SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Is toch echt te ziek he, hoever sommige kunnen gaanquote:Op maandag 26 mei 2025 18:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Had het vanmorgen ook gelezen, ze zijn wel opgepakt althans een er vanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Kan je idd niet bij dat mensen dat doenquote:Op maandag 26 mei 2025 18:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is toch echt te ziek he, hoever sommige kunnen gaan
ja aber rolide in braunquote:Op maandag 26 mei 2025 18:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is toch echt te ziek he, hoever sommige kunnen gaan![]()
Ik zie mijn naam nietquote:Op maandag 26 mei 2025 18:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Vooruit dan, omdat je wat ouder bent
[ afbeelding ]
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
alfa-Pyrrolidinopentiofenon is een synthetische, sterk verslavende drug verwant aan cathinon en wordt gerekend tot de bath salts. alfa-Pyrrolidinopentiofenon, meestal afgekort als α-PVP in academischequote:Op maandag 26 mei 2025 18:15 schreef HappyCharly het volgende:
Ghb heroïne en flakka
Wat zou flakka zijn?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Chocolade?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat is flakka?
‘Flakka’ is de naam voor verschillende drugs die op elkaar lijken. De naam ‘flakka’ wordt vooral in de media gebruikt. Het gaat vaak om middelen als a-PVP (alfa-PVP), a-PHP en a-PHiP. Deze drugs zorgen voor een kort effect. Het zijn heftige drugs die heel snel tot verslaving leiden. Iemand die regelmatig flakka gebruikt kan last krijgen van ernstige problemen. Zoals lang niet kunnen slapen, lichamelijke uitputting en psychoses.
Flakka wordt meestal als poeder of als ‘brok’ (kristal) verkocht. Mensen die flakka gebruiken doen dat meestal door het te snuiven, te roken of te verdampen (vapen)."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat klinkt lekkerquote:Op maandag 26 mei 2025 18:17 schreef Lovely het volgende:
Wat is flakka?
‘Flakka’ is de naam voor verschillende drugs die op elkaar lijken. De naam ‘flakka’ wordt vooral in de media gebruikt. Het gaat vaak om middelen als a-PVP (alfa-PVP), a-PHP en a-PHiP. Deze drugs zorgen voor een kort effect. Het zijn heftige drugs die heel snel tot verslaving leiden. Iemand die regelmatig flakka gebruikt kan last krijgen van ernstige problemen. Zoals lang niet kunnen slapen, lichamelijke uitputting en psychoses.
Flakka wordt meestal als poeder of als ‘brok’ (kristal) verkocht. Mensen die flakka gebruiken doen dat meestal door het te snuiven, te roken of te verdampen (vapen).![]()
![]()
Ik gok dat het afgeleid is van "flaky" en dan denk ik direct aan een croissant!quote:Op maandag 26 mei 2025 18:15 schreef HappyCharly het volgende:
Ghb heroïne en flakka
Wat zou flakka zijn?![]()
![]()
Kasnudelnquote:Op maandag 26 mei 2025 18:10 schreef mario390 het volgende:
[..]nee zij eet kasnudel en and.pakking was fleischnudel
daar had ik jou nog mee begroet @JustinK
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
nee maar ik weeg wel altijd pas na het plassenquote:Op maandag 26 mei 2025 18:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Weeg je ook hoeveel je drinkt en hoeveel je plast?
stoel is ingepikt
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
pas je op met wat je post? je huidige regering vindt hier iets vanquote:Op maandag 26 mei 2025 18:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Volgende keer toch opletten hoor als die @:justink weer eens langs komt bij je
[ afbeelding ]Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op maandag 26 mei 2025 18:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Volgende keer toch opletten hoor als die @:justink weer eens langs komt bij je
[ afbeelding ]
Ah dat moet niet neequote:Op maandag 26 mei 2025 18:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
met kerzen fallt de roliade in zich samen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Waaaaaaarom?quote:Op maandag 26 mei 2025 18:11 schreef Lovely het volgende:
https://112groningen.nl/4(...)-en-emma-winschoten/Trust nobody![]()
Gefelic8teerd! Hoe oud ben je geworden?quote:Op maandag 26 mei 2025 18:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
met kerzen fallt de roliade in zich samenTrust nobody![]()
quote:Op maandag 26 mei 2025 18:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
met kerzen fallt de roliade in zich samen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik moet inderdaad even uitloggen van FOK! als ik weer terug kom uit Australie. Straks gaat immigratie meelezen op FOK! en kan ik direct door naar El Salvadorquote:Op maandag 26 mei 2025 18:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
pas je op met wat je post? je huidige regering vindt hier iets van![]()
Zegt me niks..quote:Op maandag 26 mei 2025 18:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
alfa-Pyrrolidinopentiofenon is een synthetische, sterk verslavende drug verwant aan cathinon en wordt gerekend tot de bath salts. alfa-Pyrrolidinopentiofenon, meestal afgekort als α-PVP in academische
Nouja badzout
Trust nobody![]()
Ook lekkerquote:Op maandag 26 mei 2025 18:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
kirsche bedoel je, ja maar is erdbeer geloof ik
ik mag er niet komen want ik heb fotos waarop ik een metalhandje heb en dat is een gangsignquote:Op maandag 26 mei 2025 18:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik moet inderdaad even uitloggen van FOK! als ik weer terug kom uit Australie. Straks gaat immigratie meelezen op FOK! en kan ik direct door naar El Salvador
mijn zus ook al gewaarschuwd want die heeft met haar partner de king en queen tattooHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Jammiequote:Op maandag 26 mei 2025 18:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik gok dat het afgeleid is van "flaky" en dan denk ik direct aan een croissant!
[ afbeelding ]Trust nobody![]()
quote:Op maandag 26 mei 2025 18:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
pas je op met wat je post? je huidige regering vindt hier iets van
Trust nobody![]()
Beter tochquote:Op maandag 26 mei 2025 18:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zag net iemand op tv die t gebruikte.
Die was de weg kwijt![]()
![]()
ik kan je bijten als je dat wil hoorquote:Op maandag 26 mei 2025 18:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
je had wat gevraagt
je moet bitte zeggen dat ik al met jou vandaag praatHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
zo laat nog? nee meid hou op met mequote:Op maandag 26 mei 2025 18:25 schreef HappyCharly het volgende:
Ik moet nog even werken maar ik heb geen zinHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ben al heel hard aan het oefenen om een Zuid-Afrikaans accent te krijgen; is helemaal niet zo moeilijkquote:Op maandag 26 mei 2025 18:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik mag er niet komen want ik heb fotos waarop ik een metalhandje heb en dat is een gangsign
mijn zus ook al gewaarschuwd want die heeft met haar partner de king en queen tattoo![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
beetje duits werkt ook toch daar?quote:Op maandag 26 mei 2025 18:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben al heel hard aan het oefenen om een Zuid-Afrikaans accent te krijgen; is helemaal niet zo moeilijkHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Even wat administratie v werk doen, kwam er niet aan toe. Thuis wel gekookt inmiddels. Maar heb echt geen zin meer.quote:Op maandag 26 mei 2025 18:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zo laat nog? nee meid hou op met meTrust nobody![]()
Werkt Frans Duijts daar ook?quote:Op maandag 26 mei 2025 18:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
beetje duits werkt ook toch daar?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik pas deze keer even.quote:Op maandag 26 mei 2025 18:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan zoek maar eens flakka zombies op![]()
Als ze om mijn paspoort vragen, met mijn hakken klikken en met een recht gestrekte omhoog geheven arm mijn paspoort geven "jawol her grenzagent"quote:Op maandag 26 mei 2025 18:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
beetje duits werkt ook toch daar?![]()
Flakka is vooral populair/ n probleem in Zeeland en west brabant.
Persoon kwam idd uit Roosendaal.
Wel fijn dat de info kloptTrust nobody![]()
geen idee, ze zijn vooral iedere maand ergens boos over dat ze ervoor stakenquote:Op maandag 26 mei 2025 18:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Toch minder. Fransen zijn toch de communisten van Europa?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Beterquote:Op maandag 26 mei 2025 18:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook dat ik flakka deze keer even oversla
Je woont ook op de verkeerde plekTrust nobody![]()
quote:Op maandag 26 mei 2025 18:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
geen idee, ze zijn vooral iedere maand ergens boos over dat ze ervoor staken![]()
![]()
Helaas.quote:Op maandag 26 mei 2025 18:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Beter
Je woont ook op de verkeerde plek![]()
ik houd niet van bijtenquote:Op maandag 26 mei 2025 18:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik kan je bijten als je dat wil hoor![]()
Lijkt me een klassieker die ik nog niet kendequote:Mexican Cartels have found a new way to make drugs more addictive, by adding a satanic curse. Now this new drug possessed by an evil demon has hit the streets and will turn every new user into a flesh eating, bloody thirsty zombie![]()
![]()
jefferson was de eerste president die franse frietjes heeft geserveerd in het witte huisquote:
hij sliep ook in een bed dat aan de voor en achterkant tegen de muur aan stond, de zijkanten niet
bijzonde mensHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kook niequote:Op maandag 26 mei 2025 18:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ontbijten doe ik ook niet altijdThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
waarom zeg je dan dat ik je moet bijten als je vandaag tegen me praat?quote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zo vroeg !quote:Op maandag 26 mei 2025 18:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik bijna nie,nur als ik zo om 4 nog wakkr benThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat is troep, een kennis van mij is door die troep van een brug gesprongen. DIe rende voor zijn leven, dacht dat hij achtervolgt werdquote:Op maandag 26 mei 2025 18:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook dat ik flakka deze keer even overslaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik gok dat hij een "bit" bedoeld en je uitnodigt voor een biertjequote:Op maandag 26 mei 2025 18:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
waarom zeg je dan dat ik je moet bijten als je vandaag tegen me praat?![]()
![]()
Ja daaaag. Als we ook nog overdag gaan klieren, dan maar even een slotje.
Tot nader order.
Nee, niet in fb komen vragen of miepen.
Gewoon wachten.F.K.A. SuperwormJim![]()
Ja bolk!Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Hee Wouter
Hee Grrrrrrrr
Hee Harrie
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Kan dit beamen.quote:Op maandag 26 mei 2025 18:30 schreef HappyCharly het volgende:
Flakka is vooral populair/ n probleem in Zeeland en west brabant.
Persoon kwam idd uit Roosendaal.
Wel fijn dat de info klopt
Bij zondagmiddagborrel doen opa tante dochter en ik dit allemaal![]()
dikke fittie overdag kennelijkquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
hoe komt 't?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Denk medicatieverhoging van vorige week. Moet weer even stabiliseren. Denk dat ik vandaag over sla, maar dat bekijk ik straks even.quote:![]()
MogguhhDon't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Heb je goed, ik ben er wel weer vandaag als't goed isquote:Op dinsdag 27 mei 2025 06:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Denk medicatieverhoging van vorige week. Moet weer even stabiliseren. Denk dat ik vandaag over sla, maar dat bekijk ik straks even.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Hee rode schoen
quote:
Don't follow me. I am lost too
En, beter geslapen afgelopen nacht?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Als een blok
beter
Hee Shii
HaShiiquote:
Goed hoor, ze groeit goed, reageert veel op dingen en slaapt op haar eigen kamer alquote:
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 27-05-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 4876 / +83 / +0 / 8372 / 9158
2. aeque / 1050 / +0 / +0 / 1730 / 2364
3. Lovely / 813 / +5 / +0 / 2300 / 2856
4. devzero / 810 / +1 / +0 / 643 / 868
5. hemarookworst / 747 / +7 / +0 / 1251 / 1758
6. KillemWieft / 725 / +1 / +0 / 248 / 434
7. SwJ / 724 / +715 / +9 / 11 / 12
8. gebrokenglas / 716 / +14 / +0 / 1870 / 2451
9. HappyCharly / 632 / +0 / +0 / 500 / 692
10. _UserName_ / 621 / +31 / +24 / 467 / 682
11. Harrie / 597 / +32 / +0 / 886 / 1145
12. mario390 / 538 / +39 / +0 / 554 / 787
13. Dr.Mikey / 532 / +1 / +0 / 283 / 437
14. Rob / 527 / +17 / +0 / 522 / 688
15. KoningWouter / 497 / +0 / +5 / 1348 / 1655
16. RedShoe / 431 / +60 / +4 / 1687 / 1864
17. Fogel / 347 / +10 / +0 / 391 / 590
18. kree / 337 / +0 / +0 / 555 / 749
19. StevenHyde / 330 / +1 / +0 / 894 / 1137
20. sp3c / 326 / +16 / +0 / 273 / 395SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
16e
Goed om te horen.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 07:29 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Goed hoor, ze groeit goed, reageert veel op dingen en slaapt op haar eigen kamer al![]()
Gaat hard he.![]()
Koffie
ja, echt wel.. de eerste kleertjes zitten al in de tas om naar de kringloop te gaan, ook is ze van de kleinste luiers af, de doorgaans moeilijkste maanden zitten er bijna op, vrijdag is ze alweer 12 wekenquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Elke leeftijd heeft wel wat.Don't follow me. I am lost too
ja dat is zoTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
![]()
AhumDon't follow me. I am lost too
Koffie!Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Regen hier.Don't follow me. I am lost too
En box klaarmaken enzo voor de kleine, die zal zo wel uit bed willen gok ik zo
Harde wind ook.Don't follow me. I am lost too
O jee en je moet werken vandaag?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
paar dagen vrij
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Lekker tochWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
100%
niks te doen want ik heb alles wat ik voorover moest schuiven vooruit geschoven naar vrijdagOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dus had je genoeg te doe. Maar geen zin?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hé Paul
ja nou ik kan er niet goed tegen als de seizoenen veranderen, gaan mijn longen moeilijk van doenquote:
dus nu doe ik liever minderOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik zit esf liedjes te kijkenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Morguhquote:
O ja dat snap ik. Groot gelijkquote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja nou ik kan er niet goed tegen als de seizoenen veranderen, gaan mijn longen moeilijk van doen
dus nu doe ik liever minderWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vond er niet veel bijzonders bij zitten dit jaarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Jussiequote:Morguh Moonquote:
Was te snel denk ikquote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:26 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Hoe ken dat nou
Ja gaat goedweer stukken beter! Hoe is het met jou? heb je me gemist?
![]()
Oh gelukkig gaat het weer beter!
Ja gaat goed. Elke dag toch![]()
![]()
Haastige spoed is....quote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Was te snel denk ik![]()
Oh gelukkig gaat het weer beter!
Ja gaat goed. Elke dag toch
Aahw![]()
![]()
weer open?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
oeh punctenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Je was er net alquote:
Volgende keer gewoon dicht laten tot ergens in 2050 ofzo.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Hey Aeque, nou was saai op FOK! vannacht. Kon niet slapen maar alles was doods hier niemand ook in de SCquote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon dicht laten tot ergens in 2050 ofzo.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik ben een ingewikkelde jongenquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik heb niks met onz te makenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon dicht laten tot ergens in 2050 ofzo.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ben je een mummie?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh GGquote:
spuitelflolquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Schijnbaar, en bij jij haantje de voorste?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sowiesoquote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Schijnbaar, en bij jij haantje de voorste?![]()
![]()
Ik snap dit antwoord niet zo goed, het is SwJ die gequote wordt en jij antwoord dat je niets met ONZ te maken hebtquote:Ben je wel goed wakker of snap ik de 'grap' niet?
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap dit antwoord niet zo goed, het is SwJ die gequote wordt en jij antwoord dat je niets met ONZ te maken hebtBen je wel goed wakker of snap ik de 'grap' niet?
quote:![]()
Net zoals jij Haags bent zekerquote:
ik mod nws en bnw, ik mod genoegquote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap dit antwoord niet zo goed, het is SwJ die gequote wordt en jij antwoord dat je niets met ONZ te maken hebtBen je wel goed wakker of snap ik de 'grap' niet?
hier kom ik voor de lol, ik ga niet over slot of geen slotOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Niemand had het ook tegen jouquote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik mod nws en bnw, ik mod genoeg
hier kom ik voor de lol, ik ga niet over slot of geen slot![]()
![]()
Oeps sorry,quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dotteke had het tegen mijquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon dicht laten tot ergens in 2050 ofzo.
How can I make this topic about me?![]()
en aequeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps sorry,Nee doe maar niet. GG wist het blijkbaar ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik doe echt genoeg op fok! en voor fok! en ik wil af en toe ook wat ontspannen
gewoon lollig doen zonder redenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
bolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
O maar het werd ook niet aan jou gevraagd, vandaar mijn verwarring.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik mod nws en bnw, ik mod genoeg
hier kom ik voor de lol, ik ga niet over slot of geen slot
Nee ik weet dat jij en ook ik niet over een slotje gaan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan beschouw mijn woorden maar als ongeschrevenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee doe maar niet. GG wist het blijkbaar ook niet.
Welke woorden?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan beschouw mijn woorden maar als ongeschreven![]()
![]()
ben het ook niet eens met het slotjequote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O maar het werd ook niet aan jou gevraagd, vandaar mijn verwarring.
Nee ik weet dat jij en ook ik niet over een slotje gaan.
maar ik ga er niet overOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
ben het ook niet eens met het slotje
maar ik ga er niet over
Ik weet dat het nog vroeg is, maar toch.
Dat het maar duidelijk mogen zijnquote:
ga ik niet over en voor mij is het laatquote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:54 schreef aeque het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet dat het nog vroeg is, maar toch.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Er staat niets over in mijn schriftje.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee doe maar niet. GG wist het blijkbaar ook niet.How can I make this topic about me?![]()
Lees nou wie ik quote in die post.quote:
Laten we het hopen anders is het tijd voor zo'n rood met witte stok.quote:
owquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ooeeeeeeeeehOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik snap ineens vanallesOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
BolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
goed verhaal nu
in het ijshockey beschilderdeen de goalies hun helmen, ik had altijd iets jin en jangs vanwege deze scene
ene kant goed, andere kant slecht
duality of manOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
beschilderden is verleden tijd want ik zie steeds meer witte en zwarte helmen
die weten niet dat ongeluk brengtOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
plak dan een paar stickersOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
druifquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ying yang bolk ontbolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Goed planquote:I'm surrounded by morons!
nee is te laat voorquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Zo is dat!!quote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is nooit te laat voor koffie.
Zwarte koffie
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
En hoe vaak doe je dat nu?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:14 schreef Pinnenmutske het volgende:
Vanaf 16 juni hele maandag begeleid werkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:14 schreef Pinnenmutske het volgende:
Vanaf 16 juni hele maandag begeleid werken![]()
![]()
O dan nu naar 1 dag en de andere dag hoef je niet meer te werken?quote:
Vind je dat fijn?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Bijna volDon't follow me. I am lost too
![]()