Dan ben je meer dan genoeg gaan verdienenquote:Op maandag 26 mei 2025 20:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoe meer geld ik door de jaren heen ben gaan verdienen hoe minder het me boeit. Ben ik daar raar in?
als het je niet boeit mag je ook 5% aan mij afdragen maandelijksquote:Op maandag 26 mei 2025 20:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoe meer geld ik door de jaren heen ben gaan verdienen hoe minder het me boeit. Ben ik daar raar in?
Enige is dat het niet ongesteld zijn me wel goed bevalt maar ja het is verder gewoon troep natuurlijk.quote:Op maandag 26 mei 2025 20:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik hoor mensen die het een verademing vinden en anderen die denken wow wat een hel.
Ik heb nooit aan de pil gezeten dus kan je verder ook niet veel vertellen.quote:Op maandag 26 mei 2025 20:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Enige is dat het niet ongesteld zijn me wel goed bevalt maar ja het is verder gewoon troep natuurlijk.
Ik ben gewoon totaal niet materialistisch. Vroeger als jonge Koen was ik echt van de gadgets, boeit me niet echt meerquote:Op maandag 26 mei 2025 20:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan ben je meer dan genoeg gaan verdienen
Kijk maar uit dat het fietsen niet straks ook bij de moeten-dingen hoort.quote:Op maandag 26 mei 2025 13:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohh, ja get itin dat geval zeer herkenbaar, daar hoort het fietsen van mij ook bij
![]()
quote:en 60km? Op een normale fiets?
Ja nou ja ik maak deze week sowieso nog even af en ga nog even over nadenken maar ik zie zelf geen reden om het nog te nemen eigenlijk.quote:Op maandag 26 mei 2025 20:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb nooit aan de pil gezeten dus kan je verder ook niet veel vertellen.
Dat klinkt wel heel goed.quote:Op maandag 26 mei 2025 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat vond ik op die boot behoorlijk zenZowel heen als terug heb je een volledige dag dat je op zee zit. Dat je dus volledig "geoorloofd" de hele dag op bed kunt liggen als je dat wilt. Je hoeft niks want je kunt eigenlijk niks. Best fijn
had het er nog met dudje over laatst en als ik me overlaat aan mijn hormonen vandaag de dag dan heb ik 3 goede dagen in een maand, 7 redelijke, en de rest is kutquote:Op maandag 26 mei 2025 20:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb nooit aan de pil gezeten dus kan je verder ook niet veel vertellen.
das een hele goede reden om de pil te nemen idd.quote:Op maandag 26 mei 2025 20:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
had het er nog met dudje over laatst en als ik me overlaat aan mijn hormonen vandaag de dag dan heb ik 3 goede dagen in een maand, 7 redelijke, en de rest is kut
de pil is in ieder geval stabiel
en vroeger was het echt niet zo heftig allemaal maar de gynaecoloog kijkt alleen naar oplossingen niet naar mogelijke oorzaken
dus nog 10 jaartjes ofzo en dan is het ook allemaal klaar
Er zou mij een kans zijn dat ik 28 kutdagen zou hebben. Het is ooit wel als voorstel gedaan om de verkeerde redenen, want ik was zo vervelend in de week voor dat ik ongesteld moest worden, aldus mijn pa. Rara welke week simuleert een pil na? Totaal geen oplossing dus.quote:Op maandag 26 mei 2025 20:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
had het er nog met dudje over laatst en als ik me overlaat aan mijn hormonen vandaag de dag dan heb ik 3 goede dagen in een maand, 7 redelijke, en de rest is kut
de pil is in ieder geval stabiel
en vroeger was het echt niet zo heftig allemaal maar de gynaecoloog kijkt alleen naar oplossingen niet naar mogelijke oorzaken
dus nog 10 jaartjes ofzo en dan is het ook allemaal klaar
de boel is verder afgesloten, en dudje ook, dus we worden 3dubbel niet zwangerquote:Op maandag 26 mei 2025 20:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
das een hele goede reden om de pil te nemen idd.
ik heb geen hormonaal misgedrag
(ik misdraag me 365 dagen per jaar)
geen pijn en andere klachten
en ook al geen risico om zwanger te worden zonder
Fles kan hier over meepratenquote:Op maandag 26 mei 2025 20:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Digibete vader proberen te helpen blijft lastig....
Ja je leeft alleen maar van maaltijd naar maaltijd. Behalve als je die niet vooraf geboekt hebt, dan kun je helemaal gewoon doen waar je zin in hebt. Zit ook een zwembad op!quote:
quote:
ik dacht misschien is dat voor jullie een leuker onderwerp om te lezen dan onze PMS en bonkjes en sliertjesquote:
Ja. ik heb het zwembad vandaag bekeken.quote:Op maandag 26 mei 2025 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja je leeft alleen maar van maaltijd naar maaltijd. Behalve als je die niet vooraf geboekt hebt, dan kun je helemaal gewoon doen waar je zin in hebt. Zit ook een zwembad op!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |