Net zoals je van baan zou veranderen?quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ajax
Maar ik overweeg te switchen als we weer geen kampioen worden
Naar AZ?quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ajax
Maar ik overweeg te switchen als we weer geen kampioen worden
Dan weet je zeker dat je nooit kampioen wordt.quote:
Nee ik zoek wel een club met persoonlijkheidquote:
Dat komt goed. Ik zeg het al de hele week en ik zit er zelden naast.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja hopelijk doet Ajax ook een beter bod om toch supporter te blijven
ALDI-rum is GODENRUMquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:53 schreef SebbeSwensje het volgende:
Vroegtijdig aan de POTT 54% met een jointje.
Jan Jood wil ook weer eens naar Curacaoquote:Op woensdag 14 mei 2025 21:03 schreef GGMM het volgende:
De wedstrijden zijn weer begonnen en ESPN-aids zendt nog reclame uit
AZ heeft zelfs twee persoonlijkheden, gespleten als je wilt, Alkmaar & Zaanstreek!quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:03 schreef GGMM het volgende:
Nee ik zoek wel een club met persoonlijkheid
Met die prestaties kunnen ze het beter veranderen naar schaamstreekquote:Op woensdag 14 mei 2025 21:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
AZ heeft zelfs twee persoonlijkheden, gespleten als je wilt, Alkmaar & Zaanstreek!
Alkmaar Zaanstreek Alkmaar klinkt wel weer schizofreen.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
AZ heeft zelfs twee persoonlijkheden, gespleten als je wilt, Alkmaar & Zaanstreek!
quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:07 schreef Slobeend het volgende:
Ik lees steeds ggmmgastro op dat reclamebord bij Twente.
quote:Op donderdag 24 april 2025 21:41 schreef 3rr0r het volgende:
ggmgastro staat er op het reclamebord, bijna ggmmgastro
quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:08 schreef SebbeSwensje het volgende:
Is Verbeek nog beschikbaar voor volgend jaar? Recht op ontbinding en gaaaaaaaan!
quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:42 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik ga weg hier, dit is echt een wanvertoning.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |