SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
ja vers uit de vriezerquote:
Ja maar dat is anders!quote:Op maandag 26 mei 2025 18:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar een kroket zit ook al in een laagje deeg maar is op een broodje nóg lekkerder
hebbikquote:
die zijn lekkerquote:
Goed bezig jij.quote:Op maandag 26 mei 2025 19:02 schreef Crack_ het volgende:
ik neem een appel want snack gezond dit dat
ow nee daar eet ik nooit versquote:Op maandag 26 mei 2025 19:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
die zijn lekker
mijn referentie was naar de ikea. Daar werd super veel verkocht als vers, 'verse worteltaart' enzo, kwam allemaal uit de vriezer
Ik vind het erg lullig dat hij er dan jouw probleem van maakt.quote:Op maandag 26 mei 2025 18:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee mijn probleem want nu kan hij niet butler zijn voor mij
Genoeg hier die jouw butler willen zijn.quote:
quote:Op maandag 26 mei 2025 19:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Genoeg hier die jouw butler willen zijn.
Na dan doe ik het wel zelf.quote:Op maandag 26 mei 2025 19:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik wil ook wel je butler zijn als je mij goed betaald
Speklapjesquote:
Ja zo tussen je tanden en dan kauwenquote:
heyyy there beautiful, how you doing babyquote:
Ik vind Tommy Cash niet zo leuk.quote:Op maandag 26 mei 2025 19:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heyyy there beautiful, how you doing baby
now put your hands up and shaky shaky shaky
i got a feeling we gonna make a baby![]()
![]()
![]()
Iedereen weer depressief.quote:Op maandag 26 mei 2025 19:08 schreef Ama het volgende:
Hahahaha weer een slotje op DTS.
SwJ in ONZ / [ronde 81 Het Dodetopicspel #18586] Gefeli mario!
Daar zitten wel een paar tussen die nu echt niet weet wat ze moeten doen met hun leven.quote:
oh, in dat gevalquote:
quote:Op maandag 26 mei 2025 19:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Daar zitten wel een paar tussen die nu echt niet weet wat ze moeten doen met hun leven.
Eurodab dab dab dab!quote:Op maandag 26 mei 2025 19:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, in dat geval
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa
samppanja![]()
wat een heerlijk woord voor champagne
Prima geur toch?quote:
Nomnomnom.quote:
Lekker toch, die van mij gisteren naar draadjes vlees en cakequote:
Een van de beste programma's ooit.quote:
Ohaiquote:Op maandag 26 mei 2025 19:21 schreef Dotteke het volgende:
Ik kom even wat lekkers ophalen, de TT beloofd dat het er tijd voor is
er zit een soort dansje bij volgens mij maar heb t nog niet goed kunnen bestuderenquote:
waar is het 'zeg 't dan meteen, kut' plaatjequote:Op maandag 26 mei 2025 19:23 schreef Fogel het volgende:
Vanmiddag bij een apartement wezen kijken. Ik snap nu waarom die zo goedkoop was
vertelquote:Op maandag 26 mei 2025 19:23 schreef Fogel het volgende:
Vanmiddag bij een apartement wezen kijken. Ik snap nu waarom die zo goedkoop was
Was het bagger?quote:Op maandag 26 mei 2025 19:23 schreef Fogel het volgende:
Mooi ook hoe ze dat gestuntel erin laten zitten waardoor hij toch weer gewoon weer meer een doorsnee persoon lijkt dan een bekendheid.quote:Op maandag 26 mei 2025 19:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een van de beste programma's ooit.
Zo erg?quote:Op maandag 26 mei 2025 19:23 schreef Fogel het volgende:
quote:Op maandag 26 mei 2025 19:24 schreef LTVDK het volgende:
@:essnhills @:4EverBlackEyed https://www.lindt.com.nl/(...)ker-romige-munt-150g
Holy shit.quote:Op maandag 26 mei 2025 19:26 schreef Fogel het volgende:
Badkamer is lek en had schimmel, keuken moet vernieuwd worden, electra moet eruit en opnieuw. Daarnaast zou ik ook alle vloeren willen vervangen, en de trap. Dus nee, dat gaat em niet worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |