Je eet vandaag weinig of net genoeg?quote:Op maandag 26 mei 2025 17:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik niet, ik compenseer vandaag
de schatting is 1591 kcal maar zit wat laag in de proteïne dus denk dat ik nog wel 100 of 150 toevoegquote:
Ah zo, jij houdt het allemaal bij in de app?quote:Op maandag 26 mei 2025 17:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de schatting is 1591 kcal maar zit wat laag in de proteïne dus denk dat ik nog wel 100 of 150 toevoeg
als ik er maar 500 over hou, moet nog compenseren voor Disney
dit jaar even wel ja, was vorig jaar met de burnout best wat aangekomen, zit nu weer rond mijn doelgewichtquote:Op maandag 26 mei 2025 17:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah zo, jij houdt het allemaal bij in de app?
Ah vandaar.. Netjes hoorquote:Op maandag 26 mei 2025 17:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dit jaar even wel ja, was vorig jaar met de burnout best wat aangekomen, zit nu weer rond mijn doelgewicht
maar zit nu vooral met focus op proteine en vezels
wil net zulke mooie bolussen kunnen maken als hema
500g groente per dag helpt goed naast alles volkorenquote:Op maandag 26 mei 2025 17:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dit jaar even wel ja, was vorig jaar met de burnout best wat aangekomen, zit nu weer rond mijn doelgewicht
maar zit nu vooral met focus op proteine en vezels
wil net zulke mooie bolussen kunnen maken als hema
Rollade is wel lekkerquote:Op maandag 26 mei 2025 17:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik niet,maar ook roliade, wat gaa je doen?
Ik had boontjes, met aardappelen en kipfiletquote:Op maandag 26 mei 2025 17:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik niet,maar ook roliade, wat gaa je doen?
ik ben niet zo van het brood, dus ik flikker zaden in mijn kwark enzoquote:Op maandag 26 mei 2025 17:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
500g groente per dag helpt goed naast alles volkoren
Hou je wel van crackers? k heb hele lekkere crackers van de lidlquote:Op maandag 26 mei 2025 18:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik ben niet zo van het brood, dus ik flikker zaden in mijn kwark enzo
500 gram groenten haal ik denk ik niet, tenzij fruit ook telt
roliade met creme niet uit vleesquote:Op maandag 26 mei 2025 17:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Rollade is wel lekker
Ik ga niet veel meer doen..
ik fleischnudeln, zo ähnlich wie käsnudlquote:Op maandag 26 mei 2025 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had boontjes, met aardappelen en kipfilet
Heerlijk zoveel groente.quote:Op maandag 26 mei 2025 17:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
500g groente per dag helpt goed naast alles volkoren
zijn zo kcal dense, ik heb als ik niet sport maar 1560 op een dag te bestedenquote:Op maandag 26 mei 2025 18:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hou je wel van crackers? k heb hele lekkere crackers van de lidl
wel,opzitten gaa jequote:Op maandag 26 mei 2025 17:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Rollade is wel lekker
Ik ga niet veel meer doen..
Die moet je uitleggenquote:
ik ben wel fan van mijn kwark, soms maak ik een tosti in de middagquote:
Sandwichspreadquote:Op maandag 26 mei 2025 18:03 schreef Lovely het volgende:
Ik heb normaal die van bolletje, maar wilde eens wat anders
Rollade met slagroom?quote:
Lekker, speciaal voor je verjaardag gemaakt?quote:
Kan ook volkorenpasta/noodles, zilvervliesrijst mix ik met haver rijst of linzen of boekweit en zoquote:Op maandag 26 mei 2025 18:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik ben niet zo van het brood, dus ik flikker zaden in mijn kwark enzo
500 gram groenten haal ik denk ik niet, tenzij fruit ook telt
Je schrok wel?quote:Op maandag 26 mei 2025 18:05 schreef devzero het volgende:
Als je het "onkruid" (overgroeide oregano en rozemarijn struik) in je tuintje aan het opruimen bent en er komt een slang tussen de planten vandaag (black racer, dus totaal niet giftig)#onlyinflorida
DEVquote:Op maandag 26 mei 2025 18:05 schreef devzero het volgende:
Als je het "onkruid" (overgroeide oregano en rozemarijn struik) in je tuintje aan het opruimen bent en er komt een slang tussen de planten vandaag (black racer, dus totaal niet giftig)#onlyinflorida
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |