bij jou is dat beperkt tot 'die dagen'quote:Op maandag 26 mei 2025 20:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Daarnaast zou ik de energie van voor de ovulatie echt niet willen missen hoor, en vind ik er ook wel charme in zitten dat er van die dagen zijn dat een man maar adem hoeft te halen en ik wil hem dood hebben.
Haha ja zo ongeveer. Er zijn ook dagen dat ik ze wil bespringen. Geen goed tekenquote:
Heel charmant.quote:Op maandag 26 mei 2025 20:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Daarnaast zou ik de energie van voor de ovulatie echt niet willen missen hoor, en vind ik er ook wel charme in zitten dat er van die dagen zijn dat een man maar adem hoeft te halen en ik wil hem dood hebben.
is dat niet de hele maand dan?quote:Op maandag 26 mei 2025 20:44 schreef ieniminimuis het volgende:
ben niet zomaar lesbischquote:
ah gadver, de horrorquote:Op maandag 26 mei 2025 20:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Haha ja zo ongeveer. Er zijn ook dagen dat ik ze wil bespringen. Geen goed teken
Op FOK! altijd, IRL ben ik wel eens leuker tegen mannen.quote:
Ja bah inderdaad.. iew seks.quote:Op maandag 26 mei 2025 20:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Haha ja zo ongeveer. Er zijn ook dagen dat ik ze wil bespringen. Geen goed teken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ja dan open ik social media of FOK! en dan word ik er wel weer herinnert aan waarom het een dom idee is.quote:Op maandag 26 mei 2025 20:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
ben niet zomaar lesbisch
[..]
ah gadver, de horror
Is dit hier een soort spaar ze allemaal?quote:Op maandag 26 mei 2025 20:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah dat wist ik niet
Hadden we die al op Foqueville?
waar verdienen wij dit aan dan?quote:Op maandag 26 mei 2025 20:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Op FOK! altijd, IRL ben ik wel eens leuker tegen mannen.
Je Y-chromosoom, je penis, je opvoeding, je mannen ego, je hersens, je hormonen. Dat soort dingenquote:Op maandag 26 mei 2025 20:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
waar verdienen wij dit aan dan?
Zelfs dat niet. Bij bonkjes en sliertjes wordt tenminste niet verwacht dat ik er verstand van hebquote:Op maandag 26 mei 2025 20:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
ik dacht misschien is dat voor jullie een leuker onderwerp om te lezen dan onze PMS en bonkjes en sliertjes
Ja want alle mannen zijn ook hetzelfde..quote:Op maandag 26 mei 2025 20:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je Y-chromosoom, je penis, je opvoeding, je mannen ego, je hersens, je hormonen. Dat soort dingen
volgens mij welquote:Op maandag 26 mei 2025 20:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah dat wist ik niet
Hadden we die al op Foqueville?
Oh dus die Dr staat niet voor dokter?quote:Op maandag 26 mei 2025 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zelfs dat niet. Bij bonkjes en sliertjes wordt tenminste niet verwacht dat ik er verstand van heb
en welk programma mag hij kijken?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |