Hey dit wilde ik niet lezen!quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:08 schreef RipCity het volgende:
SLECHT NIEUWS VOOR NEDERLAND
Odds voor Claude volledig ingestort in de live odds:
[ link | afbeelding ]
Zijn we er toch weer ingetuindquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:08 schreef RipCity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ja, het is een slecht ESF jaar.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:08 schreef LaDaDiDa het volgende:
Weinig echte goed acts inderdaad. Waardoor dit waarschijnlijk de winnaar wordt.
Vega versie, je ziet bijna het verschil niet he.quote:
Dat is een cappuccinoquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:09 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Espresso met melk vinden Italianen erger..
Oh dan 4 woordjes finsquote:
Prima, dat circus hoeft hier even niet meer georganiseerd te worden.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:08 schreef RipCity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Jij ziet slecht nieuws, ik zie gratis geldquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:08 schreef RipCity het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vega versie, je ziet bijna het verschil niet he.
chokequote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:08 schreef RipCity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Je trapt in publieke omroep propagandaquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prima, dat circus hoeft hier even niet meer georganiseerd te worden.
Als je al hoort wat Omroep MAX moet schrappen, dan kan dat gewoon niet meer,,.
Ja, als de pub quiz al moet sneuvelen kun je niet maken dit wel te organiseren.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voornamelijk Zweeds, met een paar Finse woordenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:08 schreef Ama het volgende:
Maar zingen ze nou in het Zweeds of Fins.Ik hoorde toch echt een Fins scheldwoord.
Dat valt jou alleen meer op omdat je de doelgroep bentquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jaquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Betaalt Zweden voor dit soort momenten, of lijkt het maar dat ze er vaak uitgelicht worden?
Abba beste ESF artiest dus wel terechtquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Betaalt Zweden voor dit soort momenten, of lijkt het maar dat ze er vaak uitgelicht worden?
niet zo zuur Cornaldquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dat is Zweeds voor Rim Tim Tagi Sim heb ik vernomen.quote:
Ja, zit er inquote:
Ja, alleen zodat Frankrijk een ongelofelijk groot voordeel heeft met een extreem lange opbouwtijd op het podium.quote:
OK…quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Je trapt in publieke omroep propaganda
leuk liedjequote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:12 schreef Salina het volgende:
[..]
Dat is Zweeds voor Rim Tim Tagi Sim heb ik vernomen.
Als we van @Coco weer mogenquote:
Ja ik heb het net ook afgezocht nadat ik het zei maar ik herkende het eigenlijk al wel 100%.quote:
is dit een idee van @capuchon_jongen?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:12 schreef Coco het volgende:
Met het ABBA-principe worden de strafschoppen niet om en om genomen, maar begint team A, waarna team B twee keer aan de beurt is en vervolgens team A weer twee strafschoppen moet nemen, enzovoort.
Je vraagt dit voor een vriend?quote:
Dit topic gaat te snel.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:12 schreef Scrummie het volgende:
Ik zei net hallo maar @:Coco geeft er niets om. Tegenvaller.
Ja, want die vergeten we altijd…quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:12 schreef OmniRocket het volgende:
Vorig jaar Zweden, volgend jaar Zweden.. laten we Zweden dit jaar ook in het zonnetje zetten
Misschien kunnen ze Australië volgend jaar inruilen na het optreden van dit jaarquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:12 schreef Poison-Ivy het volgende:
Wanner gaat naast Australië ook Cuba meedoen met het Eurovisie sf?
jaquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:13 schreef Pisces29 het volgende:
Komen Kaarija en Baby Lasagna vanavond nog?
Ja die komen als wij ons geld mogen uitgeven aan stemmen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:13 schreef Pisces29 het volgende:
Volgens mij welquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:13 schreef Pisces29 het volgende:
Dit. Emo-shit.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:13 schreef Evangelion het volgende:
Ik hou van Frankrijk, maar ik haat dit nummer. Emo-act. Kutzand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |