ik mod nws en bnw, ik mod genoegquote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap dit antwoord niet zo goed, het is SwJ die gequote wordt en jij antwoord dat je niets met ONZ te maken hebtBen je wel goed wakker of snap ik de 'grap' niet?
Niemand had het ook tegen jouquote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik mod nws en bnw, ik mod genoeg
hier kom ik voor de lol, ik ga niet over slot of geen slot
Oeps sorry,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
dotteke had het tegen mijquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon dicht laten tot ergens in 2050 ofzo.
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps sorry,Nee doe maar niet. GG wist het blijkbaar ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O maar het werd ook niet aan jou gevraagd, vandaar mijn verwarring.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik mod nws en bnw, ik mod genoeg
hier kom ik voor de lol, ik ga niet over slot of geen slot
Dan beschouw mijn woorden maar als ongeschrevenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee doe maar niet. GG wist het blijkbaar ook niet.
Welke woorden?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan beschouw mijn woorden maar als ongeschreven
ben het ook niet eens met het slotjequote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O maar het werd ook niet aan jou gevraagd, vandaar mijn verwarring.
Nee ik weet dat jij en ook ik niet over een slotje gaan.
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
ben het ook niet eens met het slotje
maar ik ga er niet over
Dat het maar duidelijk mogen zijnquote:
ga ik niet over en voor mij is het laatquote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:54 schreef aeque het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet dat het nog vroeg is, maar toch.
Er staat niets over in mijn schriftje.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee doe maar niet. GG wist het blijkbaar ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |