Beter tochquote:Op maandag 26 mei 2025 18:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zag net iemand op tv die t gebruikte.
Die was de weg kwijt
ik kan je bijten als je dat wil hoorquote:Op maandag 26 mei 2025 18:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
je had wat gevraagt
je moet bitte zeggen dat ik al met jou vandaag praat
zo laat nog? nee meid hou op met mequote:Op maandag 26 mei 2025 18:25 schreef HappyCharly het volgende:
Ik moet nog even werken maar ik heb geen zin
Ik ben al heel hard aan het oefenen om een Zuid-Afrikaans accent te krijgen; is helemaal niet zo moeilijkquote:Op maandag 26 mei 2025 18:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik mag er niet komen want ik heb fotos waarop ik een metalhandje heb en dat is een gangsign
mijn zus ook al gewaarschuwd want die heeft met haar partner de king en queen tattoo
Dan zoek maar eens flakka zombies opquote:
beetje duits werkt ook toch daar?quote:Op maandag 26 mei 2025 18:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben al heel hard aan het oefenen om een Zuid-Afrikaans accent te krijgen; is helemaal niet zo moeilijk
Even wat administratie v werk doen, kwam er niet aan toe. Thuis wel gekookt inmiddels. Maar heb echt geen zin meer.quote:Op maandag 26 mei 2025 18:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zo laat nog? nee meid hou op met me
Werkt Frans Duijts daar ook?quote:Op maandag 26 mei 2025 18:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
beetje duits werkt ook toch daar?
Ik pas deze keer even.quote:Op maandag 26 mei 2025 18:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan zoek maar eens flakka zombies op
Als ze om mijn paspoort vragen, met mijn hakken klikken en met een recht gestrekte omhoog geheven arm mijn paspoort geven "jawol her grenzagent"quote:Op maandag 26 mei 2025 18:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
beetje duits werkt ook toch daar?
geen idee, ze zijn vooral iedere maand ergens boos over dat ze ervoor stakenquote:Op maandag 26 mei 2025 18:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Toch minder. Fransen zijn toch de communisten van Europa?
Beterquote:Op maandag 26 mei 2025 18:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook dat ik flakka deze keer even oversla
quote:Op maandag 26 mei 2025 18:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
geen idee, ze zijn vooral iedere maand ergens boos over dat ze ervoor staken
Helaas.quote:Op maandag 26 mei 2025 18:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Beter
Je woont ook op de verkeerde plek
ik houd niet van bijtenquote:Op maandag 26 mei 2025 18:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik kan je bijten als je dat wil hoor
Lijkt me een klassieker die ik nog niet kendequote:Mexican Cartels have found a new way to make drugs more addictive, by adding a satanic curse. Now this new drug possessed by an evil demon has hit the streets and will turn every new user into a flesh eating, bloody thirsty zombie
jefferson was de eerste president die franse frietjes heeft geserveerd in het witte huisquote:
Kook niequote:Op maandag 26 mei 2025 18:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ontbijten doe ik ook niet altijd
waarom zeg je dan dat ik je moet bijten als je vandaag tegen me praat?quote:
Zo vroeg !quote:Op maandag 26 mei 2025 18:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik bijna nie,nur als ik zo om 4 nog wakkr ben
Dat is troep, een kennis van mij is door die troep van een brug gesprongen. DIe rende voor zijn leven, dacht dat hij achtervolgt werdquote:Op maandag 26 mei 2025 18:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook dat ik flakka deze keer even oversla
Ik gok dat hij een "bit" bedoeld en je uitnodigt voor een biertjequote:Op maandag 26 mei 2025 18:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
waarom zeg je dan dat ik je moet bijten als je vandaag tegen me praat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |