Net zoals je van baan zou veranderen?quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ajax
Maar ik overweeg te switchen als we weer geen kampioen worden
Naar AZ?quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ajax
Maar ik overweeg te switchen als we weer geen kampioen worden
Dan weet je zeker dat je nooit kampioen wordt.quote:
Nee ik zoek wel een club met persoonlijkheidquote:
Dat komt goed. Ik zeg het al de hele week en ik zit er zelden naast.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja hopelijk doet Ajax ook een beter bod om toch supporter te blijven
ALDI-rum is GODENRUMquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:53 schreef SebbeSwensje het volgende:
Vroegtijdig aan de POTT 54% met een jointje.
Jan Jood wil ook weer eens naar Curacaoquote:Op woensdag 14 mei 2025 21:03 schreef GGMM het volgende:
De wedstrijden zijn weer begonnen en ESPN-aids zendt nog reclame uit
AZ heeft zelfs twee persoonlijkheden, gespleten als je wilt, Alkmaar & Zaanstreek!quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:03 schreef GGMM het volgende:
Nee ik zoek wel een club met persoonlijkheid
Met die prestaties kunnen ze het beter veranderen naar schaamstreekquote:Op woensdag 14 mei 2025 21:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
AZ heeft zelfs twee persoonlijkheden, gespleten als je wilt, Alkmaar & Zaanstreek!
Alkmaar Zaanstreek Alkmaar klinkt wel weer schizofreen.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
AZ heeft zelfs twee persoonlijkheden, gespleten als je wilt, Alkmaar & Zaanstreek!
quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:07 schreef Slobeend het volgende:
Ik lees steeds ggmmgastro op dat reclamebord bij Twente.
quote:Op donderdag 24 april 2025 21:41 schreef 3rr0r het volgende:
ggmgastro staat er op het reclamebord, bijna ggmmgastro
quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:08 schreef SebbeSwensje het volgende:
Is Verbeek nog beschikbaar voor volgend jaar? Recht op ontbinding en gaaaaaaaan!
quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:42 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik ga weg hier, dit is echt een wanvertoning.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |