Nee.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ajax wint dit nog wel, toch?
Toch??
Bewaar dit voor later aub.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Eigenlijk moet je als PSV jezelf kapot schamen dat je met deze selectie niet al lang en breed kampioen bent.
Ja, dat is gewoon zoquote:Op woensdag 14 mei 2025 21:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Eigenlijk moet je als PSV jezelf kapot schamen dat je met deze selectie niet al lang en breed kampioen bent.
We kwamen te vroeg op voorsprong, dan laat Farioli ze altijd stoppen met voetballen en enkel reactievoetbal spelen, terwijl we geen enkele speler hebben die gemaakt is voor countervoetbal.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
Toch??
Ik denk het niet maatje. Maar tweede plek hadden we vooraf voor getekend toch?quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
Toch??
Laten we nou niet te vroeg juichen, ruim een half uur te gaan.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:16 schreef RipCity het volgende:
Die jongen met die schaal staat straks op alle voorpagina's
Elk stadion juicht mee.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:17 schreef Devolder het volgende:
Hoe klein ben je dan als Feyenoord zijnde
Ja, zo werkt een schakelkanaal.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:17 schreef belanov het volgende:
Elke keer als Toine zegt 'we gaan snel naar' wordt gescoord door de ploeg die dan met balbezit in beeld komt, lekkere spoiler
Ajax is zoekende.quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Je mist toch een beetje Excelsior in dit soort seizoensontknopingen
In dit soort wedstrijd verliest Ajax meestal de conditieslag, dus die goal moet Ajax wel snel maken anders valt hij niet meer.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:21 schreef klaasweetalles het volgende:
ajax heeft aanvallend spel nodig op dit moment
maar dat is heel moeilijk omdat ze heel seizoen met de counter spelen
dan is omschakeling nu heel moeilijk
dat krijg je er van
maar ik zie 020 nog wel een doelpunt maken met een gelukje ofzo
Oh oke.quote:
Lijkt alsof hij niet meer fit is.quote:
Dat heeft van Persie toch maar knap neergezet!quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heerenveen naar de play-offs. Mijn god, wat een armoe.
Ga ik doen.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bewaar dit maar voor later.
Ja toch nietquote:
Voor jou vind ik het allemaal wel jammer, gelukkig is wotte er nog om dat te compenseren.quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:26 schreef Rene het volgende:
Laat ons weer eens juichennnn. FC FC Groningen!!!!
Ben je hier nog steeds over bezig?quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:28 schreef jigggy het volgende:
Ben echt klaar met die kut switch 20 seconde nec gezien
3-0! Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:28 schreef jigggy het volgende:
Kaartje kopen volgende keerquote:Op woensdag 14 mei 2025 21:28 schreef jigggy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |