SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Heb jij dat niet dan. Ik heb dat ook en de meeste mensen die ik ken hebben dat ook wel.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja ik ook, maar niet iedereenquote:Op maandag 26 mei 2025 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb jij dat niet dan. Ik heb dat ook en de meeste mensen die ik ken hebben dat ook wel.![]()
Vol op iemand inhakken is niet echt humor.quote:Op maandag 26 mei 2025 16:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik vond mijn grappenreeks vannacht best leukF.K.A. SuperwormJim![]()
Dat zijn geen grappenquote:Op maandag 26 mei 2025 16:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik vond mijn grappenreeks vannacht best leuk![]()
joh zijn gewoon losse je moeder grappen, als iemand die nog serieus neemt in 2025 is het ook wel ernstigquote:Op maandag 26 mei 2025 16:18 schreef SwJ het volgende:
[..]
Vol op iemand inhakken is niet echt humor.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee klopt, heb dat jaren terug ook al gelezen. Was ook verbaasd van kippenvel na het niezenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nee, ze waren gericht op mario. Dat weet je zelf ook wel. Dat hij regelmatig kenbaar maakte dat hij dat niet leuk vond, was ook duidelijk.quote:Op maandag 26 mei 2025 16:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
joh zijn gewoon losse je moeder grappen, als iemand die nog serieus neemt in 2025 is het ook wel ernstigF.K.A. SuperwormJim![]()
Wat gaat het worden?quote:Op maandag 26 mei 2025 16:19 schreef hemarookworst het volgende:
Zo dat was werkdag, even stad in wat eten![]()
Nee dat is hijquote:Op maandag 26 mei 2025 16:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hij neemt een rookworst van de hema.![]()
![]()
ik kan de helft van de tijd niet ontcijferen wat hij zegtquote:Op maandag 26 mei 2025 16:19 schreef SwJ het volgende:
[..]
Nee, ze waren gericht op mario. Dat weet je zelf ook wel. Dat hij regelmatig kenbaar maakte dat hij dat niet leuk vond, was ook duidelijk.
plus het waren vooral gewoon losse posts, gewoon een grappenreeks
maakte ze vroeger ook wc boekjes vol van enzoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Laatste keer was winterquote:Op maandag 26 mei 2025 16:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hij neemt een rookworst van de hema.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
ik ben nu wel een beetje teleurgesteld in jequote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zelfs ik kan lezen dat mario aangaf dit niet leuk te vinden. En ik kan normaal gesproken geen enkele post van hem begrijpen.quote:Op maandag 26 mei 2025 16:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik kan de helft van de tijd niet ontcijferen wat hij zegt
maakte ze vroeger ook wc boekjes vol van enzo
Ik schat je hoger in dan dit.F.K.A. SuperwormJim![]()
om half 3 in de nacht?quote:Op maandag 26 mei 2025 16:22 schreef SwJ het volgende:
[..]
Zelfs ik kan lezen dat mario aangaf dit niet leuk te vinden. En ik kan normaal gesproken geen enkele post van hem begrijpen.
Ik schat je hoger in dan dit.
vind het bijna lief dat je dan nog verwachtingen hebt van meHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zet ze dan lekker in je wc boekjes, maar niet hier.quote:Op maandag 26 mei 2025 16:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik kan de helft van de tijd niet ontcijferen wat hij zegt
maakte ze vroeger ook wc boekjes vol van enzo![]()
Ik voel me bijna beledigd dat je denkt dat ik die reeks aanvallen richting mario niet zou zien.quote:Op maandag 26 mei 2025 16:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
om half 3 in de nacht?
vind het bijna lief dat je dan nog verwachtingen hebt van meF.K.A. SuperwormJim![]()
Sichuan, is die hotpot die je naar gewicht betaalt en zelf toppings kiesquote:Uw ADH vitamine Worst
nou het was geen reeks aanvallen, het begon met 1 grap en ik dacht heoveel meer kan ik er vinden en verzinnenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dan heb ik jou overschat. En moet ik nog duidelijker zijn misschien: NIET DOEN.quote:Op maandag 26 mei 2025 16:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
nou het was geen reeks aanvallen, het begon met 1 grap en ik dacht heoveel meer kan ik er vinden en verzinnenF.K.A. SuperwormJim![]()
Dan ga je wel heel teleurgesteld worden in hoe weinig ik het eet in het algemeenquote:Op maandag 26 mei 2025 16:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik ben nu wel een beetje teleurgesteld in jeUw ADH vitamine Worst
Aha, nog niet geweest. Keertje proberen maarquote:Op maandag 26 mei 2025 16:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Sichuan, is die hotpot die je naar gewicht betaalt en zelf toppings kies![]()
![]()
je moederquote:Op maandag 26 mei 2025 16:25 schreef SwJ het volgende:
[..]
Dan heb ik jou overschat. En moet ik nog duidelijker zijn misschien: NIET DOEN.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zijn er twee van zelfsquote:Op maandag 26 mei 2025 16:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Aha, nog niet geweest. Keertje proberen maarUw ADH vitamine Worst
![]()
Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: