Hahaha ik moest ook aan Pokemon denkenquote:
Learning all the timequote:
Kijk maar uit jijquote:Op maandag 26 mei 2025 20:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dus die Dr staat niet voor dokter?
Ik voel me geflest
*Proest*quote:Op maandag 26 mei 2025 20:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
De meeste hebben wel een Y-chromosoon, penis, ego en hormonen.
Over de opvoeding en hersenen heb ik zo mijn twijfels
Britney snapt er ook geen kut vanquote:Op maandag 26 mei 2025 20:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je wat toe te voegen over de lopende onderwerpen?
Verkeerde account US.quote:Op maandag 26 mei 2025 20:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
De meeste hebben wel een Y-chromosoon, penis, ego en hormonen.
Over de opvoeding en hersenen heb ik zo mijn twijfels
haat je mannen?quote:Op maandag 26 mei 2025 20:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je Y-chromosoom, je penis, je opvoeding, je mannen ego, je hersens, je hormonen. Dat soort dingen
Ohaiquote:
Dit was voor de confrontatie tussen de achterste en de hond.quote:
en mannen die de uitzondering zijn en de regel bevestigen zijn er ook inderdaadquote:
Waarom loopt die hont los?quote:Op maandag 26 mei 2025 21:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit was voor de confrontatie tussen de achterste en de hond.
Won de gans?quote:Op maandag 26 mei 2025 21:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit was voor de confrontatie tussen de achterste en de hond.
Die loopt niet los, maar de man ernaast staat niet op de foto.quote:
Die moest vluchten, zover ik kon zien.quote:
Gans erover.quote:
foie grasquote:
Hondenbezitters zijn echt kutvolk eersteklas. De meesten.quote:Op maandag 26 mei 2025 21:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar ik vind het slecht van het baasje. Wat had die verwacht? Dat hij gewoon erlangs zou kunnen lopen met zijn hond, terwijl er twee ganzen voor je lopen met hun twee kindjes.
verstandigquote:Op maandag 26 mei 2025 21:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik kreeg dat in het vliegtuig op weg hier naar toe..
heb ik maar niet gegeten
25 jaar geleden geilde ik net als wel meer van mijn op vrouwen vallende leeftijdsgenootjes best wel op Britney.....quote:
Ja, eens.quote:Op maandag 26 mei 2025 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hondenbezitters zijn echt kutvolk eersteklas. De meesten.
Dat dacht ik ook altijd. Totdat ik hier ging wonen. En hier heeft iedereen zijn of haar hond onder controle, ook als deze los loopt.quote:Op maandag 26 mei 2025 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 mei 2025 21:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook altijd. Totdat ik hier ging wonen. En hier heeft iedereen zijn of haar hond onder controle, ook als deze los loopt.
quote:Op maandag 26 mei 2025 21:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
en mannen mensen die de uitzondering zijn en de regel bevestigen zijn er ook inderdaad
quote:Op maandag 26 mei 2025 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog 14 nachtjes en ik ben ook kutvolk. Ik heb er zin in. Geen sarcasmequote:
He, bah.quote:Op maandag 26 mei 2025 21:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[..]
Nog 14 nachtjes en ik ben ook kutvolk. Ik heb er zin in. Geen sarcasme
Heb je een foto van de hont?quote:Op maandag 26 mei 2025 21:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[..]
Nog 14 nachtjes en ik ben ook kutvolk. Ik heb er zin in. Geen sarcasme
Er zitten wel veel asociale mensen tussen ja. Ik word ook niet goed van die mensen die hun hond overal maar loslaten lopen waar het niet mag of gewoon met een lange lijn over het fietspad.quote:Op maandag 26 mei 2025 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik zag het jaquote:Op maandag 26 mei 2025 21:21 schreef CherryLips het volgende:
@:Bitterbal
Je kunt nog even naar Spanje: https://www.nu.nl/buitenl(...)okaal-40-graden.html
Er zit er een naast mequote:
gezellig. de echte of Original Sin?quote:
quote:Op maandag 26 mei 2025 21:26 schreef kree het volgende:
lekker man. heb nog niks over verteld maar was bijna afgevoerd nadat 112 ambulance was gebeld.
SPOILER: ho sorry niet lievOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
nee joh. goh, heel ander verhaal. ik had gewerkt he vrijdag. gewoon normale dag en beetje einde rond 4 uur wilde ik terug gaan met auto. ik nog op terein en voelde me al beetje niet lekker beetje duizelig.quote:
quote:Op maandag 26 mei 2025 21:26 schreef kree het volgende:
lekker man. heb nog niks over verteld maar was bijna afgevoerd nadat 112 ambulance was gebeld.
Denk post ff hier als in DTS maar
neuh dan overdrijf je het. ik was wel meegegaan als het echt nodig was, maar oke het is niet eerste keer dat ik naar ziekenhuis ga met ambulance enne dat is heel traject en leek me niet nodig tot nu of iig toen niet en nu nog niet.quote:Op maandag 26 mei 2025 21:33 schreef Nizno het volgende:
heel verstandig dat je zoveel tegengas gaf
zo ontzettend onzinnig dat ze het beste voor hebben met je gezondheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |