Zaterdag ga ik met mijn dochter op bedevaart naar Enschede. Anyway. Succes vanavond. Ik ga weer overtreders kijken.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:47 schreef GGMM het volgende: [..] Hopelijk heb je zaterdag wel kans om te kijken
![]()
Veel plezier!quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zaterdag ga ik met mijn dochter op bedevaart naar Enschede. Anyway. Succes vanavond. Ik ga weer overtreders kijken.
Kreaquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zaterdag ga ik met mijn dochter op bedevaart naar Enschede. Anyway. Succes vanavond. Ik ga weer overtreders kijken.
Maar de ontknoping is dit weekend pasquote:
de Goeij!quote:
Sorry makker.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:38 schreef GGMM het volgende:
[..] Jij bent echt een vreselijke kwal weet je dat
Beter naar Donar gaan @Zipportalquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:49 schreef xzaz het volgende:
Nu weet ik weer waarom ik nooit ed kijk. Zon ploeg als Groningen is echt mokerslecht. Dat je daar geld voor betaalt
Iets minder posten dan is deze komend weekend nog niet volquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar de ontknoping is dit weekend pas
Eigenlijk is het maar een kut TT, maar goed ik liet jou kiezen dus we zullen er mee moeten leren leven
Nee op het dak 😅quote:
ESPN is van Disneyquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:54 schreef GGMM het volgende:
Oh ESPN maakt blijkbaar reclame voor Lilo & Stitch
Erg logisch!quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:54 schreef GGMM het volgende:
Oh ESPN maakt blijkbaar reclame voor Lilo & Stitch
Ze zijn al zeker van de play offs hoor. Deze en volgende wedstrijd is totaal niet van belang.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Twente doet er alles aan om zondag te moeten winnen
Ik ga nú kijken!quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:55 schreef Slobeend het volgende:
Leuke grap van @:de_kraam in het Feyenoord-topic.
Stukje promenade humor.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:55 schreef Slobeend het volgende:
Leuke grap van @:de_kraam in het Feyenoord-topic.
Net zoals je van baan zou veranderen?quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ajax
Maar ik overweeg te switchen als we weer geen kampioen worden
Naar AZ?quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ajax
Maar ik overweeg te switchen als we weer geen kampioen worden
Dan weet je zeker dat je nooit kampioen wordt.quote:
Nee ik zoek wel een club met persoonlijkheidquote:
Dat komt goed. Ik zeg het al de hele week en ik zit er zelden naast.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja hopelijk doet Ajax ook een beter bod om toch supporter te blijven
ALDI-rum is GODENRUMquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:53 schreef SebbeSwensje het volgende:
Vroegtijdig aan de POTT 54% met een jointje.
Jan Jood wil ook weer eens naar Curacaoquote:Op woensdag 14 mei 2025 21:03 schreef GGMM het volgende:
De wedstrijden zijn weer begonnen en ESPN-aids zendt nog reclame uit
AZ heeft zelfs twee persoonlijkheden, gespleten als je wilt, Alkmaar & Zaanstreek!quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:03 schreef GGMM het volgende:
Nee ik zoek wel een club met persoonlijkheid
Met die prestaties kunnen ze het beter veranderen naar schaamstreekquote:Op woensdag 14 mei 2025 21:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
AZ heeft zelfs twee persoonlijkheden, gespleten als je wilt, Alkmaar & Zaanstreek!
Alkmaar Zaanstreek Alkmaar klinkt wel weer schizofreen.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
AZ heeft zelfs twee persoonlijkheden, gespleten als je wilt, Alkmaar & Zaanstreek!
quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:07 schreef Slobeend het volgende:
Ik lees steeds ggmmgastro op dat reclamebord bij Twente.
quote:Op donderdag 24 april 2025 21:41 schreef 3rr0r het volgende:
ggmgastro staat er op het reclamebord, bijna ggmmgastro
quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:08 schreef SebbeSwensje het volgende:
Is Verbeek nog beschikbaar voor volgend jaar? Recht op ontbinding en gaaaaaaaan!
quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:42 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik ga weg hier, dit is echt een wanvertoning.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ajax wint dit nog wel, toch?
Toch??
Bewaar dit voor later aub.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Eigenlijk moet je als PSV jezelf kapot schamen dat je met deze selectie niet al lang en breed kampioen bent.
Ja, dat is gewoon zoquote:Op woensdag 14 mei 2025 21:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Eigenlijk moet je als PSV jezelf kapot schamen dat je met deze selectie niet al lang en breed kampioen bent.
We kwamen te vroeg op voorsprong, dan laat Farioli ze altijd stoppen met voetballen en enkel reactievoetbal spelen, terwijl we geen enkele speler hebben die gemaakt is voor countervoetbal.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
Toch??
Ik denk het niet maatje. Maar tweede plek hadden we vooraf voor getekend toch?quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
Toch??
Laten we nou niet te vroeg juichen, ruim een half uur te gaan.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:16 schreef RipCity het volgende:
Die jongen met die schaal staat straks op alle voorpagina's
Elk stadion juicht mee.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:17 schreef Devolder het volgende:
Hoe klein ben je dan als Feyenoord zijnde
Ja, zo werkt een schakelkanaal.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:17 schreef belanov het volgende:
Elke keer als Toine zegt 'we gaan snel naar' wordt gescoord door de ploeg die dan met balbezit in beeld komt, lekkere spoiler
Ajax is zoekende.quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Je mist toch een beetje Excelsior in dit soort seizoensontknopingen
In dit soort wedstrijd verliest Ajax meestal de conditieslag, dus die goal moet Ajax wel snel maken anders valt hij niet meer.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:21 schreef klaasweetalles het volgende:
ajax heeft aanvallend spel nodig op dit moment
maar dat is heel moeilijk omdat ze heel seizoen met de counter spelen
dan is omschakeling nu heel moeilijk
dat krijg je er van
maar ik zie 020 nog wel een doelpunt maken met een gelukje ofzo
Oh oke.quote:
Lijkt alsof hij niet meer fit is.quote:
Dat heeft van Persie toch maar knap neergezet!quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heerenveen naar de play-offs. Mijn god, wat een armoe.
Ga ik doen.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bewaar dit maar voor later.
Ja toch nietquote:
Voor jou vind ik het allemaal wel jammer, gelukkig is wotte er nog om dat te compenseren.quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:26 schreef Rene het volgende:
Laat ons weer eens juichennnn. FC FC Groningen!!!!
Ben je hier nog steeds over bezig?quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:28 schreef jigggy het volgende:
Ben echt klaar met die kut switch 20 seconde nec gezien
3-0! Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:28 schreef jigggy het volgende:
Kaartje kopen volgende keerquote:Op woensdag 14 mei 2025 21:28 schreef jigggy het volgende:
Ruiz?quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:28 schreef RamboDirk het volgende:
oh jah Bryan speelt ook weer in Nederland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
alt8ijd spel je helemaal niet met een 8 in het middenquote:Op woensdag 14 mei 2025 21:30 schreef klaasweetalles het volgende:
020 commentator ziet bij 020 alt8ijd dat het gelijk geen buitenspel is
Zonder Perisic stond PSV nu onder Feyenoord.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:30 schreef Zorro het volgende:
Zoner Weghorst was ajax niet eens op een CL plek gekomen
Zijn alle mensen uit Twente voor Twente en Ajax?quote:
User zoekeenleven is een stukje LangEDquote:Op woensdag 14 mei 2025 21:31 schreef zoekeenleven het volgende:
Kan die kutchinees niet een keertje gewoon gaan juichen?
Dat is dan ook een topper. Maar afhankelijk zijn van Wout fucking Weghorst...quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zonder Perisic stond PSV nu onder Feyenoord.
Voor eredivisiebegrippen een prima spits.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat is dan ook een topper. Maar afhankelijk zijn van Wout fucking Weghorst...
Geen idee wat dit betekend.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
User zoekeenleven is een stukje LangED
Nou zegquote:Op woensdag 14 mei 2025 21:31 schreef zoekeenleven het volgende:
Kan die kutchinees niet een keertje gewoon gaan juichen?
Nee.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zijn alle mensen uit Twente voor Twente en Ajax?
Alleen met Europees voetbal. Verder kunnen ze de tyfus genietenquote:Op woensdag 14 mei 2025 21:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Krijg je ervan als je juicht voor Ajax.
Ook een leuk doelpunt.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Willem II scoort.
Almere in shambles.
NEE!!quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tied voor de 2-2.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:35 schreef GGMM het volgende:
Als Ajax niet de 1-3 scoort blijft het spannend omdat Groningen dan nog op 2-2 kan komen
Ach spanningquote:Op woensdag 14 mei 2025 21:35 schreef GGMM het volgende:
Als Ajax niet de 1-3 scoort blijft het spannend omdat Groningen dan nog op 2-2 kan komen
Bedankt El Ahmadiquote:Op woensdag 14 mei 2025 21:35 schreef GGMM het volgende:
In je bolletje ijs?quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:38 schreef klaasweetalles het volgende:
ik heb in mijn bol gekeken
Groningen gaat nog een keer scoren.
Stukje bol.comquote:Op woensdag 14 mei 2025 21:38 schreef klaasweetalles het volgende:
Waar denk jij dat Almelo ligt?quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Klaas weet dat.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:38 schreef klaasweetalles het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |