Zaterdag ga ik met mijn dochter op bedevaart naar Enschede. Anyway. Succes vanavond. Ik ga weer overtreders kijken.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:47 schreef GGMM het volgende: [..] Hopelijk heb je zaterdag wel kans om te kijken
![]()
Veel plezier!quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zaterdag ga ik met mijn dochter op bedevaart naar Enschede. Anyway. Succes vanavond. Ik ga weer overtreders kijken.
Kreaquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zaterdag ga ik met mijn dochter op bedevaart naar Enschede. Anyway. Succes vanavond. Ik ga weer overtreders kijken.
Maar de ontknoping is dit weekend pasquote:
de Goeij!quote:
Sorry makker.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:38 schreef GGMM het volgende:
[..] Jij bent echt een vreselijke kwal weet je dat
Beter naar Donar gaan @Zipportalquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:49 schreef xzaz het volgende:
Nu weet ik weer waarom ik nooit ed kijk. Zon ploeg als Groningen is echt mokerslecht. Dat je daar geld voor betaalt
Iets minder posten dan is deze komend weekend nog niet volquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar de ontknoping is dit weekend pas
Eigenlijk is het maar een kut TT, maar goed ik liet jou kiezen dus we zullen er mee moeten leren leven
Nee op het dak 😅quote:
ESPN is van Disneyquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:54 schreef GGMM het volgende:
Oh ESPN maakt blijkbaar reclame voor Lilo & Stitch
Erg logisch!quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:54 schreef GGMM het volgende:
Oh ESPN maakt blijkbaar reclame voor Lilo & Stitch
Ze zijn al zeker van de play offs hoor. Deze en volgende wedstrijd is totaal niet van belang.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Twente doet er alles aan om zondag te moeten winnen
Ik ga nú kijken!quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:55 schreef Slobeend het volgende:
Leuke grap van @:de_kraam in het Feyenoord-topic.
Stukje promenade humor.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:55 schreef Slobeend het volgende:
Leuke grap van @:de_kraam in het Feyenoord-topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |