Nee je had in Schotland grafrovers, Burke & Hare, die groeven lijken op om ze te verkopen aan de universiteit voor anatomielessen.quote:Op maandag 26 mei 2025 16:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat was toch voor het geval het een zombie werd?
ja beter daar op wachten, doe ik eigenlijk met bijna alle spellen welquote:Op maandag 26 mei 2025 17:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, dat telt ook wel mee ja
Komt vast eens in de aanbieding als je het wil spelen?
Oh misschien was dat dan eldersquote:Op maandag 26 mei 2025 17:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee je had in Schotland grafrovers, Burke & Hare, die groeven lijken op om ze te verkopen aan de universiteit voor anatomielessen.
welke?quote:Op maandag 26 mei 2025 17:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee. Ik speel een andere farm game.
Ja,die heb ik. Vind ik wel leuk. Maar intussen alweer een tijdje niet gespeeld.quote:Op maandag 26 mei 2025 17:30 schreef bitterbal het volgende:
Coral island lijkt mij ook wel leuk. Hebben jullie die?
witte wa da kost?quote:
Nou niet veel duurder dan een ander broodje in elkaar bouwen.quote:
*geeft broodje pindakaasquote:Op maandag 26 mei 2025 17:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou niet veel duurder dan een ander broodje in elkaar bouwen.
Ik stap zo op de fiets naar Leiden. Als je ergens op die weg bent, graag.quote:Op maandag 26 mei 2025 17:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
kan iemand even mij pijnstillers brengen? ik heb om de een of andere reden besloten om een stopweek te proberen en ik vind het niet meer leuk
ik vind alles van unox echt achterlijk duur geworden, zak soep is gewoon 6 euroquote:Op maandag 26 mei 2025 17:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou niet veel duurder dan een ander broodje in elkaar bouwen.
nee in Uquote:Op maandag 26 mei 2025 17:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik stap zo op de fiets naar Leiden. Als je ergens op die weg bent, graag.
Kun je gewoon via WhatsApp bestellen.quote:Op maandag 26 mei 2025 17:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
kan iemand even mij pijnstillers brengen? ik heb om de een of andere reden besloten om een stopweek te proberen en ik vind het niet meer leuk
@dud0r chopchopquote:Op maandag 26 mei 2025 17:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
die is in amersfoortquote:
quote:Op maandag 26 mei 2025 18:00 schreef essnhills het volgende:
*Giet blikje kokosmelk bij de zoete aardappel
"Hey ik ruik kokos"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |