quote:
Voed je zo ook je kinders op?quote:
Jij bent stiekem de dochter van Losquote:
Dat zou wel een hele shock zijnquote:
Maar Los is ook geen jonkie meer, die is ook al hard op weg naar zijn midlifecrisis, als ie er niet al in zitquote:Op zondag 25 mei 2025 23:07 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja.Volgens mij ben ik ook wel wat ouder dus het zou een wonder zijn.
Oh wist ik niet, soms is het gewoon heel lastig een leeftijd bij een user te bedenken.quote:Op zondag 25 mei 2025 23:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar Los is ook geen jonkie meer, die is ook al hard op weg naar zijn midlifecrisis, als ie er niet al in zit
Age is just a numberquote:Op zondag 25 mei 2025 23:12 schreef Shii het volgende:
[..]
Oh wist ik niet, soms is het gewoon heel lastig een leeftijd bij een user te bedenken.
Denk dat ik het bij de meesten hier wel redelijk kan schatten, sowieso is het grootste gedeelte hier in de categorie 35-45. De generatie die is opgegroeid zonder internet en die te 'oud' zijn om met alle hippe socials mee te gaanquote:Op zondag 25 mei 2025 23:12 schreef Shii het volgende:
[..]
Oh wist ik niet, soms is het gewoon heel lastig een leeftijd bij een user te bedenken.
Nu klink je als een pedo koensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op zondag 25 mei 2025 23:28 schreef LTVDK het volgende:
@:CherryLips, zag nog een leuk bonnetje van de AH langskomenIk had het dit weekend allemaal al opgegeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Denk het? Stond op Pepperquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |