Beter tochquote:Op maandag 26 mei 2025 18:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zag net iemand op tv die t gebruikte.
Die was de weg kwijt
ik kan je bijten als je dat wil hoorquote:Op maandag 26 mei 2025 18:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
je had wat gevraagt
je moet bitte zeggen dat ik al met jou vandaag praat
zo laat nog? nee meid hou op met mequote:Op maandag 26 mei 2025 18:25 schreef HappyCharly het volgende:
Ik moet nog even werken maar ik heb geen zin
Ik ben al heel hard aan het oefenen om een Zuid-Afrikaans accent te krijgen; is helemaal niet zo moeilijkquote:Op maandag 26 mei 2025 18:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik mag er niet komen want ik heb fotos waarop ik een metalhandje heb en dat is een gangsign
mijn zus ook al gewaarschuwd want die heeft met haar partner de king en queen tattoo
Dan zoek maar eens flakka zombies opquote:
beetje duits werkt ook toch daar?quote:Op maandag 26 mei 2025 18:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben al heel hard aan het oefenen om een Zuid-Afrikaans accent te krijgen; is helemaal niet zo moeilijk
Even wat administratie v werk doen, kwam er niet aan toe. Thuis wel gekookt inmiddels. Maar heb echt geen zin meer.quote:Op maandag 26 mei 2025 18:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zo laat nog? nee meid hou op met me
Werkt Frans Duijts daar ook?quote:Op maandag 26 mei 2025 18:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
beetje duits werkt ook toch daar?
Ik pas deze keer even.quote:Op maandag 26 mei 2025 18:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan zoek maar eens flakka zombies op
Als ze om mijn paspoort vragen, met mijn hakken klikken en met een recht gestrekte omhoog geheven arm mijn paspoort geven "jawol her grenzagent"quote:Op maandag 26 mei 2025 18:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
beetje duits werkt ook toch daar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |