SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Is toch echt te ziek he, hoever sommige kunnen gaanquote:Op maandag 26 mei 2025 18:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Had het vanmorgen ook gelezen, ze zijn wel opgepakt althans een er vanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Kan je idd niet bij dat mensen dat doenquote:Op maandag 26 mei 2025 18:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is toch echt te ziek he, hoever sommige kunnen gaan
ja aber rolide in braunquote:Op maandag 26 mei 2025 18:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is toch echt te ziek he, hoever sommige kunnen gaan![]()
Ik zie mijn naam nietquote:Op maandag 26 mei 2025 18:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Vooruit dan, omdat je wat ouder bent
[ afbeelding ]
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
alfa-Pyrrolidinopentiofenon is een synthetische, sterk verslavende drug verwant aan cathinon en wordt gerekend tot de bath salts. alfa-Pyrrolidinopentiofenon, meestal afgekort als α-PVP in academischequote:Op maandag 26 mei 2025 18:15 schreef HappyCharly het volgende:
Ghb heroïne en flakka
Wat zou flakka zijn?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Chocolade?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat is flakka?
‘Flakka’ is de naam voor verschillende drugs die op elkaar lijken. De naam ‘flakka’ wordt vooral in de media gebruikt. Het gaat vaak om middelen als a-PVP (alfa-PVP), a-PHP en a-PHiP. Deze drugs zorgen voor een kort effect. Het zijn heftige drugs die heel snel tot verslaving leiden. Iemand die regelmatig flakka gebruikt kan last krijgen van ernstige problemen. Zoals lang niet kunnen slapen, lichamelijke uitputting en psychoses.
Flakka wordt meestal als poeder of als ‘brok’ (kristal) verkocht. Mensen die flakka gebruiken doen dat meestal door het te snuiven, te roken of te verdampen (vapen)."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat klinkt lekkerquote:Op maandag 26 mei 2025 18:17 schreef Lovely het volgende:
Wat is flakka?
‘Flakka’ is de naam voor verschillende drugs die op elkaar lijken. De naam ‘flakka’ wordt vooral in de media gebruikt. Het gaat vaak om middelen als a-PVP (alfa-PVP), a-PHP en a-PHiP. Deze drugs zorgen voor een kort effect. Het zijn heftige drugs die heel snel tot verslaving leiden. Iemand die regelmatig flakka gebruikt kan last krijgen van ernstige problemen. Zoals lang niet kunnen slapen, lichamelijke uitputting en psychoses.
Flakka wordt meestal als poeder of als ‘brok’ (kristal) verkocht. Mensen die flakka gebruiken doen dat meestal door het te snuiven, te roken of te verdampen (vapen).![]()
![]()
Ik gok dat het afgeleid is van "flaky" en dan denk ik direct aan een croissant!quote:Op maandag 26 mei 2025 18:15 schreef HappyCharly het volgende:
Ghb heroïne en flakka
Wat zou flakka zijn?![]()
![]()
Kasnudelnquote:Op maandag 26 mei 2025 18:10 schreef mario390 het volgende:
[..]nee zij eet kasnudel en and.pakking was fleischnudel
daar had ik jou nog mee begroet @JustinK
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
nee maar ik weeg wel altijd pas na het plassenquote:Op maandag 26 mei 2025 18:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Weeg je ook hoeveel je drinkt en hoeveel je plast?
stoel is ingepikt
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
pas je op met wat je post? je huidige regering vindt hier iets vanquote:Op maandag 26 mei 2025 18:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Volgende keer toch opletten hoor als die @:justink weer eens langs komt bij je
[ afbeelding ]Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op maandag 26 mei 2025 18:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Volgende keer toch opletten hoor als die @:justink weer eens langs komt bij je
[ afbeelding ]
Ah dat moet niet neequote:Op maandag 26 mei 2025 18:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
met kerzen fallt de roliade in zich samen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Waaaaaaarom?quote:Op maandag 26 mei 2025 18:11 schreef Lovely het volgende:
https://112groningen.nl/4(...)-en-emma-winschoten/Trust nobody![]()
Gefelic8teerd! Hoe oud ben je geworden?quote:Op maandag 26 mei 2025 18:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
met kerzen fallt de roliade in zich samenTrust nobody![]()
quote:Op maandag 26 mei 2025 18:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
met kerzen fallt de roliade in zich samen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik moet inderdaad even uitloggen van FOK! als ik weer terug kom uit Australie. Straks gaat immigratie meelezen op FOK! en kan ik direct door naar El Salvadorquote:Op maandag 26 mei 2025 18:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
pas je op met wat je post? je huidige regering vindt hier iets van![]()
Zegt me niks..quote:Op maandag 26 mei 2025 18:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
alfa-Pyrrolidinopentiofenon is een synthetische, sterk verslavende drug verwant aan cathinon en wordt gerekend tot de bath salts. alfa-Pyrrolidinopentiofenon, meestal afgekort als α-PVP in academische
Nouja badzout
Trust nobody![]()
Ook lekkerquote:Op maandag 26 mei 2025 18:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
kirsche bedoel je, ja maar is erdbeer geloof ik
ik mag er niet komen want ik heb fotos waarop ik een metalhandje heb en dat is een gangsignquote:Op maandag 26 mei 2025 18:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik moet inderdaad even uitloggen van FOK! als ik weer terug kom uit Australie. Straks gaat immigratie meelezen op FOK! en kan ik direct door naar El Salvador
mijn zus ook al gewaarschuwd want die heeft met haar partner de king en queen tattooHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Jammiequote:Op maandag 26 mei 2025 18:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik gok dat het afgeleid is van "flaky" en dan denk ik direct aan een croissant!
[ afbeelding ]Trust nobody![]()
quote:Op maandag 26 mei 2025 18:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
pas je op met wat je post? je huidige regering vindt hier iets van
Trust nobody
Forum Opties Forumhop: Hop naar: