Wolfsberger, goede herinneringen aan.quote:Op woensdag 14 mei 2025 16:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Op dit moment overigens de CL voorronde mogelijke lotingen:
Voor NCQ3:
1. Nice
2. Fenerbache
3. Victoria Plzen / Panathinaikos
4. Wolfsberger / Brann Bergen / Servette
Voor NCQ4:
1. Benfica
2. Club Brugge
Daar zit dus enigszins verschil in kwaliteit.
Hoewel ik altijd blijf vinden dat het kampioenschap van 23 mooier was dan die van 17 (vermoedelijk een onpopulaire mening) zal deze goal+aanloop wel altijd bovenaan staan ja.quote:Op woensdag 14 mei 2025 17:50 schreef Caland het volgende:
[ x ]
De mooiste halve seconde complete stilte allertijden.
Pijn van schaamte?quote:Op woensdag 14 mei 2025 16:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Snap ik. De pijn van schaamte dat je die jongen eigenhandig vleugels hebt gegeven zal nog wel even blijven, makkerof zat je niet in het stadion?
1. 2017quote:Op woensdag 14 mei 2025 18:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoewel ik altijd blijf vinden dat het kampioenschap van 23 mooier was dan die van 17 (vermoedelijk een onpopulaire mening) zal deze goal+aanloop wel altijd bovenaan staan ja.
Kopballetje Geert mooie nr2.
Sinds ik een seizoenskaart heb:quote:Op woensdag 14 mei 2025 18:18 schreef Caland het volgende:
[..]
1. 2017
2. Conference League jaar
3. 2023
Laten we het gezellig houdenquote:Op woensdag 14 mei 2025 18:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sinds ik een seizoenskaart heb:
1. 22/23
2. 16/17
3. 21/22
4. 11/12
5. 02/03
En ik accepteer geen enkel ander antwoord.
De wens is de vader van mijn gedachte, maar ik denk dat je die creativiteit wel kunt gebruiken in een potje tegen de hekkensluiter die waarschijnlijk alleen maar met minstens 8 man achter de bal gaat staan.quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:05 schreef Scrummie het volgende:
Slapzak Stengs. Geen zin meer in de wedstrijd.
Ze gaan het Rotterdam bombardement kennelijk ook groots herdenken met een sfeeractie.quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:54 schreef TweedeKlum het volgende:
Ben benieuwd wat voor groots afscheid Peter gaat krijgen, kan nooit groot genoeg zijn natuurlijk.
Daar is men nu mee bezig, zeer indrukwekkend.quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:58 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ze gaan het Rotterdam bombardement kennelijk ook groots herdenken met een sfeeractie.
Was wel een beetje pijnlijk eerder op ESPN. 1 van de initiatiefnemers had het meer over "Ja dit gaan ze wereldwijd bekijken, dan word je echt gezien" dan de actie zelf.quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:59 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Daar is men nu mee bezig, zeer indrukwekkend.
Prachtig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |