SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Heb jij dat niet dan. Ik heb dat ook en de meeste mensen die ik ken hebben dat ook wel.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja ik ook, maar niet iedereenquote:Op maandag 26 mei 2025 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb jij dat niet dan. Ik heb dat ook en de meeste mensen die ik ken hebben dat ook wel.![]()
Vol op iemand inhakken is niet echt humor.quote:Op maandag 26 mei 2025 16:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik vond mijn grappenreeks vannacht best leukF.K.A. SuperwormJim![]()
Dat zijn geen grappenquote:Op maandag 26 mei 2025 16:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik vond mijn grappenreeks vannacht best leuk![]()
joh zijn gewoon losse je moeder grappen, als iemand die nog serieus neemt in 2025 is het ook wel ernstigquote:Op maandag 26 mei 2025 16:18 schreef SwJ het volgende:
[..]
Vol op iemand inhakken is niet echt humor.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee klopt, heb dat jaren terug ook al gelezen. Was ook verbaasd van kippenvel na het niezenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, ze waren gericht op mario. Dat weet je zelf ook wel. Dat hij regelmatig kenbaar maakte dat hij dat niet leuk vond, was ook duidelijk.quote:Op maandag 26 mei 2025 16:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
joh zijn gewoon losse je moeder grappen, als iemand die nog serieus neemt in 2025 is het ook wel ernstigF.K.A. SuperwormJim![]()
Wat gaat het worden?quote:Op maandag 26 mei 2025 16:19 schreef hemarookworst het volgende:
Zo dat was werkdag, even stad in wat eten![]()
Nee dat is hijquote:Op maandag 26 mei 2025 16:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hij neemt een rookworst van de hema.![]()
![]()
ik kan de helft van de tijd niet ontcijferen wat hij zegtquote:Op maandag 26 mei 2025 16:19 schreef SwJ het volgende:
[..]
Nee, ze waren gericht op mario. Dat weet je zelf ook wel. Dat hij regelmatig kenbaar maakte dat hij dat niet leuk vond, was ook duidelijk.
plus het waren vooral gewoon losse posts, gewoon een grappenreeks
maakte ze vroeger ook wc boekjes vol van enzoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Laatste keer was winterquote:Op maandag 26 mei 2025 16:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hij neemt een rookworst van de hema.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
ik ben nu wel een beetje teleurgesteld in jequote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zelfs ik kan lezen dat mario aangaf dit niet leuk te vinden. En ik kan normaal gesproken geen enkele post van hem begrijpen.quote:Op maandag 26 mei 2025 16:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik kan de helft van de tijd niet ontcijferen wat hij zegt
maakte ze vroeger ook wc boekjes vol van enzo
Ik schat je hoger in dan dit.F.K.A. SuperwormJim![]()
om half 3 in de nacht?quote:Op maandag 26 mei 2025 16:22 schreef SwJ het volgende:
[..]
Zelfs ik kan lezen dat mario aangaf dit niet leuk te vinden. En ik kan normaal gesproken geen enkele post van hem begrijpen.
Ik schat je hoger in dan dit.
vind het bijna lief dat je dan nog verwachtingen hebt van meHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zet ze dan lekker in je wc boekjes, maar niet hier.quote:Op maandag 26 mei 2025 16:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik kan de helft van de tijd niet ontcijferen wat hij zegt
maakte ze vroeger ook wc boekjes vol van enzo![]()
Ik voel me bijna beledigd dat je denkt dat ik die reeks aanvallen richting mario niet zou zien.quote:Op maandag 26 mei 2025 16:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
om half 3 in de nacht?
vind het bijna lief dat je dan nog verwachtingen hebt van meF.K.A. SuperwormJim![]()
Sichuan, is die hotpot die je naar gewicht betaalt en zelf toppings kiesquote:Uw ADH vitamine Worst
nou het was geen reeks aanvallen, het begon met 1 grap en ik dacht heoveel meer kan ik er vinden en verzinnenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dan heb ik jou overschat. En moet ik nog duidelijker zijn misschien: NIET DOEN.quote:Op maandag 26 mei 2025 16:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
nou het was geen reeks aanvallen, het begon met 1 grap en ik dacht heoveel meer kan ik er vinden en verzinnenF.K.A. SuperwormJim![]()
Dan ga je wel heel teleurgesteld worden in hoe weinig ik het eet in het algemeenquote:Op maandag 26 mei 2025 16:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik ben nu wel een beetje teleurgesteld in jeUw ADH vitamine Worst
Aha, nog niet geweest. Keertje proberen maarquote:Op maandag 26 mei 2025 16:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Sichuan, is die hotpot die je naar gewicht betaalt en zelf toppings kies![]()
![]()
je moederquote:Op maandag 26 mei 2025 16:25 schreef SwJ het volgende:
[..]
Dan heb ik jou overschat. En moet ik nog duidelijker zijn misschien: NIET DOEN.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zijn er twee van zelfsquote:Op maandag 26 mei 2025 16:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Aha, nog niet geweest. Keertje proberen maarUw ADH vitamine Worst
![]()
Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
you're so vain
you think this joke is about you
dont you
dont youHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
Ja had jasje aan, maar had het behoorlijk warmquote:Op maandag 26 mei 2025 16:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nog best warm in de zon, maar eeen dikke woei![]()
The JokerDon't follow me. I am lost too
Verdient ie welquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En als het jassie van je beschadigd isquote:Op maandag 26 mei 2025 16:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja had jasje aan, maar had het behoorlijk warmUw ADH vitamine Worst
![]()
Me 2quote:Op maandag 26 mei 2025 16:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja had jasje aan, maar had het behoorlijk warm
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op maandag 26 mei 2025 16:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
Verdient ie welIedereen verdient een TT op zijn verjaardagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Komop danquote:Op maandag 26 mei 2025 16:36 schreef hemarookworst het volgende:
En als het jassie van je beschadigd is![]()
Dan zijn die lekkere dingen leuk, maar het boodschappen an sich niet vind ikquote:
Uw ADH vitamine Worst
Zucht..Don't follow me. I am lost too
en wat als je dat gewoon niet wil?quote:Op maandag 26 mei 2025 16:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Iedereen verdient een TT op zijn verjaardagHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ligt er aan, als het druk is niet..quote:Op maandag 26 mei 2025 16:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan zijn die lekkere dingen leuk, maar het boodschappen an sich niet vind ik"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik weet niet wanneer je jarig bentquote:Op maandag 26 mei 2025 16:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
en wat als je dat gewoon niet wil?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dan moet het tochquote:Op maandag 26 mei 2025 16:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
en wat als je dat gewoon niet wil?
Heb je pechquote:Op maandag 26 mei 2025 16:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
en wat als je dat gewoon niet wil?![]()
![]()
![]()
gelukkig staat het ook nergensquote:![]()
maar tegen de tijd dat het weer zo ver is zijn jullie het toch weer vergetenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zeiden mijn collega's ook toen ik op de pot zatquote:Uw ADH vitamine Worst
Try mequote:Op maandag 26 mei 2025 16:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
gelukkig staat het ook nergens![]()
maar tegen de tijd dat het weer zo ver is zijn jullie het toch weer vergetenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik ben niet jarig.Don't follow me. I am lost too
![]()
![]()
Mannnnn, dat is echt een meest vieze van op een openbaar toilet zitten op het werkquote:Op maandag 26 mei 2025 16:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zeiden mijn collega's ook toen ik op de pot zat
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
profiel info gekkiequote:
maar geheugen van een olifant?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ma
Ca
Ro
NiDon't follow me. I am lost too
Kreeg je applaus?quote:Op maandag 26 mei 2025 16:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zeiden mijn collega's ook toen ik op de pot zat![]()
Ik heb nog macaroni over van gister..quote:Don't follow me. I am lost too
Nee gekke feitjes blijven hangenquote:Op maandag 26 mei 2025 16:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
profiel info gekkie
maar geheugen van een olifant?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
RaarrDon't follow me. I am lost too
Mooi zoquote:
* StevenHyde krijgt nu rare plaatjes in zijn hoofd van rianne v dorstquote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Gedraaid lekker danquote:Op maandag 26 mei 2025 16:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vond ik ook van mijn verse gedraaide bolus![]()
ik heb die meme in mijn hoofd van belle en het beestquote:Op maandag 26 mei 2025 16:44 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
* StevenHyde krijgt nu rare plaatjes in zijn hoofd van rianne v dorst
'he was in here raving like a lunatic'Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
![]()
Hebben we beiden een verknipt brein. Maar wel bij een andere stippellijn verknipt.quote:Op maandag 26 mei 2025 16:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb die meme in mijn hoofd van belle en het beest
'he was in here raving like a lunatic'Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
wie had er een gedachte over het gewicht van een elektrische vouwfiets? ik heb antwoordenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
18kgquote:Op maandag 26 mei 2025 16:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
wie had er een gedachte over het gewicht van een elektrische vouwfiets? ik heb antwoordenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
zijn er, ook nog van 16 kilo zelfsquote:
gangbaar is wel 25, sommige zijn 33 zelfsHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nicequote:Op maandag 26 mei 2025 16:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zijn er, ook nog van 16 kilo zelfs
gangbaar is wel 25, sommige zijn 33 zelfs16kg lijkt me prima te doen als je dat ding de trein in moet tillen.
quote:Op maandag 26 mei 2025 16:58 schreef JustinK het volgende:
Een trein is zwaarder om met de fiets mee te nemen
Medaille: X Klassiek - Platte stuur | 155 cm (5'1") - 185 cm (6'1") 🚨Schepen week van 25 augustus vanuit EU
dat is 4 maanden mensen, wat?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
De Mini Wheel-serie is ontworpen om de vraag te beantwoorden: Is het leuk om rijders te zien die te groot lijken voor mini-fietsen?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
jazekerquote:Op maandag 26 mei 2025 17:21 schreef Harrie het volgende:
Zijn er nog wat tere zieltjes gekrenkt of heb ik niks gemist vandaag
swj kwam al zeggen dat we het niet meer mogen doenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb niks gezien dus zal allemaal wel meevallen tochquote:Op maandag 26 mei 2025 17:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
jazeker
swj kwam al zeggen dat we het niet meer mogen doenanders had ik wel een rode balk met een bericht dat ik niet meer kon posten gehad.
Ik ben wel blij dat @SwJ weer terug is, begon me al zorgen te maken want de meet is al over 5 dagen![]()
![]()
Doe jij nou maar gewoon ff normaalquote:Op maandag 26 mei 2025 17:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hou eens op met dat kontenlikken man
je neus is er bruin van![]()
Jij ook nietquote:Op maandag 26 mei 2025 17:23 schreef Harrie het volgende:
[..]
Die alles is liefde act hoeft nietmaakt weinig indruk
![]()
Mario wordt wel extra getriggerd als je over zijn mutti praat, dat je dat weetUw ADH vitamine Worst
MocroMarioquote:Op maandag 26 mei 2025 17:25 schreef hemarookworst het volgende:
Mario wordt wel extra getriggerd als je over zijn mutti praat, dat je dat weet![]()
hoe is het met jou moeder?quote:Op maandag 26 mei 2025 17:25 schreef hemarookworst het volgende:
Mario wordt wel extra getriggerd als je over zijn mutti praat, dat je dat weetHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
en als iemand een paar puntjes paktquote:Op maandag 26 mei 2025 17:25 schreef hemarookworst het volgende:
Mario wordt wel extra getriggerd als je over zijn mutti praat, dat je dat weet
en als je het niet normaal vindt hoe hij mensen aanspreekt
* Harrie vind hem eigenlijk wel leuk alleen dat geklaag daar ga ik slecht op maar dat is niet alleen bij hem
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-05-2025 17:27:41 ]![]()
gast het is ONZquote:
letterlijk het topic waar je complete bullshit kunt neerknallen
het mag geen SC zijn van je, wat wil je dan?
alleen maar wat jij vind dat hier hoort?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Goed om te zien dat ik het niet verleerd benquote:Op maandag 26 mei 2025 17:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]Hej Justin, je bolkte weer ouderwets snel
![]()
![]()
Lekker boeie wat ik vind.quote:Op maandag 26 mei 2025 17:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
gast het is ONZ
alleen maar wat jij vind dat hier hoort?
Knal hier vooral zoveel onzin neer als je wilt.
Maar hou het gewoon ff normaal.![]()
heb nog nooit in 16 jaar een note gehad dus blijkbaar hou ik het normaal?quote:Op maandag 26 mei 2025 17:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lekker boeie wat ik vind.
Knal hier vooral zoveel onzin neer als je wilt.
Maar hou het gewoon ff normaal.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ik probeer te bedenken wat er normaal is aan bepaald gedrag maar ik kom er niet aan uit.
eerst maar eens wat eten maken![]()
Wat staat er op het menuquote:Op maandag 26 mei 2025 17:32 schreef Harrie het volgende:
ik probeer te bedenken wat er normaal is aan bepaald gedrag maar ik kom er niet aan uit.
eerst maar eens wat eten makenUw ADH vitamine Worst
@SwJ zal zich wel aanstellen danquote:Op maandag 26 mei 2025 17:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
heb nog nooit in 16 jaar een note gehad dus blijkbaar hou ik het normaal?![]()
Ik ook bijna nooitquote:Op maandag 26 mei 2025 17:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
heb nog nooit in 16 jaar een note gehad dus blijkbaar hou ik het normaal?![]()
![]()
![]()
![]()
Ewa a bezemquote:Op maandag 26 mei 2025 17:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
woon op kanaleneiland je weet zellufUw ADH vitamine Worst
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
dan had hij er een note voor moeten zetten, maar blijkbaar is het iets wat nodig is om publiekelijk even te melden, geen pm of notequote:
als ik niet online was geweest had ik niet eens geroken dat hij een menig had over vannachtHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Notes zie je pas na een aantal dagen terugquote:Op maandag 26 mei 2025 17:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dan had hij er een note voor moeten zetten, maar blijkbaar is het iets wat nodig is om publiekelijk even te melden, geen pm of note
als ik niet online was geweest had ik niet eens geroken dat hij een menig had over vannacht![]()
![]()
super worm jim heeft natuurlijk een super lange wormHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ik nietquote:Op maandag 26 mei 2025 17:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Notes zie je pas na een aantal dagen terug
maar jij weet dus beter hoe dat eruitziet dan ikHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kloptquote:Op maandag 26 mei 2025 17:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik niet
maar jij weet dus beter hoe dat eruitziet dan ik![]()
wil je harrie nou wegjagen?quote:Op maandag 26 mei 2025 17:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Daardoor ging je toch stoppen met FOK! ?
wat onaardig gedrag
hoe durf je
kan toch niet
doe normaal manHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op maandag 26 mei 2025 17:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wil je harrie nou wegjagen?
wat onaardig gedrag
hoe durf je
kan toch niet
doe normaal man![]()
![]()
![]()
![]()
Ja en daarom dus niet nodig om hem daar mee te '''pesten''quote:Op maandag 26 mei 2025 17:25 schreef hemarookworst het volgende:
Mario wordt wel extra getriggerd als je over zijn mutti praat, dat je dat weet"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nog geen redenen om iemand iets te zeggen.. er zijn grenzenquote:Op maandag 26 mei 2025 17:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
gast het is ONZ
alleen maar wat jij vind dat hier hoort?
als ik post na hem, heeft hij me wel eens de huid vol gescholdenquote:Op maandag 26 mei 2025 17:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja en daarom dus niet nodig om hem daar mee te '''pesten''
dus
eh?
je krijgt wat je geeft enzoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Deze verdiend ook een prijsquote:Op maandag 26 mei 2025 17:41 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zet het maar lekker in het dagboekje van je![]()
![]()
het zijn je moeder grappenquote:Op maandag 26 mei 2025 17:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nog geen redenen om iemand iets te zeggen.. er zijn grenzen
andre van duin zou ze nog makenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
oh ja die sneer krijg ik vaker van m, echt niveau boeit me niet wat je zegt ik vind je kutquote:
weet niet wat ik hem ooit heb aan gedaan dat hij mij zo kut vind maar achHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja maar niet iedereen is daar van gediend dusquote:Op maandag 26 mei 2025 17:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het zijn je moeder grappen
andre van duin zou ze nog maken"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Iddquote:Op maandag 26 mei 2025 17:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja en daarom dus niet nodig om hem daar mee te '''pesten''Uw ADH vitamine Worst
De een kan veel hebben de andere niet, en als degene zegt dat het genoeg is of niet leuk. Dan is het gewoon een moment om te stoppen
nee en zo hoorde ik in de efteling ook een kind dat niet in een attractie mocht en een moeder die de medewerker ging vertellen dat 'dat anders gezegd had moeten worden want hij hoort niet graag nee'quote:Op maandag 26 mei 2025 17:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja maar niet iedereen is daar van gediend dus
als we met iedereen rekening moeten houden voor iedere scheet dan is er niets meer te postenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Stop met mij bolkenquote:Op maandag 26 mei 2025 17:44 schreef Lovely het volgende:
De een kan veel hebben de andere niet, en als degene zegt dat het genoeg is of niet leuk. Dan is het gewoon een moment om te stoppen![]()
![]()
Zal niet meer gebruikenquote:Op maandag 26 mei 2025 17:45 schreef KoningWouter het volgende:
ik kan niet goed tegen het woord bolk. jullie mogen dat niet meer gebruiken.![]()
colabolkquote:Op maandag 26 mei 2025 17:45 schreef KoningWouter het volgende:
ik kan niet goed tegen het woord bolk. jullie mogen dat niet meer gebruiken.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Notes zit drie dagen vertraging op, als er gisteren/vannacht een note is gezet dan zie je die vandaag nog niet.quote:Op maandag 26 mei 2025 17:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik niet
maar jij weet dus beter hoe dat eruitziet dan ik
Dus, tenzij je rechten hebt om notes te kunnen zien of meekijkt met iemand die dat heeft (banwaardig), kun je ze nog niet zien.
Maar goed, een note is hier sowieso niet het juiste middel. Als een mod het gedrag van iemand niet aanstaat dan lijkt het me beter diegene dat te laten weten zodat er wat aan dat gedrag gedaan kan worden. Zo niet lijkt me er niets aan de hand.![]()
Bolkquote:Op maandag 26 mei 2025 17:45 schreef KoningWouter het volgende:
ik kan niet goed tegen het woord bolk. jullie mogen dat niet meer gebruiken.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
die persoon kan vaak beter niet eerst zelf beginnen uit te dagen want het zijn altijd van die jankmuilen die eerst zelf beginnen en er dan ineens niet meer tegen kunnen. @Paul kan dat ook altijd zo goed en het is altijd iemand anders schuld.quote:Op maandag 26 mei 2025 17:44 schreef Lovely het volgende:
De een kan veel hebben de andere niet, en als degene zegt dat het genoeg is of niet leuk. Dan is het gewoon een moment om te stoppen![]()
* Harrie gaat nu echt de keuken in![]()
![]()
En SwJ is een prima modquote:Op maandag 26 mei 2025 17:45 schreef bondage het volgende:
[..]
Notes zit drie dagen vertraging op, als er gisteren/vannacht een note is gezet dan zie je die vandaag nog niet.
Dus, tenzij je rechten hebt om notes te kunnen zien of meekijkt met iemand die dat heeft (banwaardig), kun je ze nog niet zien.
Maar goed, een note is hier sowieso niet het juiste middel. Als een mod het gedrag van iemand niet aanstaat dan lijkt het me beter diegene dat te laten weten zodat er wat aan dat gedrag gedaan kan worden. Zo niet lijkt me er niets aan de hand.
Dan moet ie moeder het kind leren, dat het leven niet uit alleen maar ja bestaatquote:Op maandag 26 mei 2025 17:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee en zo hoorde ik in de efteling ook een kind dat niet in een attractie mocht en een moeder die de medewerker ging vertellen dat 'dat anders gezegd had moeten worden want hij hoort niet graag nee'
als we met iedereen rekening moeten houden voor iedere scheet dan is er niets meer te posten
Okquote:Op maandag 26 mei 2025 17:45 schreef KoningWouter het volgende:
ik kan niet goed tegen het woord bolk. jullie mogen dat niet meer gebruiken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op maandag 26 mei 2025 17:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
OkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
en soms is het leven een grapquote:Op maandag 26 mei 2025 17:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan moet ie moeder het kind leren, dat het leven niet uit alleen maar ja bestaat
met extra bolkHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Mario kan idd ook wel uitdagen en schelden dat is waar..quote:Op maandag 26 mei 2025 17:45 schreef Harrie het volgende:
[..]
die persoon kan vaak beter niet eerst zelf beginnen uit te dagen want het zijn altijd van die jankmuilen die eerst zelf beginnen en er dan ineens niet meer tegen kunnen. @:Paul kan dat ook altijd zo goed en het is altijd iemand anders schuld.![]()
* Harrie gaat nu echt de keuken inEn daar mag ook wat van gezegd worden
Als Mario dat doetquote:Op maandag 26 mei 2025 17:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mario kan idd ook wel uitdagen en schelden dat is waar..En daar mag ook wat van gezegd worden
En je stoort je er aan
Dan zet diegene toch een TR?
Zo moeilijk is het nietThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
maar justink waarom heb jij mij altijd al veracht?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Of hem er op aanspreken eerst dat kan ookquote:Op maandag 26 mei 2025 17:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als Mario dat doet
En je stoort je er aan
Dan zet diegene toch een TR?
Zo moeilijk is het niet
Blijkbaar kan dat alleen met gedoequote:Op maandag 26 mei 2025 17:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Of hem er op aanspreken eerst dat kan ookThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Je eet vandaag weinig of net genoeg?quote:Op maandag 26 mei 2025 17:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik niet, ik compenseer vandaag"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
de schatting is 1591 kcal maar zit wat laag in de proteïne dus denk dat ik nog wel 100 of 150 toevoegquote:
als ik er maar 500 over hou, moet nog compenseren voor DisneyHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ah zo, jij houdt het allemaal bij in de app?quote:Op maandag 26 mei 2025 17:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de schatting is 1591 kcal maar zit wat laag in de proteïne dus denk dat ik nog wel 100 of 150 toevoeg
als ik er maar 500 over hou, moet nog compenseren voor Disney
dit jaar even wel ja, was vorig jaar met de burnout best wat aangekomen, zit nu weer rond mijn doelgewichtquote:Op maandag 26 mei 2025 17:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah zo, jij houdt het allemaal bij in de app?
maar zit nu vooral met focus op proteine en vezels
wil net zulke mooie bolussen kunnen maken als hemaHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ah vandaar.. Netjes hoorquote:Op maandag 26 mei 2025 17:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dit jaar even wel ja, was vorig jaar met de burnout best wat aangekomen, zit nu weer rond mijn doelgewicht
wil net zulke mooie bolussen kunnen maken als hema
Dan moet je idd veel vezels eten
500g groente per dag helpt goed naast alles volkorenquote:Op maandag 26 mei 2025 17:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dit jaar even wel ja, was vorig jaar met de burnout best wat aangekomen, zit nu weer rond mijn doelgewicht
wil net zulke mooie bolussen kunnen maken als hema
Uw ADH vitamine Worst
Rollade is wel lekkerquote:Op maandag 26 mei 2025 17:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik niet,maar ook roliade, wat gaa je doen?
Ik ga niet veel meer doen.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik had boontjes, met aardappelen en kipfiletquote:Op maandag 26 mei 2025 17:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik niet,maar ook roliade, wat gaa je doen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik ben niet zo van het brood, dus ik flikker zaden in mijn kwark enzoquote:Op maandag 26 mei 2025 17:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
500g groente per dag helpt goed naast alles volkoren
500 gram groenten haal ik denk ik niet, tenzij fruit ook teltHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hou je wel van crackers? k heb hele lekkere crackers van de lidlquote:Op maandag 26 mei 2025 18:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik ben niet zo van het brood, dus ik flikker zaden in mijn kwark enzo
500 gram groenten haal ik denk ik niet, tenzij fruit ook telt
roliade met creme niet uit vleesquote:Op maandag 26 mei 2025 17:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Rollade is wel lekker
Ik ga niet veel meer doen..![]()
ik fleischnudeln, zo ähnlich wie käsnudlquote:Op maandag 26 mei 2025 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had boontjes, met aardappelen en kipfilet![]()
Heerlijk zoveel groente.quote:Op maandag 26 mei 2025 17:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
500g groente per dag helpt goed naast alles volkoren![]()
![]()
zijn zo kcal dense, ik heb als ik niet sport maar 1560 op een dag te bestedenquote:Op maandag 26 mei 2025 18:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hou je wel van crackers? k heb hele lekkere crackers van de lidlHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
wel,opzitten gaa jequote:Op maandag 26 mei 2025 17:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Rollade is wel lekker
Ik ga niet veel meer doen..![]()
ik ben wel fan van mijn kwark, soms maak ik een tosti in de middagquote:
ook vaak salade
dan heb ik wel de 500 gram groente
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb normaal die van bolletje, maar wilde eens wat anders
Sandwichspreadquote:Op maandag 26 mei 2025 18:03 schreef Lovely het volgende:
Ik heb normaal die van bolletje, maar wilde eens wat andersThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Lekker, speciaal voor je verjaardag gemaakt?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als je het "onkruid" (overgroeide oregano en rozemarijn struik) in je tuintje aan het opruimen bent en er komt een slang tussen de planten vandaag (black racer, dus totaal niet giftig)#onlyinflorida
![]()
![]()
Kan ook volkorenpasta/noodles, zilvervliesrijst mix ik met haver rijst of linzen of boekweit en zoquote:Op maandag 26 mei 2025 18:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik ben niet zo van het brood, dus ik flikker zaden in mijn kwark enzo
500 gram groenten haal ik denk ik niet, tenzij fruit ook teltUw ADH vitamine Worst
Je schrok wel?quote:Op maandag 26 mei 2025 18:05 schreef devzero het volgende:
Als je het "onkruid" (overgroeide oregano en rozemarijn struik) in je tuintje aan het opruimen bent en er komt een slang tussen de planten vandaag (black racer, dus totaal niet giftig)#onlyinflorida
DEVquote:Op maandag 26 mei 2025 18:05 schreef devzero het volgende:
waar was jij vannacht?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Uiteraard. Dat verwacht je niet. Waarschijnlijk schrok dat beest net zoveel en nam snel de "benen"quote:![]()
Lekker daar latenquote:Op maandag 26 mei 2025 18:05 schreef devzero het volgende:
pasta is sowieso volkoren, rijst is nog een hoop zakken moet op want we zijn gaan samenwonen dus opeens was er 8 kilo rijstquote:Op maandag 26 mei 2025 18:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kan ook volkorenpasta/noodles, zilvervliesrijst mix ik met haver rijst of linzen of boekweit en zoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Die komt niet meer terugquote:Op maandag 26 mei 2025 18:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Uiteraard. Dat verwacht je niet. Waarschijnlijk schrok dat beest net zoveel en nam snel de "benen"
We waren gistermiddag met de kayak op het water (paar zeekoeien gezien) en ik was te moe om 's avonds nog wat te doenquote:![]()
![]()
aaaaah manatees zijn tofquote:Op maandag 26 mei 2025 18:07 schreef devzero het volgende:
[..]
We waren gistermiddag met de kayak op het water (paar zeekoeien gezien) en ik was te moe om 's avonds nog wat te doen
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik denk ditquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zeekoeien zie je genoeg buiten op straat tochquote:Op maandag 26 mei 2025 18:07 schreef devzero het volgende:
[..]
We waren gistermiddag met de kayak op het water (paar zeekoeien gezien) en ik was te moe om 's avonds nog wat te doenUw ADH vitamine Worst
Bij mij ging het lampje branden toen hij zei niet met vlees maar met slagroomquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jemig zeg hoe halen mensen het in hun harses. Zie net op het nieuws dat er gewoon mensen zijn die knuffels jatten die weg gelegd zijn voor die twee kinderen die door hun vader om het leven zijn gebracht.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
het is redelijk klaar met de mensheidquote:Op maandag 26 mei 2025 18:09 schreef Dotteke het volgende:
Jemig zeg hoe halen mensen het in hun harses. Zie net op het nieuws dat er gewoon mensen zijn die knuffels jatten die weg gelegd zijn voor die twee kinderen die door hun vader om het leven zijn gebracht.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op maandag 26 mei 2025 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, speciaal voor je verjaardag gemaakt?nee zij eet kasnudel en and.pakking was fleischnudel
![]()
Had het vanmorgen ook gelezen, ze zijn wel opgepakt althans een er vanquote:Op maandag 26 mei 2025 18:09 schreef Dotteke het volgende:
Jemig zeg hoe halen mensen het in hun harses. Zie net op het nieuws dat er gewoon mensen zijn die knuffels jatten die weg gelegd zijn voor die twee kinderen die door hun vader om het leven zijn gebracht."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Forum Opties Forumhop: Hop naar: