Mannengriep. RIP aan de nabestaanden.quote:Op maandag 26 mei 2025 16:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
beetje ziek, snotterig, hoesten, dat geneuzel
oh nee hij is gewoon aan het werkquote:Op maandag 26 mei 2025 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mannengriep. RIP aan de nabestaanden.
samengevatquote:Op maandag 26 mei 2025 16:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
kat wil op bureau liggen
bureau is 140
kat gooit drinkfles om, maar die was leeg en dicht
kat gooit poot naar achteren, gooit bijna bord van bureau
er zijn 4 dingen op dit bureau buiten kat
maar alsnog moet alles stuk
daarvoor bestaat de simsquote:Op maandag 26 mei 2025 16:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zag een leuk huis voorbij komen; maar moet nog even doorsparen
Motherload;!;!;!;!;!;!quote:
gaat dit over dudor of over de kat xD hahatjesquote:Op maandag 26 mei 2025 16:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja het houdt die dikke vooral bezig dus dat is mooi meegenomen
anders slaapt die alleen maar
op de zoomies na het poepen na dan
quote:
de puntkomma raakt verloren, was op de radio en toen moest ik aan je denkenquote:Op maandag 26 mei 2025 16:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zag een leuk huis voorbij komen; maar moet nog even doorsparen
brilletje op doenquote:Op maandag 26 mei 2025 17:01 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben helemaal opgefokt want de PRINTER DEED HET NIET
ja het is gefixt maar duurde overdreven lang en ik ben moe en mn ogen beginnen weer weird te doen
ook goed, ik was toch niet van plan om langs te komen als er geen ham in de salade zitquote:Op maandag 26 mei 2025 17:02 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga die salade vanavond toch niet maken, ik ga voor pasta @:nizno
en dan slapenquote:
daar heb ik nog niet genoeg T voor gehadquote:Op maandag 26 mei 2025 17:03 schreef bitterbal het volgende:
Wie wil er voor mij plassen?
geen zin om op te staan
dan had ik speciaal voor jou een hammetje gekocht hoor, als je dat per se had moeten hebbenquote:Op maandag 26 mei 2025 17:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
ook goed, ik was toch niet van plan om langs te komen als er geen ham in de salade zit
dat klinkt goedquote:
de katquote:Op maandag 26 mei 2025 17:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
gaat dit over dudor of over de kat xD hahatjes
[..]jullie hebben je beestjes goed afgericht
redelijk standaard jaquote:Op maandag 26 mei 2025 17:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
lol heeftie zoomies na het poepen?grappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |