Jaquote:Op maandag 26 mei 2025 09:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmmm![]()
moeten we een grote koelkast kopen
Iedere week een zeeschip aan drop importeren.quote:Op maandag 26 mei 2025 09:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar daar hebben ze geen drop
En de chocola moet in de koelkast
En Essie moet ook in de koelkast
Ja soort van horeca koelkast danquote:Op maandag 26 mei 2025 09:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Zeker als @:cherrylips ook meegaat , met alle chocola
quote:Op maandag 26 mei 2025 09:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Iedere week een zeeschip aan drop importeren.
Gewoon zo'n gekoeld pakhuisquote:Op maandag 26 mei 2025 09:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja soort van horeca koelkast dan
past wel in mijn tuin
Ja zo'n inloopkoelkast iddquote:Op maandag 26 mei 2025 09:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja soort van horeca koelkast dan
past wel in mijn tuin
Ja, want ik ben nu zoveel procent chocola dus ik smelt ook.quote:Op maandag 26 mei 2025 09:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Zeker als @:cherrylips ook meegaat , met alle chocola
Wel nipt hoor.quote:Op maandag 26 mei 2025 09:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja, dan passen jullie er allemaal in
Hey, geen oksels, geen deo nodig. Win op de lange termijn.quote:Op maandag 26 mei 2025 09:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb voor ruim een half jaar aan deo gekocht, dus hopelijk hebben ze niet stiekem iets aan de samenstelling veranderd dat mijn oksels zo loslaten.
Vind een heel vakantiepark op de Brabantse Wal wel aantrekkelijker klinken dan met zijn allen in een gekoeld pakhuis in Thailandquote:Op maandag 26 mei 2025 09:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja, dan passen jullie er allemaal in
Daar gaan bal d'r lichaamsdelenhandel-plannen.quote:Op maandag 26 mei 2025 09:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind een heel vakantiepark op de Brabantse Wal wel aantrekkelijker klinken dan met zijn allen in een gekoeld pakhuis in Thailand
ja?quote:Op maandag 26 mei 2025 09:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind een heel vakantiepark op de Brabantse Wal wel aantrekkelijker klinken dan met zijn allen in een gekoeld pakhuis in Thailand
quote:Op maandag 26 mei 2025 09:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar gaan bal d'r lichaamsdelenhandel-plannen.
oke ja.quote:Op maandag 26 mei 2025 10:01 schreef CherryLips het volgende:
Efteling heeft poffertjes met witte chocola.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |