SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
blablablabla
dit vind ik alleen maar goed nieuws....quote:
Kamikaze piloot centraal achterin is ook niet alles.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dit vind ik alleen maar goed nieuws....
ik denk dat japanse voetballers geen killers zijn
en op die positie heb je een killer nodig
4 Mitchells in de verdedigingquote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:48 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Kamikaze piloot centraal achterin is ook niet alles.
Er is contact maar wie het contact initieert (maw wiens been was er eerder) valt lastig op te maken uit die beelden.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:42 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
https://x.com/JeroenKapte(...)_YuINInsjT3HIdA&s=19
Uhu
Is wel al jaren een geliefde naam voor een pasgeboren kind in Rotterdam en omstreken, dus ik snap dat wel.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Er is contact maar wie het contact initieert (maw wiens been was er eerder) valt lastig op te maken uit die beelden.
Verder was het de conclusie van de tuchtcommissie dat die kaart geseponeerd moet worden omdat er geen sprake was van een overtreding.
Hij mag gewoon mee doen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:53 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Vanaf 1:30, wie houd je voor de gek?
Nu houd ik erover op want gaat toch nergens meer over. Tegen Rkc gaat het Feyenoord wel lukken zonder Read.
Je hebt het er maar druk mee.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:44 schreef Raw85 het volgende:
Wel schitterend dat het Feyenoord-publiek uitgerekend tegen de club die ze met 10-0 heeft vernederd TIEN TIEN TIEN TIEN gaat roepen..
(Rond 5:11)
Bekijk deze YouTube-video
.. om vervolgens een doodleuk te verliezen
Het lijkt me sterk dat hij een vader heeft die hem erkend heeftquote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:11 schreef CR7 het volgende:
Noa Lang zijn vader KO geslagen. Treurig dit maar dit mag zijn vader Noa Lang aanrekenen. En dan zijn de PSV'ers er nog trots op ook dat die zijn familie in gevaar brengt.
Oud nieuws toch?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:11 schreef CR7 het volgende:
Noa Lang zijn vader KO geslagen. Treurig dit maar dit mag zijn vader Noa Lang aanrekenen. En dan zijn de PSV'ers er nog trots op ook dat die zijn familie in gevaar brengt.
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nog even en Noa Lang krijgt de schuld van het bombardement op Rotterdam.
Dat is wel erg Lang geleden. Oh snap.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nog even en Noa Lang krijgt de schuld van het bombardement op Rotterdam.
Haha dat incident is al weken geleden, pannenkoek. Maar in plaats van dat je de daders aanspreekt kan je inderdaad beter kankeren op Noa Lang.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:11 schreef CR7 het volgende:
Zonde. Toch wel een tegenvaller, maar goed zijn niveau sinds zijn terugkeer valt ook niet mee en dat is een understatement.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:36 schreef bbuddybb het volgende:
Als ik zo naar De Pers luister, dan lijkt het erop dat hij er al van uitgaat dat Hartman niet zal verlengen.
Dit zou mij flink tegenvallen van Q.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:36 schreef bbuddybb het volgende:
Als ik zo naar De Pers luister, dan lijkt het erop dat hij er al van uitgaat dat Hartman niet zal verlengen.
Daar heb je ook wel tijd voor nodig en die krijgt hij niet (terecht overigens).quote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zonde. Toch wel een tegenvaller, maar goed zijn niveau sinds zijn terugkeer valt ook niet mee en dat is een understatement.
Wat een rare comment, het heeft echt helemaal niets met elkaar te maken. Het was in Rotterdam (niets met Feyenoord) en die man heeft hem niet geslagen omdat ie de vader van Noa is.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:11 schreef CR7 het volgende:
Ja, die kan hij volgend seizoen weer krijgen, hij was na zijn blessure nog niet goed genoeg en we moeten toch echt derde worden.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel tijd voor nodig en die krijgt hij niet (terecht overigens).
Waar ging het dan over? Wie het laatste snuifje mocht?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:37 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Wat een rare comment, het heeft echt helemaal niets met elkaar te maken. Het was in Rotterdam (niets met Feyenoord) en die man heeft hem niet geslagen omdat ie de vader van Noa is.
Beetje homofobie ook al heeft hij een vriendin op de dag van het Songfestival klopt gewoon.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Rozekameraden volgend seizoen vertegenwoordigt in de selectie.
Een beslissing van de scheids tijdens een jeugdtoernooi. Standaard tokkiegedrag.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:20 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Beetje homofobie ook al heeft hij een vriendin op de dag van het Songfestival klopt gewoon.
Ja wel treurig hoe iemand als @Raw85 zo bezig is met Feyenoord. Maarja ieder zijn hobby.quote:Op woensdag 14 mei 2025 05:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dit kan toch nietwat een treurnis.
Het leedvermaak kan ik wel inkomen.quote:Op woensdag 14 mei 2025 06:33 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja wel treurig hoe iemand als @:Raw85 zo bezig is met Feyenoord. Maarja ieder zijn hobby.
Happen op @CR7quote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:31 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Haha dat incident is al weken geleden, pannenkoek. Maar in plaats van dat je de daders aanspreekt kan je inderdaad beter kankeren op Noa Lang.
Blij dat jij het ook eindelijk door hebt.quote:Op woensdag 14 mei 2025 09:16 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Happen op @:CR7Dan kan je beter uitloggen en je account op anoniem laten zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |