, kroket, hamburger, gehakt en een kaassoufflé kunnen op een broodje/bolletje
Gelukkig is het nog lang lichtquote:Op zondag 25 mei 2025 18:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dit zullen wel 30.000 stapjes op 1 bord zijn
gewoon beter aandrukken inderdaadquote:
Alles wat Trump presenteert moet je niet vertrouwen.quote:Op zondag 25 mei 2025 18:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat ziet er beter uit dan de maaltijd die Trump aan doge investeerders serveerde
Welke dieet, gewoon lekker eten joh en sowieso in t weekendquote:Op zondag 25 mei 2025 18:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, dit gaat prima met bestek. En ja het zal niet goed zijn voor een dieet
Of groter brood kopenquote:
Daar is het weekend voor!quote:Op zondag 25 mei 2025 18:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Welke dieet, gewoon lekker eten joh en sowieso in t weekend
Precies, door de weeks maar weer extra groente en fruit eten en extra stapjesquote:
heel brood, doormidden, uithollenquote:
quote:
hmmm.. *gooit salade opzij en zet frituur aanquote:Op zondag 25 mei 2025 18:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Precies, door de weeks maar weer extra groente en fruit eten en extra stapjes
Yup. Morgen weer normaalquote:Op zondag 25 mei 2025 18:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Precies, door de weeks maar weer extra groente en fruit eten en extra stapjes
Je kan dat er wel bij eten hoor hahaquote:Op zondag 25 mei 2025 18:40 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
hmmm.. *gooit salade opzij en zet frituur aan
Heel goed, trots op jouquote:Op zondag 25 mei 2025 18:40 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
hmmm.. *gooit salade opzij en zet frituur aan
Ja, maar waarom zou je dat doen.quote:
Omdat het er lekker bij isquote:Op zondag 25 mei 2025 18:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, maar waarom zou je dat doen.
Mwah, geef mij portie maar aan Flappiequote:
Jij lust geen rauwkost/salade of slaquote:Op zondag 25 mei 2025 18:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mwah, geef mij portie maar aan Flappie
En dan in de melk dopen @kwiwiquote:Op zondag 25 mei 2025 18:29 schreef Wereldgozer het volgende:
Witte boterham met vissticks kneden tot een balletje @:zipportal
Nope.quote:
Je bent bang dat ik ineens geen auto meer kan rijden?quote:
Andere auto rijdt toch weer anders.quote:Op zondag 25 mei 2025 18:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je bent bang dat ik ineens geen auto meer kan rijden?
genoeg mensen die denken dat ze auto kunnen rijdenquote:Op zondag 25 mei 2025 18:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je bent bang dat ik ineens geen auto meer kan rijden?
Gelukkig rij ik nét te goed voor dat programmaquote:Op zondag 25 mei 2025 18:55 schreef mschol het volgende:
[..]
genoeg mensen die denken dat ze auto kunnen rijden
het programma "de slechtste chauffeur" bestaat niet voor niks..
Oh geen last van. Ik rij vaak in verschillende auto’squote:Op zondag 25 mei 2025 18:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Andere auto rijdt toch weer anders.
quote:
quote:
Allemaal nepquote:Op zondag 25 mei 2025 18:56 schreef Lovely het volgende:
Vraag mij af, of dat niet allemaal in scene is gezet.. hoe kan zo iemand ooit een rijbewijs gehaald hebben
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |