jazekerquote:Op maandag 26 mei 2025 17:21 schreef Harrie het volgende:
Zijn er nog wat tere zieltjes gekrenkt of heb ik niks gemist vandaag
Ik heb niks gezien dus zal allemaal wel meevallen tochquote:Op maandag 26 mei 2025 17:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
jazeker
swj kwam al zeggen dat we het niet meer mogen doen
Doe jij nou maar gewoon ff normaalquote:Op maandag 26 mei 2025 17:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hou eens op met dat kontenlikken man
je neus is er bruin van
Jij ook nietquote:Op maandag 26 mei 2025 17:23 schreef Harrie het volgende:
[..]
Die alles is liefde act hoeft nietmaakt weinig indruk
MocroMarioquote:Op maandag 26 mei 2025 17:25 schreef hemarookworst het volgende:
Mario wordt wel extra getriggerd als je over zijn mutti praat, dat je dat weet
hoe is het met jou moeder?quote:Op maandag 26 mei 2025 17:25 schreef hemarookworst het volgende:
en als iemand een paar puntjes paktquote:Op maandag 26 mei 2025 17:25 schreef hemarookworst het volgende:
gast het is ONZquote:
Goed om te zien dat ik het niet verleerd benquote:Op maandag 26 mei 2025 17:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]Hej Justin, je bolkte weer ouderwets snel
Lekker boeie wat ik vind.quote:Op maandag 26 mei 2025 17:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
gast het is ONZ
letterlijk het topic waar je complete bullshit kunt neerknallen
het mag geen SC zijn van je, wat wil je dan?
alleen maar wat jij vind dat hier hoort?
heb nog nooit in 16 jaar een note gehad dus blijkbaar hou ik het normaal?quote:Op maandag 26 mei 2025 17:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lekker boeie wat ik vind.
Knal hier vooral zoveel onzin neer als je wilt.
Maar hou het gewoon ff normaal.
Wat staat er op het menuquote:Op maandag 26 mei 2025 17:32 schreef Harrie het volgende:
ik probeer te bedenken wat er normaal is aan bepaald gedrag maar ik kom er niet aan uit.
eerst maar eens wat eten maken
@SwJ zal zich wel aanstellen danquote:Op maandag 26 mei 2025 17:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
heb nog nooit in 16 jaar een note gehad dus blijkbaar hou ik het normaal?
Ik ook bijna nooitquote:Op maandag 26 mei 2025 17:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
heb nog nooit in 16 jaar een note gehad dus blijkbaar hou ik het normaal?
Ewa a bezemquote:Op maandag 26 mei 2025 17:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
woon op kanaleneiland je weet zelluf
dan had hij er een note voor moeten zetten, maar blijkbaar is het iets wat nodig is om publiekelijk even te melden, geen pm of notequote:
Notes zie je pas na een aantal dagen terugquote:Op maandag 26 mei 2025 17:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dan had hij er een note voor moeten zetten, maar blijkbaar is het iets wat nodig is om publiekelijk even te melden, geen pm of note
als ik niet online was geweest had ik niet eens geroken dat hij een menig had over vannacht
ik nietquote:Op maandag 26 mei 2025 17:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Notes zie je pas na een aantal dagen terug
Kloptquote:Op maandag 26 mei 2025 17:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik niet
maar jij weet dus beter hoe dat eruitziet dan ik
wil je harrie nou wegjagen?quote:Op maandag 26 mei 2025 17:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Daardoor ging je toch stoppen met FOK! ?
quote:Op maandag 26 mei 2025 17:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wil je harrie nou wegjagen?
wat onaardig gedrag
hoe durf je
kan toch niet
doe normaal man
Ja en daarom dus niet nodig om hem daar mee te '''pesten''quote:Op maandag 26 mei 2025 17:25 schreef hemarookworst het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |