Kleuren van de stad Rotterdam en een speciaal shirt ook nog met het beeld van Zadkine erop.quote:
Ik las dat hij er met de panklare ballen van Stengs 25 in een jaar zou makenquote:
panklare brokjes vleermuis bedoelde hij denk ikquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik las dat hij er met de panklare ballen van Stengs 25 in een jaar zou maken
Van een verstandige user
Nogal...quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat dit nog 0-0 staat is vrij verwonderlijk
Geen zorgen joh, Dennis gaat waanzinnig koken deze zomer.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:58 schreef bbuddybb het volgende:
Gelukkig hebben we Moussa, want verder is er wederom werkelijk geen klote aan.
Het is armoedig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
Valt toch reuze mee man. Voetballend niet verfijnd maar het is echt kans na kans, en RKC creëert letterlijk niks.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:58 schreef bbuddybb het volgende:
Gelukkig hebben we Moussa, want verder is er wederom werkelijk geen klote aan.
Het is armoedig.
geweldige 'sfeer'actie moet je terugkijken.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:12 schreef ashardalan het volgende:
Tering woensdag-voetbalavonden... Hoe was de eerste helft?
"Glas, plas, was" dus?quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:14 schreef snabbi het volgende:
[..]
geweldige 'sfeer'actie moet je terugkijken.
Read voor open doel gemist, Stengs 1-op-1 maar gebrek aan aannemen, nog wat schoten... moussa op de paal....
tering traag en de 1-0 viel dan plots toch maar een beetje uit de lucht
Aan de bal niet best, maar aanvallend prima. Had alleen veel meer goals moeten zijn (en dat Ueda in zo’n potje ook totaal niet meedoet is ook weer veelzeggend)quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:12 schreef ashardalan het volgende:
Tering woensdag-voetbalavonden... Hoe was de eerste helft?
Zolang wij maar vCL halen, interesseert dat helemaal niet iddquote:Op woensdag 14 mei 2025 21:19 schreef Haringkop het volgende:
Interesseert mij geen reet wie er kampioen wordt.
Een goede choke is altijd leuk leedvermaakquote:Op woensdag 14 mei 2025 21:19 schreef Haringkop het volgende:
Interesseert mij geen reet wie er kampioen wordt.
Wel exemplarisch voor dit seizoen, voor de hele traditionele 3quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:24 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Een goede choke is altijd leuk leedvermaak
Hahahaquote:Op woensdag 14 mei 2025 21:28 schreef klaasweetalles het volgende:
breng carrilio erin en haal die zak japanner eruit
quote:
Ja, dat dacht ik al, als het een speler zou zijn was dat wel gemeld.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:39 schreef ashardalan het volgende:
[..]
In het publiek, meer weet ik niet. RRijnmond is daar voor Sparta
Vanuit die hoek. Met rechts.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:41 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk. Een meter van het goal voorlangs schieten kan iedereen overkomen.
Hij is toch rechts?quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vanuit die hoek. Met rechts.
Ja eigenlijk wel.
Lijkt er op dat het slachtoffer nu afgevoerd wordt op een brancardquote:Op woensdag 14 mei 2025 21:41 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al, als het een speler zou zijn was dat wel gemeld.
Thoughts and prayers.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:43 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Lijkt er op dat het slachtoffer nu afgevoerd wordt op een brancard
Sowieso altijd terecht.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:54 schreef ashardalan het volgende:
Zeg ik het goed dat één van Gro een ajacied een vuistslag gaf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |