Jij ook alquote:Op maandag 26 mei 2025 08:42 schreef Moeraskat het volgende:
Oh jongens ik sliep zo diep, dat ik echt helemaal moet bijkomen nu.
Alsof ik uit een Coma ben ontwaakt.
Ik droomde dat ik droomdequote:Op maandag 26 mei 2025 08:42 schreef Moeraskat het volgende:
Oh jij ook?quote:
Dat is heel irritant als je daarna wakker wordt in je droom.quote:
Drie dagen werken en dan is het weekend.quote:
Ik ging mijn droom analyseren in mijn droomquote:Op maandag 26 mei 2025 08:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is heel irritant als je daarna wakker wordt in je droom.
Ik sliep heel vast, normaal hoor ik de wekker van mijn vriendin afgaan maar deze keer gewoon niet. Ook niet gemerkt dat ze opstond.quote:Op maandag 26 mei 2025 08:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh jij ook?
Nou ben er echt niet goed van.
quote:Op maandag 26 mei 2025 08:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ging mijn droom analyseren in mijn droom
Dat heb je gedroomdquote:Op maandag 26 mei 2025 08:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ging mijn droom analyseren in mijn droom
jaquote:Op maandag 26 mei 2025 08:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Drie dagen werken en dan is het weekend.
Misschien is dit ook wel gewoon een droomquote:
Ja, we zitten allemaal in de Foktrix.quote:Op maandag 26 mei 2025 09:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien is dit ook wel gewoon een droom
Ik ben een half uur door de wekker heen geslapen. Maar kon vannacht ook niet slapen door keelpijn en dan ben ik te lui om even iets van paracetamol te nemen.quote:Op maandag 26 mei 2025 08:42 schreef Moeraskat het volgende:
Dat roept die zo ongeveer iedere maand.quote:Op maandag 26 mei 2025 09:09 schreef bitterbal het volgende:
ga denk ik net op tijd weer weg
[ afbeelding ]
En wij maar bang zijn dat Trump dit zou doen toen hij de eerste keer president werdquote:Op maandag 26 mei 2025 09:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat roept die zo ongeveer iedere maand.
Typisch he.quote:Op maandag 26 mei 2025 08:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik sliep heel vast, normaal hoor ik de wekker van mijn vriendin afgaan maar deze keer gewoon niet. Ook niet gemerkt dat ze opstond.
Dan sliep je wellicht nog dieper als je die had ingenomenquote:Op maandag 26 mei 2025 09:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben een half uur door de wekker heen geslapen. Maar kon vannacht ook niet slapen door keelpijn en dan ben ik te lui om even iets van paracetamol te nemen.
Nu zijn levendige dromen wel een veelvoorkomende bijwerking van dat middel. Maar dit is wel erg overdrevenquote:Op maandag 26 mei 2025 09:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien is dit ook wel gewoon een droom
En dan je hele ochtendroutine al doen en daarna echt wakker wordenquote:Op maandag 26 mei 2025 08:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is heel irritant als je daarna wakker wordt in je droom.
Jongens, we hebben de kans om een Foqueville dichtbij huis te kopenquote:Wie koopt een half recreatiepark in aanbouw? Dit miljoenenproject zit in de problemen
BERGEN OP ZOOM - De helft van recreatiepark Brabantse Wal wordt woensdag geveild. Projectontwikkelaar Kopare Bergen op Zoom kan het zelf niet betalen om het luxe park af te bouwen. Maar wie koopt een half recreatiepark in aanbouw?
https://www.bndestem.nl/b(...)-problemen~a02411c1/
https://bsky.app/profile/derksauer.bsky.social/post/3lq2hs2azqs2kquote:Op maandag 26 mei 2025 09:09 schreef bitterbal het volgende:
ga denk ik net op tijd weer weg
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 mei 2025 09:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jongens, we hebben de kans om een Foqueville dichtbij huis te kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |