Kan ook volkorenpasta/noodles, zilvervliesrijst mix ik met haver rijst of linzen of boekweit en zoquote:Op maandag 26 mei 2025 18:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik ben niet zo van het brood, dus ik flikker zaden in mijn kwark enzo
500 gram groenten haal ik denk ik niet, tenzij fruit ook telt
Je schrok wel?quote:Op maandag 26 mei 2025 18:05 schreef devzero het volgende:
Als je het "onkruid" (overgroeide oregano en rozemarijn struik) in je tuintje aan het opruimen bent en er komt een slang tussen de planten vandaag (black racer, dus totaal niet giftig)#onlyinflorida
DEVquote:Op maandag 26 mei 2025 18:05 schreef devzero het volgende:
Als je het "onkruid" (overgroeide oregano en rozemarijn struik) in je tuintje aan het opruimen bent en er komt een slang tussen de planten vandaag (black racer, dus totaal niet giftig)#onlyinflorida
Uiteraard. Dat verwacht je niet. Waarschijnlijk schrok dat beest net zoveel en nam snel de "benen"quote:
Lekker daar latenquote:Op maandag 26 mei 2025 18:05 schreef devzero het volgende:
pasta is sowieso volkoren, rijst is nog een hoop zakken moet op want we zijn gaan samenwonen dus opeens was er 8 kilo rijstquote:Op maandag 26 mei 2025 18:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kan ook volkorenpasta/noodles, zilvervliesrijst mix ik met haver rijst of linzen of boekweit en zo
Die komt niet meer terugquote:Op maandag 26 mei 2025 18:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Uiteraard. Dat verwacht je niet. Waarschijnlijk schrok dat beest net zoveel en nam snel de "benen"
We waren gistermiddag met de kayak op het water (paar zeekoeien gezien) en ik was te moe om 's avonds nog wat te doenquote:
aaaaah manatees zijn tofquote:Op maandag 26 mei 2025 18:07 schreef devzero het volgende:
[..]
We waren gistermiddag met de kayak op het water (paar zeekoeien gezien) en ik was te moe om 's avonds nog wat te doen
Ik denk ditquote:
Aaaahquote:
Zeekoeien zie je genoeg buiten op straat tochquote:Op maandag 26 mei 2025 18:07 schreef devzero het volgende:
[..]
We waren gistermiddag met de kayak op het water (paar zeekoeien gezien) en ik was te moe om 's avonds nog wat te doen
Bij mij ging het lampje branden toen hij zei niet met vlees maar met slagroomquote:
het is redelijk klaar met de mensheidquote:Op maandag 26 mei 2025 18:09 schreef Dotteke het volgende:
Jemig zeg hoe halen mensen het in hun harses. Zie net op het nieuws dat er gewoon mensen zijn die knuffels jatten die weg gelegd zijn voor die twee kinderen die door hun vader om het leven zijn gebracht.
quote:Op maandag 26 mei 2025 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, speciaal voor je verjaardag gemaakt?
Had het vanmorgen ook gelezen, ze zijn wel opgepakt althans een er vanquote:Op maandag 26 mei 2025 18:09 schreef Dotteke het volgende:
Jemig zeg hoe halen mensen het in hun harses. Zie net op het nieuws dat er gewoon mensen zijn die knuffels jatten die weg gelegd zijn voor die twee kinderen die door hun vader om het leven zijn gebracht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |