om half 3 in de nacht?quote:Op maandag 26 mei 2025 16:22 schreef SwJ het volgende:
[..]
Zelfs ik kan lezen dat mario aangaf dit niet leuk te vinden. En ik kan normaal gesproken geen enkele post van hem begrijpen.
Ik schat je hoger in dan dit.
Zet ze dan lekker in je wc boekjes, maar niet hier.quote:Op maandag 26 mei 2025 16:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik kan de helft van de tijd niet ontcijferen wat hij zegt
plus het waren vooral gewoon losse posts, gewoon een grappenreeks
maakte ze vroeger ook wc boekjes vol van enzo
Ik voel me bijna beledigd dat je denkt dat ik die reeks aanvallen richting mario niet zou zien.quote:Op maandag 26 mei 2025 16:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
om half 3 in de nacht?
vind het bijna lief dat je dan nog verwachtingen hebt van me
Sichuan, is die hotpot die je naar gewicht betaalt en zelf toppings kiesquote:
Dan heb ik jou overschat. En moet ik nog duidelijker zijn misschien: NIET DOEN.quote:Op maandag 26 mei 2025 16:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
nou het was geen reeks aanvallen, het begon met 1 grap en ik dacht heoveel meer kan ik er vinden en verzinnen
Dan ga je wel heel teleurgesteld worden in hoe weinig ik het eet in het algemeenquote:Op maandag 26 mei 2025 16:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik ben nu wel een beetje teleurgesteld in je
Aha, nog niet geweest. Keertje proberen maarquote:Op maandag 26 mei 2025 16:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Sichuan, is die hotpot die je naar gewicht betaalt en zelf toppings kies
je moederquote:Op maandag 26 mei 2025 16:25 schreef SwJ het volgende:
[..]
Dan heb ik jou overschat. En moet ik nog duidelijker zijn misschien: NIET DOEN.
Zijn er twee van zelfsquote:Op maandag 26 mei 2025 16:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Aha, nog niet geweest. Keertje proberen maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |