Maar hij heeft zelf ook salaris. Hoe doe ik dat danquote:
Ik las "ik stuur niet als hij rijdt" en dat maakte het er niet beter opquote:Op maandag 26 mei 2025 20:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee ik stuur de reels niet als hij rijdt
ik wil gewoon een bed achterin
en een dekentje
en een kussen
en een nachtmasker
is dat zoveel gevraagd?
Neequote:Op maandag 26 mei 2025 20:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
en een dekentje
en een kussen
en een nachtmasker
is dat zoveel gevraagd?
quote:Op maandag 26 mei 2025 20:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
zit al weken passenger prinses reels naar dudje te sturen omdat hij bijna altijd rijdt nu
hmm.....quote:Op maandag 26 mei 2025 20:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
en een dekentje
en een kussen
en een nachtmasker
is dat zoveel gevraagd?
Sneller uitgeven dan hijquote:Op maandag 26 mei 2025 20:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar hij heeft zelf ook salaris. Hoe doe ik dat dan
Het is 2025. Mannen horen geen financieel zeggenschap te hebben. Gewoon inleveren allemaal.quote:Op maandag 26 mei 2025 20:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar hij heeft zelf ook salaris. Hoe doe ik dat dan
Meh. Ik wil wel sparenquote:
quote:Op maandag 26 mei 2025 20:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is 2025. Mannen horen geen financieel zeggenschap te hebben. Gewoon inleveren allemaal.
uitgifte naar jouw spaarrekeningquote:
Snel op een tijdslot spaarrekening oid zetten zodat hij er niet meteen bij kan?quote:
en dan een pinpasje geven waar 75 euro op zit voor eventueel tankenquote:Op maandag 26 mei 2025 20:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is 2025. Mannen horen geen financieel zeggenschap te hebben. Gewoon inleveren allemaal.
jullie zijn express mij aan het misinterpreterenquote:Op maandag 26 mei 2025 20:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik las "ik stuur niet als hij rijdt" en dat maakte het er niet beter op
dank u <3quote:
Laat zien wie de baas is in huisquote:Op maandag 26 mei 2025 20:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]straks even voorstellen
Eh. Mededelen
Hij kan idd niet bij alles.quote:Op maandag 26 mei 2025 20:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Snel op een tijdslot spaarrekening oid zetten zodat hij er niet meteen bij kan?
Heul niet!quote:Op maandag 26 mei 2025 20:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
jullie zijn express mij aan het misinterpreteren
[..]
dank u <3
fairquote:Op maandag 26 mei 2025 20:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heul niet!
Het is avond dus mijn leesvaardigheid is niet zo best meer
gezellig met de loopband naast je op de bankquote:Op maandag 26 mei 2025 20:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
fair
ik heb weinig geslapen dus kan niet zeggen dat het mijn beste dag is
denk dat ik maar eens serie ga aanzetten met de loopband erbij
kan die ook kijken
Hoe meer geld ik door de jaren heen ben gaan verdienen hoe minder het me boeit. Ben ik daar raar in?quote:
Ik hoor mensen die het een verademing vinden en anderen die denken wow wat een hel.quote:Op maandag 26 mei 2025 20:31 schreef Ama het volgende:
Ben wel benieuwd hoe mijn lichaam gaat reageren als ik er echt helemaal vanaf ben. Dat is lang geleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |