SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
blablablabla
Je moet hopen dat die Japanner gaat rellen nu zijn club hem niet laat gaan.quote:
dit vind ik alleen maar goed nieuws....quote:
Kamikaze piloot centraal achterin is ook niet alles.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dit vind ik alleen maar goed nieuws....
ik denk dat japanse voetballers geen killers zijn
en op die positie heb je een killer nodig
4 Mitchells in de verdedigingquote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:48 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Kamikaze piloot centraal achterin is ook niet alles.
Er is contact maar wie het contact initieert (maw wiens been was er eerder) valt lastig op te maken uit die beelden.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:42 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
https://x.com/JeroenKapte(...)_YuINInsjT3HIdA&s=19
Uhu
Is wel al jaren een geliefde naam voor een pasgeboren kind in Rotterdam en omstreken, dus ik snap dat wel.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Er is contact maar wie het contact initieert (maw wiens been was er eerder) valt lastig op te maken uit die beelden.
Verder was het de conclusie van de tuchtcommissie dat die kaart geseponeerd moet worden omdat er geen sprake was van een overtreding.
Hij mag gewoon mee doen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:53 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Vanaf 1:30, wie houd je voor de gek?
Nu houd ik erover op want gaat toch nergens meer over. Tegen Rkc gaat het Feyenoord wel lukken zonder Read.
Je hebt het er maar druk mee.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:44 schreef Raw85 het volgende:
Wel schitterend dat het Feyenoord-publiek uitgerekend tegen de club die ze met 10-0 heeft vernederd TIEN TIEN TIEN TIEN gaat roepen..
(Rond 5:11)
Bekijk deze YouTube-video
.. om vervolgens een doodleuk te verliezen
Het lijkt me sterk dat hij een vader heeft die hem erkend heeftquote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:11 schreef CR7 het volgende:
Noa Lang zijn vader KO geslagen. Treurig dit maar dit mag zijn vader Noa Lang aanrekenen. En dan zijn de PSV'ers er nog trots op ook dat die zijn familie in gevaar brengt.
Oud nieuws toch?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:11 schreef CR7 het volgende:
Noa Lang zijn vader KO geslagen. Treurig dit maar dit mag zijn vader Noa Lang aanrekenen. En dan zijn de PSV'ers er nog trots op ook dat die zijn familie in gevaar brengt.
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nog even en Noa Lang krijgt de schuld van het bombardement op Rotterdam.
Dat is wel erg Lang geleden. Oh snap.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nog even en Noa Lang krijgt de schuld van het bombardement op Rotterdam.
Haha dat incident is al weken geleden, pannenkoek. Maar in plaats van dat je de daders aanspreekt kan je inderdaad beter kankeren op Noa Lang.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:11 schreef CR7 het volgende:
Zonde. Toch wel een tegenvaller, maar goed zijn niveau sinds zijn terugkeer valt ook niet mee en dat is een understatement.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:36 schreef bbuddybb het volgende:
Als ik zo naar De Pers luister, dan lijkt het erop dat hij er al van uitgaat dat Hartman niet zal verlengen.
Dit zou mij flink tegenvallen van Q.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:36 schreef bbuddybb het volgende:
Als ik zo naar De Pers luister, dan lijkt het erop dat hij er al van uitgaat dat Hartman niet zal verlengen.
Daar heb je ook wel tijd voor nodig en die krijgt hij niet (terecht overigens).quote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zonde. Toch wel een tegenvaller, maar goed zijn niveau sinds zijn terugkeer valt ook niet mee en dat is een understatement.
Wat een rare comment, het heeft echt helemaal niets met elkaar te maken. Het was in Rotterdam (niets met Feyenoord) en die man heeft hem niet geslagen omdat ie de vader van Noa is.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:11 schreef CR7 het volgende:
Ja, die kan hij volgend seizoen weer krijgen, hij was na zijn blessure nog niet goed genoeg en we moeten toch echt derde worden.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel tijd voor nodig en die krijgt hij niet (terecht overigens).
Waar ging het dan over? Wie het laatste snuifje mocht?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:37 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Wat een rare comment, het heeft echt helemaal niets met elkaar te maken. Het was in Rotterdam (niets met Feyenoord) en die man heeft hem niet geslagen omdat ie de vader van Noa is.
Beetje homofobie ook al heeft hij een vriendin op de dag van het Songfestival klopt gewoon.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Rozekameraden volgend seizoen vertegenwoordigt in de selectie.
Een beslissing van de scheids tijdens een jeugdtoernooi. Standaard tokkiegedrag.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:20 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Beetje homofobie ook al heeft hij een vriendin op de dag van het Songfestival klopt gewoon.
Ja wel treurig hoe iemand als @Raw85 zo bezig is met Feyenoord. Maarja ieder zijn hobby.quote:Op woensdag 14 mei 2025 05:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dit kan toch nietwat een treurnis.
Het leedvermaak kan ik wel inkomen.quote:Op woensdag 14 mei 2025 06:33 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja wel treurig hoe iemand als @:Raw85 zo bezig is met Feyenoord. Maarja ieder zijn hobby.
Happen op @CR7quote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:31 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Haha dat incident is al weken geleden, pannenkoek. Maar in plaats van dat je de daders aanspreekt kan je inderdaad beter kankeren op Noa Lang.
Blij dat jij het ook eindelijk door hebt.quote:Op woensdag 14 mei 2025 09:16 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Happen op @:CR7Dan kan je beter uitloggen en je account op anoniem laten zetten.
Dat was me al vrij duidelijk na die langspeelplaat over Schouten en Veerman.quote:Op woensdag 14 mei 2025 09:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Blij dat jij het ook eindelijk door hebt.
Misschien een leuk project voor het Erasmus MC.quote:Op woensdag 14 mei 2025 09:23 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik vraag me af wie Bijlow zou willen kopen...
Geen weldenkend mens stopt ook maar een euro in dat fragiele ventje. Die moet je gewoon afschrijven en in goed overleg uit elkaar gaan.quote:Op woensdag 14 mei 2025 09:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
Die zal ook niet zomaar voor een minder salaris (3 miljoen pj) naar een andere club willen gaan
Als hij verstandig is zit hij zijn contract uit op de bank en gaat hij daarna met pensioen. Ik gun hem dat hij zonder al die blessures gewoon een leuk leven kan hebben en niet op zijn 35e in een rolstoel zit.quote:Op woensdag 14 mei 2025 09:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
Die zal ook niet zomaar voor een minder salaris (3 miljoen pj) naar een andere club willen gaan
Dat laatste gunnen we Noano ook.quote:Op woensdag 14 mei 2025 09:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als hij verstandig is zit hij zijn contract uit op de bank en gaat hij daarna met pensioen. Ik gun hem dat hij zonder al die blessures gewoon een leuk leven kan hebben en niet op zijn 35e in een rolstoel zit.
Er is 16 miljoen geboden dus.quote:Te Kloese houdt voet bij stuk: "Milambo is niet te koop"
Vanavond neemt Feyenoord het in de laatste thuiswedstrijd van het seizoen op tegen RKC. Voor een aantal spelers is dit mogelijk hun voorlopig laatste kunstje in De Kuip. Wellicht geldt dat ook voor de drie Varkenoordproducten: Justin Bijlow, Quilindschy Hartman en Antoni Milambo.
Peter Houtman neemt vanavond definitief afscheid als stadionspeaker in De Kuip. Ook het vertrek van Igor Paixão en Dávid Hancko lijkt slechts een kwestie van tijd. Maar zien we Antoni Milambo, Quilindschy Hartman en Justin Bijlow volgend seizoen nog in het shirt van Feyenoord?
Antoni Milambo
De speler die op dit moment de grootste kans heeft om te vertrekken, is Antoni Milambo. De aanvallende middenvelder geniet concrete interesse van Brentford en was vorige week nog in Londen om zijn transfer verder af te wikkelen. Toch lijkt Te Kloese zijn "grootste talent" niet zomaar te laten gaan. “Milambo is niet te koop,” begint hij stellig. “Wij gaan niet ons grootste talent voor zestien miljoen weggeven.”
Ook Van Persie ziet Milambo graag nog even in De Kuip voetballen. “Ik wil graag dat Milambo blijft. Ik weet hoe het werkt, het hangt van clubs af en ook van de speler. Ik weet ook niet hoe hij er zelf in zit. Ik heb hem bewust met rust gelaten. We gaan zien hoe dat verder gaat.”
Quilindschy Hartman
Tegen PSV was hij nog de derde linksback, maar vanavond begint Hartman eindelijk weer eens in de basis, zo gaf Van Persie toe op de persconferentie in aanloop naar het duel met RKC. Het lijkt alsof de coach hem een mooi afscheid gunt. "Rekening houdend met meerdere dingen kies ik dit keer voor Quilindschy", zei de trainer daarover.
"Hij ligt nog een jaar vast. We gaan ervan uit dat hij voorlopig nog bij ons is. Als er in de tussentijd iets verandert, dan is dat zo. Quilindschy is een speler van ons, hij krijgt zijn kans weer, en dat is denk ik voor hem een mooi moment."
Justin Bijlow
Over een kind van de club gesproken. De doelman van Feyenoord staat al zijn hele leven onder de lat bij de Rotterdammers en heeft, net als Hartman, nog een contract voor één jaar. Van Persie zal een van deze dagen een keuze maken over wie volgend seizoen de eerste doelman wordt. "Dat gesprek heeft nog niet plaatsgevonden, maar ik denk dat duidelijkheid heel belangrijk is", aldus de trainer.
Dat Wellenreuther daarin de favoriet is, lijkt duidelijk. Bijlow kampt al zijn gehele carrière met blessures en is een van de grootverdieners binnen de selectie. Ook een vertrek van Bijlow sluit de trainer daarom niet uit. "We zullen zien hoe dingen zich ontwikkelen."
https://www.fr12.nl/nieuw(...)e-ooit-hebben-gedaanquote:''We gaan één van de allermooiste acties neerzetten die we ooit hebben gedaan''
Feyenoord speelt woensdagavond de laatste thuiswedstrijd van het seizoen tegen RKC Waalwijk. Voor supportersvereniging FSV De Feijenoorder is deze avond echter vooral een moment van herdenken en eren. Met twee grote sfeeracties wordt stilgestaan bij het bombardement op Rotterdam van 14 mei 1940 en het afscheid van stadionspeaker Peter Houtman.
"We gaan één van de allermooiste acties neerzetten die we ooit hebben gedaan", vertelt Carli Klijn van FSV De Feijenoorder in gesprek met ESPN. Samen met tientallen vrijwilligers is er maandenlang gewerkt aan de voorbereidingen. "Het is een gigantische operatie. Het meest bizarre is; voor hoelang? Voor een paar minuten en dan is het weer klaar. Maar uiteindelijk gaan de beelden wel heel de wereld over en heb je toch weer iets om trots op te zijn", vult mede-organisator Jeroen Ibelings aan.
Hij zal heus wel wat salaris in willen leveren voor speeltijd, maar niet 50%+. Zelfs transfervrij gaat geen club hem miljoenen geven, dus die gaat nergens heen, tenzij Feyenoord z’n contract afkoopt en een zak gratis geld meegeeft.quote:Op woensdag 14 mei 2025 09:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
In Leiden kunnen ze volgens mij meer met bijzondere genetische afwijkingen.quote:Op woensdag 14 mei 2025 09:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien een leuk project voor het Erasmus MC.
Bijzondere uitspraak wel.quote:“Milambo is niet te koop. Wij gaan niet ons grootste talent voor zestien miljoen weggeven.”
Wat doet Lamprou tegenwoordig?quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:01 schreef hhh38 het volgende:
Ik denk dat er wat zorgen zijn over het aantal homegrownspelers in de selectie als Hartman en Bijlow al weggaan.
Milambo is ook 20 en heeft bijna het hele seizoen gaten moeten vullen op het middenveld. Dat ie nog geen constant niveau haalt is heel begrijpelijk.quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Milambo is toch een soort Guus Til maar dan met minder rendement?
Nou heb ik best wat twijfels of Milambo ooit constant gaat worden, maar die vergelijking slaat echt nergens op iddquote:
quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Vind het wel meer een 8, dus als hij speelt zie ik hem het liefst daar.quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Milambo is ook 20 en heeft bijna het hele seizoen gaten moeten vullen op het middenveld. Dat ie nog geen constant niveau haalt is heel begrijpelijk.
Ik zou het wel moeilijk vinden om Hwang of Moder dan te zien banken. Maar misschien is dat een situatie waar je naar toe moet, zeker met een dubbel programma.quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Vind het wel meer een 8, dus als hij speelt zie ik hem het liefst daar.
Snap ik. De pijn van schaamte dat je die jongen eigenhandig vleugels hebt gegeven zal nog wel even blijven, makkerquote:
ik zie hem meer als een soort Kante....quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Deze vergelijking slaat ook helemaal nergens op.quote:Op woensdag 14 mei 2025 16:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik zie hem meer als een soort Kante....
een speler die heel veel vuil werk op het middenveld doet
als steijn er volgend seizoen bijkomt moet hij voor hem het vuile werk doen
Het is gewoon de capaciteiten die het beste bij Milambo horenquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Deze vergelijking slaat ook helemaal nergens op.
quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Erg vervelend dat Benfica niet van Sporting wist te winnen. Als Brugge kampioen wordt ontlopen we Benfica toch?quote:Op woensdag 14 mei 2025 16:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Op dit moment overigens de CL voorronde mogelijke lotingen:
Voor NCQ3:
1. Nice
2. Fenerbache
3. Victoria Plzen / Panathinaikos
4. Wolfsberger / Brann Bergen / Servette
Voor NCQ4:
1. Benfica
2. Club Brugge
Daar zit dus enigszins verschil in kwaliteit.
Doe maar lekker tegen FC Hotseklots Begoniakutbalquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Voor NCQ3:
1. Nice
2. Fenerbache
Voor NCQ4:
1. Benfica
2. Club Brugge
Nee, dan komt Rangers op de plek van Brugge. Benfica ontlopen we in geen enkele situatie meer als zij tweede eindigen.quote:Op woensdag 14 mei 2025 16:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Erg vervelend dat Benfica niet van Sporting wist te winnen. Als Brugge kampioen wordt ontlopen we Benfica toch?
Wolfsberger, goede herinneringen aan.quote:Op woensdag 14 mei 2025 16:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Voor NCQ3:
1. Nice
2. Fenerbache
Voor NCQ4:
1. Benfica
2. Club Brugge
Hoewel ik altijd blijf vinden dat het kampioenschap van 23 mooier was dan die van 17 (vermoedelijk een onpopulaire mening) zal deze goal+aanloop wel altijd bovenaan staan ja.quote:Op woensdag 14 mei 2025 17:50 schreef Caland het volgende:
[ x ]
De mooiste halve seconde complete stilte allertijden.
Pijn van schaamte?quote:Op woensdag 14 mei 2025 16:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Snap ik. De pijn van schaamte dat je die jongen eigenhandig vleugels hebt gegeven zal nog wel even blijven, makkerof zat je niet in het stadion?
1. 2017quote:Op woensdag 14 mei 2025 18:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoewel ik altijd blijf vinden dat het kampioenschap van 23 mooier was dan die van 17 (vermoedelijk een onpopulaire mening) zal deze goal+aanloop wel altijd bovenaan staan ja.
Kopballetje Geert mooie nr2.
Sinds ik een seizoenskaart heb:quote:Op woensdag 14 mei 2025 18:18 schreef Caland het volgende:
[..]
1. 2017
2. Conference League jaar
3. 2023
Laten we het gezellig houdenquote:Op woensdag 14 mei 2025 18:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sinds ik een seizoenskaart heb:
1. 22/23
2. 16/17
3. 21/22
4. 11/12
5. 02/03
En ik accepteer geen enkel ander antwoord.
De wens is de vader van mijn gedachte, maar ik denk dat je die creativiteit wel kunt gebruiken in een potje tegen de hekkensluiter die waarschijnlijk alleen maar met minstens 8 man achter de bal gaat staan.quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:05 schreef Scrummie het volgende:
Slapzak Stengs. Geen zin meer in de wedstrijd.
Ze gaan het Rotterdam bombardement kennelijk ook groots herdenken met een sfeeractie.quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:54 schreef TweedeKlum het volgende:
Ben benieuwd wat voor groots afscheid Peter gaat krijgen, kan nooit groot genoeg zijn natuurlijk.
Daar is men nu mee bezig, zeer indrukwekkend.quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:58 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ze gaan het Rotterdam bombardement kennelijk ook groots herdenken met een sfeeractie.
Was wel een beetje pijnlijk eerder op ESPN. 1 van de initiatiefnemers had het meer over "Ja dit gaan ze wereldwijd bekijken, dan word je echt gezien" dan de actie zelf.quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:59 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Daar is men nu mee bezig, zeer indrukwekkend.
Prachtig.quote:
Kleuren van de stad Rotterdam en een speciaal shirt ook nog met het beeld van Zadkine erop.quote:
Ik las dat hij er met de panklare ballen van Stengs 25 in een jaar zou makenquote:
panklare brokjes vleermuis bedoelde hij denk ikquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik las dat hij er met de panklare ballen van Stengs 25 in een jaar zou maken
Van een verstandige user
Nogal...quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat dit nog 0-0 staat is vrij verwonderlijk
Geen zorgen joh, Dennis gaat waanzinnig koken deze zomer.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:58 schreef bbuddybb het volgende:
Gelukkig hebben we Moussa, want verder is er wederom werkelijk geen klote aan.
Het is armoedig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
Valt toch reuze mee man. Voetballend niet verfijnd maar het is echt kans na kans, en RKC creëert letterlijk niks.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:58 schreef bbuddybb het volgende:
Gelukkig hebben we Moussa, want verder is er wederom werkelijk geen klote aan.
Het is armoedig.
geweldige 'sfeer'actie moet je terugkijken.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:12 schreef ashardalan het volgende:
Tering woensdag-voetbalavonden... Hoe was de eerste helft?
"Glas, plas, was" dus?quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:14 schreef snabbi het volgende:
[..]
geweldige 'sfeer'actie moet je terugkijken.
Read voor open doel gemist, Stengs 1-op-1 maar gebrek aan aannemen, nog wat schoten... moussa op de paal....
tering traag en de 1-0 viel dan plots toch maar een beetje uit de lucht
Aan de bal niet best, maar aanvallend prima. Had alleen veel meer goals moeten zijn (en dat Ueda in zo’n potje ook totaal niet meedoet is ook weer veelzeggend)quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:12 schreef ashardalan het volgende:
Tering woensdag-voetbalavonden... Hoe was de eerste helft?
Zolang wij maar vCL halen, interesseert dat helemaal niet iddquote:Op woensdag 14 mei 2025 21:19 schreef Haringkop het volgende:
Interesseert mij geen reet wie er kampioen wordt.
Een goede choke is altijd leuk leedvermaakquote:Op woensdag 14 mei 2025 21:19 schreef Haringkop het volgende:
Interesseert mij geen reet wie er kampioen wordt.
Wel exemplarisch voor dit seizoen, voor de hele traditionele 3quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:24 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Een goede choke is altijd leuk leedvermaak
Hahahaquote:Op woensdag 14 mei 2025 21:28 schreef klaasweetalles het volgende:
breng carrilio erin en haal die zak japanner eruit
quote:
Ja, dat dacht ik al, als het een speler zou zijn was dat wel gemeld.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:39 schreef ashardalan het volgende:
[..]
In het publiek, meer weet ik niet. RRijnmond is daar voor Sparta
Vanuit die hoek. Met rechts.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:41 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk. Een meter van het goal voorlangs schieten kan iedereen overkomen.
Hij is toch rechts?quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vanuit die hoek. Met rechts.
Ja eigenlijk wel.
Lijkt er op dat het slachtoffer nu afgevoerd wordt op een brancardquote:Op woensdag 14 mei 2025 21:41 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al, als het een speler zou zijn was dat wel gemeld.
Thoughts and prayers.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:43 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Lijkt er op dat het slachtoffer nu afgevoerd wordt op een brancard
Sowieso altijd terecht.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:54 schreef ashardalan het volgende:
Zeg ik het goed dat één van Gro een ajacied een vuistslag gaf?
De reden waarom vind ik nog het lulligste, helemaal voor hem. Hij gaat dit niet lang onthoudenquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Einde tijdperk, al mijn 23 jaar met een seizoenskaart Petertje Houtman als speaker gehad
Jaquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:25 schreef RamboDirk het volgende:
Kan Feyenoord nou nog direct geplaatst worden voor de CL of is dat scenario inmiddels helemaal dood?
Ja als Feyenoord de komende 2 wedstrijden wint en Ajax verliest in beide potjes puntenquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:25 schreef RamboDirk het volgende:
Kan Feyenoord nou nog direct geplaatst worden voor de CL of is dat scenario inmiddels helemaal dood?
Laten we hem zo lang mogelijk gunnen met zijn koppie erbij, in ieder geval heeft ie het op prachtige wijze kunnen afsluiten zo. En verdiend.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:18 schreef ashardalan het volgende:
[..]
De reden waarom vind ik nog het lulligste, helemaal voor hem. Hij gaat dit niet lang onthouden
Dat swsquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Laten we hem zo lang mogelijk gunnen met zijn koppie erbij, in ieder geval heeft ie het op prachtige wijze kunnen afsluiten zo. En verdiend.
https://www.espn.nl/voetb(...)-drie-van-eredivisiequote:Op woensdag 14 mei 2025 22:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja als Feyenoord de komende 2 wedstrijden wint en Ajax verliest in beide potjes punten
Als Manchester United nog in de top 5 in Engeland eindigt en daarna de EL wint, ook!quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja als Feyenoord de komende 2 wedstrijden wint en Ajax verliest in beide potjes punten
Vanaf welke leeftijd had jij je seizoenskaart? In mijn hoofd ben je nu 27. Vanaf 4 is wel tof.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Einde tijdperk, al mijn 23 jaar met een seizoenskaart Petertje Houtman als speaker gehad
Oh sorry ik dacht dat het een domme opmerking wasquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:33 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
https://www.espn.nl/voetb(...)-drie-van-eredivisie
Ik ben 30, dus toen ik 7 was.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vanaf welke leeftijd had jij je seizoenskaart? In mijn hoofd ben je nu 27. Vanaf 4 is wel tof.
Ik zie dat jullie ook nog wel verneukenquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:36 schreef GGMM het volgende:
Dat zou ik overigens wel erg leuk vinden, de hele top 3 de CL in!
Dan moeten ze Vitesse praktijken ondernemenquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:37 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik zie dat jullie ook nog wel verneuken
Ook zingen dat er helemaal niks in Amsterdam is.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Prachtig afscheid van Petergod
Verder zit ik op de tweede ring van de gele zijde dus de actie voorafgaand aan de wedstrijd moet ik nog even terug zien maar van ik er van mee heb gekregen was dat ook kippenvel.
Wel erg matig dat je dan op zo'n dag zo uitbundig "wie niet springt is een jood" gaat zingen overigens.
Genieten...Glunderen....Natte oogjes. TROTS!quote:
Blijft teleurstellend dat je geen tweede wordt en onder een matig Ajax eindigt. Heel onnodig. De laatste weken speel je degelijk en win je alles vrij simpel, op PSV na. Ook wat je had mogen verwachten met deze selectie. Maar onder Priske hebben we echt teveel laten liggen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 10:24 schreef De_Pel het volgende:
Bizar seizoen zeg. Had je tegen PSV gewoon de 3-0 gemaakt, en had SantiaGod er in februari 2 ingelegd tegen Ajax, dan had je nu gewoon op pole position gestaan voor het kampioenschap.
Je kunt in ieder geval wel stellen dat Kloesoe samen met Santi de CL miljoenen heeft verkocht voor een fooi.
quote:Op donderdag 15 mei 2025 10:38 schreef fetX het volgende:
[..]
De laatste weken speel je degelijk en win je alles … Maar onder Priske
Ik hou mij vooral vast aan het feit dat alle aankopen van Dennis voor dit seizoen eigenlijk allemaal mee zijn gevallen en vaak ook beter dan verwacht, hopelijk trekt hij die lijn door.quote:Op donderdag 15 mei 2025 10:44 schreef fetX het volgende:
Volgend seizoen is wel belangrijk. Als je dan weer geen CL haalt loop je daarna wel weer achter de feiten aan. Dit jaar kun je enigszins repareren met grote verkopen die zullen plaatsvinden. Zowel bij PSV, Ajax als Feyenoord gaat vermoedelijk echt een andere selectie komen te staan dus gaat een interessante zomer worden.
Ik vind dat we Nadje erbij moeten houden, gewoon om af en toe ook te kunnen lachenquote:Op donderdag 15 mei 2025 10:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik hou mij vooral vast aan het feit dat alle aankopen van Dennis voor dit seizoen eigenlijk allemaal mee zijn gevallen en vaak ook beter dan verwacht, hopelijk trekt hij die lijn door.En oke, niemand begrijpt nog waarom Nadje gekomen is, maar die heeft zijn wedstrijden ook alleen maar gemaakt omdat we ongekend veel blessures hadden.
Gelukkig een contract tot 2028.quote:Op donderdag 15 mei 2025 10:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dat we Nadje erbij moeten houden, gewoon om af en toe ook te kunnen lachen
quote:Op donderdag 15 mei 2025 10:24 schreef De_Pel het volgende:
Bizar seizoen zeg. Had je tegen PSV gewoon de 3-0 gemaakt, en had SantiaGod er in februari 2 ingelegd tegen Ajax, dan had je nu gewoon op pole position gestaan voor het kampioenschap.
Het is natuurlijk het ene gat met het andere vullen. Dat geld wat je verdient met verkopen zal toch ook weer opgevuld moeten worden met kwaliteit op het veld. En guess what: dat kost ook knaken.quote:Op donderdag 15 mei 2025 10:44 schreef fetX het volgende:
Volgend seizoen is wel belangrijk. Als je dan weer geen CL haalt loop je daarna wel weer achter de feiten aan. Dit jaar kun je enigszins repareren met grote verkopen die zullen plaatsvinden. Zowel bij PSV, Ajax als Feyenoord gaat vermoedelijk echt een andere selectie komen te staan dus gaat een interessante zomer worden.
Weer?quote:Op donderdag 15 mei 2025 10:44 schreef fetX het volgende:
Met een fittere ploeg had je ook wel PSV over de knie gekregen, dat is toch wel iets waar je het hele seizoen achter de feiten aan hebt gelopen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 10:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Blijft teleurstellend dat je geen tweede wordt en onder een matig Ajax eindigt. Heel onnodig. De laatste weken speel je degelijk en win je alles vrij simpel, op PSV na. Ook wat je had mogen verwachten met deze selectie. Maar onder Priske hebben we echt teveel laten liggen.
Feyenoord haalt veel geld binnen de laatste jaren. De meeste gaten zijn opgevuld en Feyenoord begroot niet op CL, dus dat scheelt al. Als je spelers als Bijlow, Stengs en Ivanusec kan lozen scheelt dat al enorm in de salarissen. Dat wordt nog een uitdaging.quote:Op donderdag 15 mei 2025 10:59 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het is natuurlijk het ene gat met het andere vullen. Dat geld wat je verdient met verkopen zal toch ook weer opgevuld moeten worden met kwaliteit op het veld. En guess what: dat kost ook knaken.
Dat betwijfel ik hoor. We begroten in ieder geval op 1x per 2 jaar CL denk ikquote:Op donderdag 15 mei 2025 11:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Feyenoord haalt veel geld binnen de laatste jaren. De meeste gaten zijn opgevuld en Feyenoord begroot niet op CL, dus dat scheelt al. Als je spelers als Bijlow, Stengs en Ivanusec kan lozen scheelt dat al enorm in de salarissen. Dat wordt nog een uitdaging.
Maar uitgaven die we na dit seizoen gaan doen als je de verhalen leest, kunnen volgend jaar niet nog een keer als je weer CL misloopt.
Ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat je hebt ondergepresteerd met de kwaliteiten die er lopen. Echter, ik vind het vrij logisch dat PSV kampioen wordt gezien de selectie (al blijf ik die verdediging wel matig vinden).quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met een fittere ploeg had je ook wel PSV over de knie gekregen, dat is toch wel iets waar je het hele seizoen achter de feiten aan hebt gelopen.
Allemaal zonde, want de kampioen van dit seizoen gaat minimaal vijf punten minder hebben dan wij hadden vorig seizoen. En hoewel deze ploeg iets minder is (ook door alle blessures) had je over het hele seizoen bekeken veel betere buitenspelers.
Volgens mij las ik laatst ergens dat dit niet het geval is, maar I stand corrected.quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik hoor. We begroten in ieder geval op 1x per 2 jaar CL denk ik
- Priske waardeloos gescout en met totaal verkeerde instructies begonnenquote:
Die hebben met Perisic ook nog wel hun gouden pik transfertje gehad. Van die meltdown na de winterstop had je natuurlijk moeten profiteren.quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat je hebt ondergepresteerd met de kwaliteiten die er lopen. Echter, ik vind het vrij logisch dat PSV kampioen wordt gezien de selectie (al blijf ik die verdediging wel matig vinden).
Als je kijkt naar het jaarverslag maakten we vorig jaar 13,5 miljoen euro winst (zonder transfersommen mee te rekenen). Dat is veel minder dan het verschil tussen EL en CL.quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Volgens mij las ik laatst ergens dat dit niet het geval is, maar I stand corrected.
Begroten op CL terwijl je in de afgelopen 20 jaar maar 3x de CL hebt gehaald? Lijkt mij grote onzin. Was het niet Ajax dat 1x in de 2 begrootte?quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik hoor. We begroten in ieder geval op 1x per 2 jaar CL denk ik
Maar zoals het slecht is dat Feyenoord tegen de kleintjes heel onnodig punten heeft laten liggen gezien de kwaliteiten, is het bij PSV gezien de kwaliteiten ook matig dat zij die meltdown hebben gehad. Gemiddeld genomen is een kampioenschap voor PSV dit seizoen volstrekt normaal.quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die hebben met Perisic ook nog wel hun gouden pik transfertje gehad. Van die meltdown na de winterstop had je natuurlijk moeten profiteren.
Als je écht niet op CL zou begroten maak je 20-25 miljoen euro winst in een CL jaar. Je krijgt namelijk ongeveer 35-40 miljoen voor deelname en bij de EL is dat ongeveer 15 miljoen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:25 schreef CR7 het volgende:
[..]
Begroten op CL terwijl je in de afgelopen 20 jaar maar 3x de CL hebt gehaald? Lijkt mij grote onzin. Was het niet Ajax dat 1x in de 2 begrootte?
Het lijkt mij ook vrij sterk, maar het is natuurlijk wel zo dat de salarissen langzaamaan zijn gestegen de laatste jaren. De andere kant is dat we als club gezonder en gezonder aan het worden zijn.quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:25 schreef CR7 het volgende:
[..]
Begroten op CL terwijl je in de afgelopen 20 jaar maar 3x de CL hebt gehaald? Lijkt mij grote onzin. Was het niet Ajax dat 1x in de 2 begrootte?
Feyenoord heeft het imo vooral in de topduels laten liggen. In de heenduels tactisch overlopen, in de terugduels op het einde fysiek. Dit is nog maar de tweede keer in de clubhistorie dat we alle duels tegen Ajax en PSV verliezen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar zoals het slecht is dat Feyenoord tegen de kleintjes heel onnodig punten heeft laten liggen gezien de kwaliteiten, is het bij PSV gezien de kwaliteiten ook matig dat zij die meltdown hebben gehad. Gemiddeld genomen is een kampioenschap voor PSV dit seizoen volstrekt normaal.
Verder zie ik best mogelijkheden voor Feyenoord (en Ajax). Ik denk dat het heel lastig wordt voor PSV om de selectie op ongeveer hetzelfde niveau te houden en voor de eerste twee iets ‘makkelijker’ is om gemiddeld genomen een stapje vooruit te zetten. Een goede spits gaat voor ons bijvoorbeeld al heel veel uitmaken. De echt grote uitdaging wordt hoe we Hancko gaan vervangen.
Beelen op zijn normale niveau vind ik prima, maar dan alsnog mis je een back-up ervan uitgaande dat Trauner vertrekt. Smal is aanvallend en opbouwend top (die heeft me toch wel verrast dit seizoen), maar ook daar hebben we zeker nog een extra smaakje nodig inderdaad.quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eens dat de uitdaging vooral in de verdediging gaat zitten. Read, Beelen en Smal zullen blijven, maar verder moet je een hele hoop vervangen. En puur verdedigend vind ik Smal en Beelen ook kiele kiele.
Die gaat daar zo’n 10 miljoen per jaar netto verdienen, daar koos zelfs één van de beste middenvelders ter wereld in zijn prime voor.quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:59 schreef Solispolar het volgende:
https://www.voetbalzone.n(...)/blt67b7d154361b5b05
Dit is toch ook wel een aanfluiting hoorDie jongen die kon volgens mij goede vriend @:CR7 op elk niveau mee, ongeacht de competitie. Die gast is 27 jaar, heeft alleen nog maar in Mickey Mouse leagues gespeeld en gaat nu naar de zandbak.
Wijnaldum was toen wel echt over zijn prime heen hoor.quote:Op donderdag 15 mei 2025 12:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Die gaat daar zo’n 10 miljoen per jaar netto verdienen, daar koos zelfs één van de beste middenvelders ter wereld in zijn prime voor.
Ik heb het uiteraard over KantéGODquote:Op donderdag 15 mei 2025 12:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wijnaldum was toen wel echt over zijn prime heen hoor.
Zo werkt een begroting niet, dat is niet meer dan een budget dat je jezelf voor alle opbrengsten en kosten geeft. De uiteindelijke bedrijfswinst is gebaseerd op de daadwerkelijk gerealiseerde opbrengsten en kosten, dat staat compleet los van je budget. Het is natuurlijk nooit zo dat buiten die opbrengsten voor Europees voetbal alle andere opbrengsten en kosten EXACT gelijk zijn aan je budget (want in dat geval zou je gelijk hebben ja).quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je écht niet op CL zou begroten maak je 20-25 miljoen euro winst in een CL jaar. Je krijgt namelijk ongeveer 35-40 miljoen voor deelname en bij de EL is dat ongeveer 15 miljoen.
Dat klopt, er zullen ongetwijfeld meevallers en tegenvallers zijn. Maar los van transfers (die al los op de jaarrekening worden meegenomen) zit dat niet in de orde van tientallen miljoenen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 12:51 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zo werkt een begroting niet, dat is niet meer dan een budget dat je jezelf voor alle opbrengsten en kosten geeft. De uiteindelijke bedrijfswinst is gebaseerd op de daadwerkelijk gerealiseerde opbrengsten en kosten, dat staat compleet los van je budget. Het is natuurlijk nooit zo dat buiten die opbrengsten voor Europees voetbal alle andere opbrengsten en kosten EXACT gelijk zijn aan je budget (want in dat geval zou je gelijk hebben ja).
Of het voetbal moet echt heel andere accountingstandaarden hebben dan wat ik gewend ben, maar dat lijkt me ook sterk.
Alsof jij nee zegt als je 10+ miljoen per jaar kan verdienen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:59 schreef Solispolar het volgende:
Dit is toch ook wel een aanfluiting hoorDie jongen die kon volgens mij goede vriend @:CR7 op elk niveau mee, ongeacht de competitie. Die gast is 27 jaar, heeft alleen nog maar in Mickey Mouse leagues gespeeld en gaat nu naar de zandbak.
Vooral dat laatstequote:Op donderdag 15 mei 2025 12:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik gun David iedere cent.
Net als Feyenoord trouwens.
Toch wel een andere vergelijking, want Hancko kan ook bij andere clubs een fantastisch salaris krijgen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 13:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Alsof jij nee zegt als je 10+ miljoen per jaar kan verdienen.
Ik zou ook weg zijn. In Nederland heb je tenslotte ook de toeslagenaffaire.
Dan ben je een uitzondering denk ik.quote:Op donderdag 15 mei 2025 13:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch wel een andere vergelijking, want Hancko kan ook bij andere clubs een fantastisch salaris krijgen.
En hoewel ik enkele principes zou laten varen, zou ik niet voor het vijfvoudige wat ik nu verdien mijn werk in Saudi-Arabië doen
Altijd bloedje heet, gebrek aan mensenrechten, nauwelijks groen en geen alcohol. En er is ook geen reet te doen daar. Dikke nee voor mij.quote:Op donderdag 15 mei 2025 13:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan ben je een uitzondering denk ik.
En denk niet dat Hancko ergens in Europa kan verdienen wat in de buurt komt van het salaris wat hem in Saudie-Arabië wordt geboden.
Targhalline speelde echt uitstekend gisteren. Als er een goed bod komt voor Milambo of Timber zijn ze wel weg denk ik.quote:Op donderdag 15 mei 2025 13:43 schreef Slobeend het volgende:
Ik vind Targhalline inmiddels eigenlijk basis materiaal maar ik kom niet uit de middenveld puzzel. Het liefst Targha-Moder-Hwang maar wie zet je dan op 10? Alledrie kunnen ze dat niet echt. En dan komen Timber, Steijn en mogelijk zelfs Valente er nog bij volgend seizoen.
Oussama Targhalline vs RKC Waalwijk:quote:Op donderdag 15 mei 2025 13:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Targhalline speelde echt uitstekend gisteren. Als er een goed bod komt voor Milambo of Timber zijn ze wel weg denk ik.
Ik weet het nog niet zo met Targha. Het ziet er goed uit maar potjes thuis tegen RKC en NEC zeggen ook weer niet zo veel.quote:Op donderdag 15 mei 2025 13:43 schreef Slobeend het volgende:
Ik vind Targhalline inmiddels eigenlijk basis materiaal maar ik kom niet uit de middenveld puzzel. Het liefst Targha-Moder-Hwang maar wie zet je dan op 10? Alledrie kunnen ze dat niet echt. En dan komen Timber, Steijn en mogelijk zelfs Valente er nog bij volgend seizoen.
Die bedragen zijn anders dan een regulier salaris. Dat zijn tientallen miljoenen en meerdere generaties die daarvan kunnen profiteren, zeker als hij het een beetje slim investeert.quote:Op donderdag 15 mei 2025 13:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch wel een andere vergelijking, want Hancko kan ook bij andere clubs een fantastisch salaris krijgen.
En hoewel ik enkele principes zou laten varen, zou ik niet voor het vijfvoudige wat ik nu verdien mijn werk in Saudi-Arabië doen
Wel als je daarmee direct de toekomst van ook je toekomstige kleinkinderen veilig kan stellenquote:Op donderdag 15 mei 2025 13:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Voetbalzonequote:Op donderdag 15 mei 2025 11:59 schreef Solispolar het volgende:
Misschien kunnen we Q ook gelijk aan die sjeiks slijten. Packagedeal voor 60 mio.quote:Op donderdag 15 mei 2025 13:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel als je daarmee direct de toekomst van ook je toekomstige kleinkinderen veilig kan stellen
Die moeten maar gewoon werken voor hun geldquote:Op donderdag 15 mei 2025 13:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel als je daarmee direct de toekomst van ook je toekomstige kleinkinderen veilig kan stellen
Principes zijn te koop. Mijn comfortabele leventje om in een kutland te gaan wonen niet.quote:Op donderdag 15 mei 2025 13:58 schreef fetX het volgende:
Principes zijn altijd te koop. En mensen die zeggen dat het niet zo is, zijn leugenaars.
@:wijnaldum
Natuurlijk maakt dat uit, maar je moet voetbalsalarissen natuurlijk wel in verhouding zetten. Voor tien miljoen zou ik ook wel een jaartje ongelukkig wezen in Saudi, maar als ik hier een miljoen zou verdienen, ja dan blijf ik hier.quote:Op donderdag 15 mei 2025 13:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Die bedragen zijn anders dan een regulier salaris. Dat zijn tientallen miljoenen en meerdere generaties die daarvan kunnen profiteren, zeker als hij het een beetje slim investeert.
Het zou wel tof zijn als we een oefenwedstrijd tegen die gasten zouden kunnen afdwingen bij de deal, CR7 in De Kuip
Ga iemand anders voor de gek houden johquote:Op donderdag 15 mei 2025 15:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Natuurlijk maakt dat uit, maar je moet voetbalsalarissen natuurlijk wel in verhouding zetten. Voor tien miljoen zou ik ook wel een jaartje ongelukkig wezen in Saudi, maar als ik hier een miljoen zou verdienen, ja dan blijf ik hier.
Een miljoen is zo op.quote:Op donderdag 15 mei 2025 15:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Natuurlijk maakt dat uit, maar je moet voetbalsalarissen natuurlijk wel in verhouding zetten. Voor tien miljoen zou ik ook wel een jaartje ongelukkig wezen in Saudi, maar als ik hier een miljoen zou verdienen, ja dan blijf ik hier.
Maar ik geef dan ook veel meer belang aan een goede leefplek dan aan geld. Als veel verdienen, investeren of stabiliteit voor generaties na jou je drijfveer is, dan is het anders. Alhoewel ik bij dat laatste eigenlijk ook maar de kriebels krijg, want dat moet je met een Nederlands miljoenensalaris ook wel kunnen garanderen denk ik. Dan moet ik steeds denken aan Dirk Kuyt die benadrukt dat dankzij zijn voetbalgeld zijn kinderen naar privéscholen kunnen
Je onderschat hoe graag ik legaal bier drink.quote:Op donderdag 15 mei 2025 15:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga iemand anders voor de gek houden joh
Ja leuk verhaal. Matteo Dams staat er ook voor 5 miljoen per jaar op de loonlijst dus dat zegt niks. Uiteindelijk was het dan een boel bombarie omtrent Hancko maar blijft het onderaan de streep iemand die alleen in C-competities gaat spelen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 12:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Die gaat daar zo’n 10 miljoen per jaar netto verdienen, daar koos zelfs één van de beste middenvelders ter wereld in zijn prime voor.
Wat moet je nou in godsnaam met 50 miljoen wat je met 20 miljoen ook niet kunt? Om nog maar te zwijgen dat je daar wekelijks voor 3 mensen en 4 kamelen gaat spelen.. Dan ga je toch lekker naar Dortmund waar je tweewekelijks voor 82.000 man speelt en alsnog 4 miljoen per jaar pakt?quote:Op donderdag 15 mei 2025 13:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Alsof jij nee zegt als je 10+ miljoen per jaar kan verdienen.
Ik zou ook weg zijn. In Nederland heb je tenslotte ook de toeslagenaffaire.
Matteo Dams in werkelijkheid 2,5 miljoen salaris.quote:Op donderdag 15 mei 2025 16:34 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ja leuk verhaal. Matteo Dams staat er ook voor 5 miljoen per jaar op de loonlijst dus dat zegt niks. Uiteindelijk was het dan een boel bombarie omtrent Hancko maar blijft het onderaan de streep iemand die alleen in C-competities gaat spelen.
Ik snap het overigens ook niet. Zal bij Feyenoord zo'n 2 miljoen per jaar pakken en bij een transfer naar een goede subtopper Europees ook niet veel minder.. dan pak je toch voldoende geld? Waarom dan weer voor schofterig veel geld kiezen boven ambitie?
Ja, leuk. Maar dit is niet helemaal hoe het in de praktijk werkt. Want waarom zouden mensen die al miljoenen verdienen steeds meer willen verdienen?quote:Op donderdag 15 mei 2025 16:36 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wat moet je nou in godsnaam met 50 miljoen wat je met 20 miljoen ook niet kunt? Om nog maar te zwijgen dat je daar wekelijks voor 3 mensen en 4 kamelen gaat spelen.. Dan ga je toch lekker naar Dortmund waar je tweewekelijks voor 82.000 man speelt en alsnog 4 miljoen per jaar pakt?
Natuurlijk werkt het voor veel mensen zo, maar of ik er nou echt begrip voor heb, eigenlijk niet. Veel geld is een perverse prikkel, en als je een concreet plan hebt met het geld vind ik het al logischer, maar zo niet, tja wat ga je er mee doen dan doen. Als je later erop terugkijkt denk je aan de ervaringen, niet aan de centen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 16:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, leuk. Maar dit is niet helemaal hoe het in de praktijk werkt. Want waarom zouden mensen die al miljoenen verdienen steeds meer willen verdienen?
Het zijn net mensen.
3 miljoen per jaar om precies te zijn.quote:Op donderdag 15 mei 2025 16:42 schreef CR7 het volgende:
[..]
Matteo Dams in werkelijkheid 2,5 miljoen salaris.
Solispolar: "ja hij verdient daar ook 50 miljoenmiljard hoor!!!!"
Maar geef eens antwoord op je eigen vraag dan, waarom precies? Ik snap Ronaldo in die zin ook niet hoor. Die gaat van 800 miljoen 1,1 miljard maken. Oké, en dan?quote:Op donderdag 15 mei 2025 16:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, leuk. Maar dit is niet helemaal hoe het in de praktijk werkt. Want waarom zouden mensen die al miljoenen verdienen steeds meer willen verdienen?
Het zijn net mensen.
Je snapt de mensheid niet? Dat dacht ik al wel een beetje.quote:Op donderdag 15 mei 2025 16:34 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ja leuk verhaal. Matteo Dams staat er ook voor 5 miljoen per jaar op de loonlijst dus dat zegt niks. Uiteindelijk was het dan een boel bombarie omtrent Hancko maar blijft het onderaan de streep iemand die alleen in C-competities gaat spelen.
Ik snap het overigens ook niet. Zal bij Feyenoord zo'n 2 miljoen per jaar pakken en bij een transfer naar een goede subtopper Europees ook niet veel minder.. dan pak je toch voldoende geld? Waarom dan weer voor schofterig veel geld kiezen boven ambitie?
Ik vind Atletico en Juventus geen misselijke clubs. Dat zij niet wilden neerleggen wat Feyenoord vroeg is dan iets andersquote:Op donderdag 15 mei 2025 17:02 schreef Solispolar het volgende:
[..]
3 miljoen per jaar om precies te zijn.
Maar in jouw eeuwige pogingen om grappig te zijn (denk ik?) ga je altijd voorbij aan het punt, namelijk dat Matteo Dams bij PSV geen topsalaris had en dat Hancko eigenlijk voor het geld al niet meer hoeft te voetballen. Dat je dan dergelijke keuzes maakt zegt genoeg natuurlijkMaar het feit dat er 5 jaar lang geen topclub voor hem is gekomen zegt misschien ook wel iets. Prima speler, maar bij lange na niet de speler die jullie er van hebben gemaakt.
Dit is eigenlijk een argument om juist wel voor tyfusveel geld te gaan.quote:Op donderdag 15 mei 2025 17:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
want zo lang duurt je carrière niet.
Maar dat is wel vaak het type persoon die heel erg waarde hecht aan heel luxe spulletjes om cool mee te doen EN dat type begrijp ik ook nooit zoquote:Op donderdag 15 mei 2025 17:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Je snapt de mensheid niet? Dat dacht ik al wel een beetje.
Er zijn genoeg topspelers (dus niet van het kaliber Dams) hem voorgegaan, en de laatste jaren ook echt niet alleen maar in de nadagen van de carrière
Oh, jij kent die spelers persoonlijk?quote:Op donderdag 15 mei 2025 17:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar dat is wel vaak het type persoon die heel erg waarde hecht aan heel luxe spulletjes om cool mee te doen EN dat type begrijp ik ook nooit zo
Klopt, maar niet in je prime.quote:Op donderdag 15 mei 2025 17:12 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk een argument om juist wel voor tyfusveel geld te gaan.
Ja, we hebben een Whatsapp groepjequote:Op donderdag 15 mei 2025 17:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, jij kent die spelers persoonlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |