ik ben er zuinig op.quote:Op maandag 26 mei 2025 17:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
de puntkomma raakt verloren, was op de radio en toen moest ik aan je denken
wilders' persconferentiequote:Op maandag 26 mei 2025 17:08 schreef Koen66 het volgende:
Ow ik zie aan de TT dat ik een puntmutsenuurtje heb gemist?
Grote vogelquote:Op maandag 26 mei 2025 17:12 schreef Koen66 het volgende:
https://m.nieuwsblad.be/c(...)ll&utm_source=google
Wat is deze
Ben net geweestquote:Op maandag 26 mei 2025 17:03 schreef bitterbal het volgende:
Wie wil er voor mij plassen?
geen zin om op te staan
Moltresquote:Op maandag 26 mei 2025 17:12 schreef Koen66 het volgende:
Wat is deze
Ik heb er net 6 gebruiktquote:
Of misschien Ho-ohquote:
nee niet meer want had 't spel te snel uitgespeeldquote:
net even geprobeerd. weet niet wat ik er van vindquote:Op maandag 26 mei 2025 17:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee niet meer want had 't spel te snel uitgespeeld
en kaneelstokje speelt het ook niet meer maar ook veel gedaan
oke, jaquote:Op maandag 26 mei 2025 17:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
net even geprobeerd. weet niet wat ik er van vind
hoe speel je het spel uit? er is nog zoveel te doenquote:Op maandag 26 mei 2025 17:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee niet meer want had 't spel te snel uitgespeeld
en kaneelstokje speelt het ook niet meer maar ook veel gedaan
ja niet echt, of volgens mij heeft kaneel wel al die items verzameld maar weet niet zekerquote:Op maandag 26 mei 2025 17:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hoe speel je het spel uit? er is nog zoveel te doen
Verhaal uit, alle achievements gehaald.quote:Op maandag 26 mei 2025 17:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hoe speel je het spel uit? er is nog zoveel te doen
De feniks herrijstquote:Op maandag 26 mei 2025 17:12 schreef Koen66 het volgende:
Wat is deze
alle?quote:Op maandag 26 mei 2025 17:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verhaal uit, alle achievements gehaald.
nee maar wordt lang niet zo goed beoordeeld als stardew valleyquote:Op maandag 26 mei 2025 17:30 schreef bitterbal het volgende:
Coral island lijkt mij ook wel leuk. Hebben jullie die?
hmm hij is ook wat duur om zo te kopen. 30 euroquote:Op maandag 26 mei 2025 17:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee maar wordt lang niet zo goed beoordeeld als stardew valley
Hmm, dat telt ook wel mee jaquote:Op maandag 26 mei 2025 17:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm hij is ook wat duur om zo te kopen. 30 euro
Nee je had in Schotland grafrovers, Burke & Hare, die groeven lijken op om ze te verkopen aan de universiteit voor anatomielessen.quote:Op maandag 26 mei 2025 16:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat was toch voor het geval het een zombie werd?
ja beter daar op wachten, doe ik eigenlijk met bijna alle spellen welquote:Op maandag 26 mei 2025 17:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, dat telt ook wel mee ja
Komt vast eens in de aanbieding als je het wil spelen?
Oh misschien was dat dan eldersquote:Op maandag 26 mei 2025 17:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee je had in Schotland grafrovers, Burke & Hare, die groeven lijken op om ze te verkopen aan de universiteit voor anatomielessen.
welke?quote:Op maandag 26 mei 2025 17:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee. Ik speel een andere farm game.
Ja,die heb ik. Vind ik wel leuk. Maar intussen alweer een tijdje niet gespeeld.quote:Op maandag 26 mei 2025 17:30 schreef bitterbal het volgende:
Coral island lijkt mij ook wel leuk. Hebben jullie die?
Nou niet veel duurder dan een ander broodje in elkaar bouwen.quote:
*geeft broodje pindakaasquote:Op maandag 26 mei 2025 17:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou niet veel duurder dan een ander broodje in elkaar bouwen.
Ik stap zo op de fiets naar Leiden. Als je ergens op die weg bent, graag.quote:Op maandag 26 mei 2025 17:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
kan iemand even mij pijnstillers brengen? ik heb om de een of andere reden besloten om een stopweek te proberen en ik vind het niet meer leuk
ik vind alles van unox echt achterlijk duur geworden, zak soep is gewoon 6 euroquote:Op maandag 26 mei 2025 17:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou niet veel duurder dan een ander broodje in elkaar bouwen.
nee in Uquote:Op maandag 26 mei 2025 17:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik stap zo op de fiets naar Leiden. Als je ergens op die weg bent, graag.
Kun je gewoon via WhatsApp bestellen.quote:Op maandag 26 mei 2025 17:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
kan iemand even mij pijnstillers brengen? ik heb om de een of andere reden besloten om een stopweek te proberen en ik vind het niet meer leuk
@dud0r chopchopquote:Op maandag 26 mei 2025 17:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
quote:Op maandag 26 mei 2025 18:00 schreef essnhills het volgende:
*Giet blikje kokosmelk bij de zoete aardappel
"Hey ik ruik kokos"
ja maar moet ik opstaanquote:
Je kunt ook gewoon een huismerk rookworst kopenquote:Op maandag 26 mei 2025 17:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik vind alles van unox echt achterlijk duur geworden, zak soep is gewoon 6 euro
Dat had ik vannacht.quote:Op maandag 26 mei 2025 18:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja maar moet ik opstaan
bitterbal snapt mijn problemen
Dat ballie jouw probleem begreep?quote:
ja dat kloptquote:Op maandag 26 mei 2025 18:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja maar moet ik opstaan
Stellen vrouwen ook altijd oneindig uit.quote:Op maandag 26 mei 2025 18:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja dat klopt
dan maar even wachten tot je naar de wc moet
Ik post iedere week wat ik gedaan heb en waarom ik zo dankbaar ben daarvoor.quote:Op maandag 26 mei 2025 18:04 schreef Crack_ het volgende:
Als je wordt benoemd op linkedin, reposten jullie dat bericht dan met of zonder eigen bijdrage
of repost je het uberhaupt niet
dat laatste, want voor ik het lees zijn we al minstens 11 maand verderquote:Op maandag 26 mei 2025 18:04 schreef Crack_ het volgende:
Als je wordt benoemd op linkedin, reposten jullie dat bericht dan met of zonder eigen bijdrage
of repost je het uberhaupt niet
Niet tijdens de klatsweekquote:Op maandag 26 mei 2025 18:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stellen vrouwen ook altijd oneindig uit.
Ik krijg zo de zenuwen van LinkedIn.quote:Op maandag 26 mei 2025 18:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik post iedere week wat ik gedaan heb en waarom ik zo dankbaar ben daarvoor.
Verrassend.quote:Op maandag 26 mei 2025 18:00 schreef essnhills het volgende:
*Giet blikje kokosmelk bij de zoete aardappel
"Hey ik ruik kokos"
ikelquote:
moet ik ook al een half uurquote:Op maandag 26 mei 2025 18:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja dat klopt
dan maar even wachten tot je naar de wc moet
Toch zie ik hier wel regelmatig verwarring ontstaanquote:Op maandag 26 mei 2025 18:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We snappen elkaar op elk moment van de dag.
Heb even gekeken en hoogtepunt van de dag is iemand die een kraamcadeau gekregen heeft van zijn werkgever en daar dankbaar voor is.quote:Op maandag 26 mei 2025 18:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg zo de zenuwen van LinkedIn.
dit is mijn eerste klatsweek in anderhalf jaar?quote:
?quote:Op maandag 26 mei 2025 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoezo moet ik op mobiel ineens mijn account activeren???
nee mijn probleem want nu kan hij niet butler zijn voor mijquote:
jepsquote:Op maandag 26 mei 2025 18:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja maar moet ik opstaan
Benoem je ook dat AI 'the next best thing' gaat worden en dat je zo lekker ESG bezig bent?quote:Op maandag 26 mei 2025 18:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
mooi deze bijdrage aan positiviteit, we zijn je zeer dankbaarquote:Op maandag 26 mei 2025 18:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 mei 2025 18:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat laatste, want voor ik het lees zijn we al minstens 11 maand verder
oh, hoezo?quote:Op maandag 26 mei 2025 18:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg zo de zenuwen van LinkedIn.
dan is het vast bijna tijdquote:
Als je praktisch gratis kan vliegen dan vinden mensen het al snel prima.quote:Op maandag 26 mei 2025 18:10 schreef Koen66 het volgende:
https://www.skoften.net/s(...)van-goedkoop-vliegen
Wth
Zag niemand aankomen natuurlijkquote:
Je kunt ook op elkaars schoot zitten.quote:Op maandag 26 mei 2025 18:10 schreef Koen66 het volgende:
Wth
Of in een hutkoffer als ruimbagagequote:Op maandag 26 mei 2025 18:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je kunt ook op elkaars schoot zitten.
Ik mis Speld in de Urlquote:Op maandag 26 mei 2025 18:10 schreef Koen66 het volgende:
Wth
zat eraan te komen tochquote:Op maandag 26 mei 2025 18:10 schreef Koen66 het volgende:
Wth
Elke keer dat je opstaat voelt het alsof er spaghetti in je onderbroek gutst.quote:Op maandag 26 mei 2025 18:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dit is mijn eerste klatsweek in anderhalf jaar?
ik weet niet meer hoe het gaat
Vooral Ryanair wil het graag. Je verwacht het niet hequote:
Iedereen is zo gemotiveerd en succesvol en enthousiast.quote:Op maandag 26 mei 2025 18:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, hoezo?
[..]
dan is het vast bijna tijd
* Nizno kijkt naar bord spaghettiquote:Op maandag 26 mei 2025 18:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Elke keer dat je opstaat voelt het alsof er spaghetti in je onderbroek gutst.
quote:Op maandag 26 mei 2025 18:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eet smakelijkquote:Op maandag 26 mei 2025 18:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
* Nizno kijkt naar bord spaghetti
en bedankt
Nee? Geen lasagne bij het niesen?quote:Op maandag 26 mei 2025 18:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat is niet wat ik me herinner
gelukkig is het met spinazie en champignonsquote:
Bedankt voor deze visuele toelichting, gelukkig eet ik nooit spaghettiquote:Op maandag 26 mei 2025 18:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sliertjes en bonkjes.quote:Op maandag 26 mei 2025 18:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
gelukkig is het met spinazie en champignons
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |