ik weet niet of je mij daarvoor als teststaafje moet gebruikenquote:Op maandag 26 mei 2025 19:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jij bent opzich wel een goede test voor mn humeur. Als ik om je moet lachen is die okee, anders niet.
@4EverBlackEyed kennende welquote:
nee niks moet, was ook niet meer dan een nutteloze constatering eigenlijkquote:Op maandag 26 mei 2025 19:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik weet niet of je mij daarvoor als teststaafje moet gebruiken
hartelijk bedankt voor het delen in elk gevalquote:Op maandag 26 mei 2025 19:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee niks moet, was ook niet meer dan een nutteloze constatering eigenlijk
niets is zo goor als een natte vinger in je oorquote:
Een natte penisquote:Op maandag 26 mei 2025 19:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
niets is zo goor als een natte vinger in je oor
oke.... ja nee.... jij wintquote:
quote:Op maandag 26 mei 2025 19:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
niets is zo goor als een natte vinger in je oor
quote:
graties en voor niksquote:
je kunt het delen op je linkedinquote:Op maandag 26 mei 2025 19:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
hartelijk bedankt voor het delen in elk geval
ik lees het nu idd niet 11 maand laterquote:Op maandag 26 mei 2025 19:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
graties en voor niks
[..]
je kunt het delen op je linkedin
Wat voor recept?quote:
quote:Op maandag 26 mei 2025 18:13 schreef MadMaster het volgende:
Ik denk dat je de melk hebt horen klotsen, maar niet weet waar de tepel hangt…
Pasta moest je toch soort van in de saus gaar koken? Dat gaat hier ook meestal niet goed.quote:Op maandag 26 mei 2025 19:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee heb wel wat happen genomen. En heb nog een toetje
zal me niets verbazen, eerder kregen ze allemaal het advies om een topic op FOK te openen met een enquête er inquote:Op maandag 26 mei 2025 19:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Krijgt de jeugd tegenwoordig op universiteiten en hoge scholen LinkedIn training ofzo?
We hebben iemand op werk recent afgestudeerd en die post dingen zoals dat ze naar cursus is geweest, inzichten verworven heeft en ze vraagt andere mensen ook naar inzichten. Tevens reageert ze op de meest algemene berichten heel zakelijk en betrokken.
Heel raar allemaal.
Lol ja dat was 1 specifieke hogeschool die dat deed toch?quote:Op maandag 26 mei 2025 19:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
zal me niets verbazen, eerder kregen ze allemaal het advies om een topic op FOK te openen met een enquête er in
ja.quote:Op maandag 26 mei 2025 19:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lol ja dat was 1 specifieke hogeschool die dat deed toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |