quote:Op maandag 26 mei 2025 17:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
OkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en soms is het leven een grapquote:Op maandag 26 mei 2025 17:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan moet ie moeder het kind leren, dat het leven niet uit alleen maar ja bestaat
Mario kan idd ook wel uitdagen en schelden dat is waar..quote:Op maandag 26 mei 2025 17:45 schreef Harrie het volgende:
[..]
die persoon kan vaak beter niet eerst zelf beginnen uit te dagen want het zijn altijd van die jankmuilen die eerst zelf beginnen en er dan ineens niet meer tegen kunnen. @:Paul kan dat ook altijd zo goed en het is altijd iemand anders schuld.![]()
* Harrie gaat nu echt de keuken in
Als Mario dat doetquote:Op maandag 26 mei 2025 17:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mario kan idd ook wel uitdagen en schelden dat is waar..En daar mag ook wat van gezegd worden
Of hem er op aanspreken eerst dat kan ookquote:Op maandag 26 mei 2025 17:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als Mario dat doet
En je stoort je er aan
Dan zet diegene toch een TR?
Zo moeilijk is het niet
Blijkbaar kan dat alleen met gedoequote:Op maandag 26 mei 2025 17:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Of hem er op aanspreken eerst dat kan ook
Je eet vandaag weinig of net genoeg?quote:Op maandag 26 mei 2025 17:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik niet, ik compenseer vandaag
de schatting is 1591 kcal maar zit wat laag in de proteïne dus denk dat ik nog wel 100 of 150 toevoegquote:
Ah zo, jij houdt het allemaal bij in de app?quote:Op maandag 26 mei 2025 17:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de schatting is 1591 kcal maar zit wat laag in de proteïne dus denk dat ik nog wel 100 of 150 toevoeg
als ik er maar 500 over hou, moet nog compenseren voor Disney
dit jaar even wel ja, was vorig jaar met de burnout best wat aangekomen, zit nu weer rond mijn doelgewichtquote:Op maandag 26 mei 2025 17:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah zo, jij houdt het allemaal bij in de app?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |