quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:04 schreef Koffieplanter het volgende:
In Zweden eten ze pizza met banaan.
De baas heeft gesproken.quote:
Waar is Poetin als je hem nodig hebt zou ik bijna zeggenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:04 schreef Koffieplanter het volgende:
Winnen te vaak en de halve ESF is Zweeds.quote:
Anders klopt het rijmpje nietquote:
Toch prima nummerquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:05 schreef Coco het volgende:
[..]
Winnen te vaak en de halve ESF is Zweeds.
Moet je kort houden.
Espresso Machiatto.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:05 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Maar gaat het wel doen. Wat is het alternatief? Ik zie gewoon geen winnaar dit jaar.
TR geplaatstquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waar is Poetin als je hem nodig hebt zou ik bijna zeggen
Oh NEE NEE SORRY HAHAHA
Als dat gebeurt ga je met dingen gooien?quote:
Nou bereid je mentaal maar voor volgend jaar.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:06 schreef Evangelion het volgende:
Ik wil geen Petra meer. Ik kan niet meer.
Met deuren en ramen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als dat gebeurt ga je met dingen gooien?
Hazel Coulthard?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:05 schreef Salina het volgende:
Die Hazel begint steeds meer op Dafne Schippers te lijken.
Wat had die vrouwenmishandelaar een kut nummer zegquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:06 schreef Arth_NL het volgende:
En dan te bedenken dat hier ook Mans had kunnen staan.
Godzijdank ging dat niet door.
Hoe is dat eigenlijk afgelopen met zijn vrouw?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:06 schreef Arth_NL het volgende:
Wil die vrouw zelf gewoon zonder gêne?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou bereid je mentaal maar voor volgend jaar.
Dit. Het is ernstige middenmaat of daaronder. Er zit echt niks tussen waarvan ik denk, dit is tof of echt goed.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:05 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Maar gaat het wel doen. Wat is het alternatief? Ik zie gewoon geen winnaar dit jaar.
Had hij dan vanuit de gevangenis opgetreden?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:06 schreef Arth_NL het volgende:
Ik vind zowel dit als het VK niksquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:06 schreef Cupfighter het volgende:
Dit slaat toch totaal nergens op, en dan UK slecht noemen
Vreselijk jaarquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:07 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dit. Het is ernstige middenmaat of daaronder. Er zit echt niks tussen waarvan ik denk, dit is tof of echt goed.
Ja 100% wel.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wil die vrouw zelf gewoon zonder gêne?
quote:
quote:
Zweeds, alleen 1,2,3 in het Finsquote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:08 schreef Ama het volgende:
Maar zingen ze nou in het Zweeds of Fins.Ik hoorde toch echt een Fins scheldwoord.
Terecht. Sorry maar helaas.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:08 schreef RipCity het volgende:
SLECHT NIEUWS VOOR NEDERLAND
Odds voor Claude volledig ingestort in de live odds:
[ link | afbeelding ]
Espresso met melk vinden Italianen erger..quote:Op zaterdag 17 mei 2025 23:04 schreef Koffieplanter het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |