Trek je de haren uit de kin van je vrouw dan?quote:Op zondag 25 mei 2025 21:38 schreef Koen66 het volgende:
Behalve grijze haren en een paar jaar (nu niet) rugpijn moet ik afkloppen dat ouderdomsverschijnselen nog aan me voorbij gaan
Ja jij doet het best goedquote:Op zondag 25 mei 2025 21:38 schreef Koen66 het volgende:
Behalve grijze haren en een paar jaar (nu niet) rugpijn moet ik afkloppen dat ouderdomsverschijnselen nog aan me voorbij gaan
waarom, hoort er gewoon bijquote:Op zondag 25 mei 2025 21:36 schreef Crack_ het volgende:
spataderen zou ik trouwens wel echt laten fixen
quote:Op zondag 25 mei 2025 21:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik ook. heb er nu 1 op mijn been die ik de hele tijd zie.
Waarbij?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
omdat ik de ophaalbrug ga OPBLAZEN ahahahahahhahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 25 mei 2025 21:40 schreef Koen66 het volgende:
Hmmm waarom zegt mijn foon 'alleen noodoproepen
Omdat je je niet hebt aangemeld met je sim?quote:Op zondag 25 mei 2025 21:40 schreef Koen66 het volgende:
Hmmm waarom zegt mijn foon 'alleen noodoproepen
Doe het nietquote:Op zondag 25 mei 2025 21:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
omdat ik de ophaalbrug ga OPBLAZEN ahahahahahhahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
*belt 112quote:Op zondag 25 mei 2025 21:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
omdat ik de ophaalbrug ga OPBLAZEN ahahahahahhahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Is toch gezellig, niemand die meer van het eiland afkanquote:
ow ja ik zou er om proberen te denken dat iemand zn bed moest doen vandaag.... volgens mij @mschol... vergetenquote:Op zondag 25 mei 2025 21:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Bedopmaakalarm want het is zondagavond
quote:Op zondag 25 mei 2025 21:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik zoveel schoenen heb
quote:Op zondag 25 mei 2025 21:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
mja, en wat is last. Want van iets cosmetisch kun je ook last hebben maar dan anders dan op praktisch vlakquote:Op zondag 25 mei 2025 21:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb wel eens een cosmetische ingreep gedaan.
Een aantal neurofibromen laten weghalen. Toen wist ik nog maar weinig over de aandoening. Ik zal het nu niet snel meer doen, tenzij ik er echt last van ga krijgen....
je hebt een ander hoofd gekregen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Waarom nietquote:Op zondag 25 mei 2025 21:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb wel eens een cosmetische ingreep gedaan.
Een aantal neurofibromen laten weghalen. Toen wist ik nog maar weinig over de aandoening. Ik zal het nu niet snel meer doen, tenzij ik er echt last van ga krijgen....
quote:Op zondag 25 mei 2025 21:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
je hebt een ander hoofd gekregen?Ja, ben er niet zo tevreden meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Volgende week?quote:Op zondag 25 mei 2025 21:51 schreef Koen66 het volgende:
@:shii ga jij nou volgende week nog naar de meet?
Het is wel mijn bedoeling, maar ik weet het nog niet 100% zeker.quote:Op zondag 25 mei 2025 21:51 schreef Koen66 het volgende:
@:shii ga jij nou volgende week nog naar de meet?
johquote:Op zondag 25 mei 2025 21:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb een keer mijn neus recht laten zetten; helaas niet zo goed gelukt.
ik wacht met kruidenboterquote:Op zondag 25 mei 2025 21:56 schreef Shii het volgende:
[..]
Het is wel mijn bedoeling, maar ik weet het nog niet 100% zeker.
Oh, want het hoofd wat ik ken zag er niet lelijk uit. Kun je het nog inwisselen denk jequote:
Ik twijfel sterk, aan de ene kant wil ik graag aan de andere kant komen er wel vrij veel mensen waar ik qua chat al helemaal niks mee hebquote:Op zondag 25 mei 2025 21:56 schreef Shii het volgende:
[..]
Het is wel mijn bedoeling, maar ik weet het nog niet 100% zeker.
Ik heb het bonnetje helaas meegewassenquote:Op zondag 25 mei 2025 21:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, want het hoofd wat ik ken zag er niet lelijk uit. Kun je het nog inwisselen denk je
Er blijft altijd wat weefsel achter en er komen toch steeds neurofibromen bij, Dan blijf je aan het opereren...quote:
Stiekeme meet? oquote:Op zondag 25 mei 2025 22:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ik schrok al, weer een stiekeme meet bij de beste Chinees van Nederland.
Beste Chinees? Waar?quote:Op zondag 25 mei 2025 22:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ik schrok al, weer een stiekeme meet bij de beste Chinees van Nederland.
Dat is jammer, nou ben benieuwd naar je nieuwe hoofdquote:Op zondag 25 mei 2025 22:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het bonnetje helaas meegewassen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |