Ook zingen dat er helemaal niks in Amsterdam is.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Prachtig afscheid van Petergod
Verder zit ik op de tweede ring van de gele zijde dus de actie voorafgaand aan de wedstrijd moet ik nog even terug zien maar van ik er van mee heb gekregen was dat ook kippenvel.
Wel erg matig dat je dan op zo'n dag zo uitbundig "wie niet springt is een jood" gaat zingen overigens.
Genieten...Glunderen....Natte oogjes. TROTS!quote:
Blijft teleurstellend dat je geen tweede wordt en onder een matig Ajax eindigt. Heel onnodig. De laatste weken speel je degelijk en win je alles vrij simpel, op PSV na. Ook wat je had mogen verwachten met deze selectie. Maar onder Priske hebben we echt teveel laten liggen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 10:24 schreef De_Pel het volgende:
Bizar seizoen zeg. Had je tegen PSV gewoon de 3-0 gemaakt, en had SantiaGod er in februari 2 ingelegd tegen Ajax, dan had je nu gewoon op pole position gestaan voor het kampioenschap.
Je kunt in ieder geval wel stellen dat Kloesoe samen met Santi de CL miljoenen heeft verkocht voor een fooi.
quote:Op donderdag 15 mei 2025 10:38 schreef fetX het volgende:
[..]
De laatste weken speel je degelijk en win je alles … Maar onder Priske
Ik hou mij vooral vast aan het feit dat alle aankopen van Dennis voor dit seizoen eigenlijk allemaal mee zijn gevallen en vaak ook beter dan verwacht, hopelijk trekt hij die lijn door.quote:Op donderdag 15 mei 2025 10:44 schreef fetX het volgende:
Volgend seizoen is wel belangrijk. Als je dan weer geen CL haalt loop je daarna wel weer achter de feiten aan. Dit jaar kun je enigszins repareren met grote verkopen die zullen plaatsvinden. Zowel bij PSV, Ajax als Feyenoord gaat vermoedelijk echt een andere selectie komen te staan dus gaat een interessante zomer worden.
Ik vind dat we Nadje erbij moeten houden, gewoon om af en toe ook te kunnen lachenquote:Op donderdag 15 mei 2025 10:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik hou mij vooral vast aan het feit dat alle aankopen van Dennis voor dit seizoen eigenlijk allemaal mee zijn gevallen en vaak ook beter dan verwacht, hopelijk trekt hij die lijn door.En oke, niemand begrijpt nog waarom Nadje gekomen is, maar die heeft zijn wedstrijden ook alleen maar gemaakt omdat we ongekend veel blessures hadden.
Gelukkig een contract tot 2028.quote:Op donderdag 15 mei 2025 10:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dat we Nadje erbij moeten houden, gewoon om af en toe ook te kunnen lachen
quote:Op donderdag 15 mei 2025 10:24 schreef De_Pel het volgende:
Bizar seizoen zeg. Had je tegen PSV gewoon de 3-0 gemaakt, en had SantiaGod er in februari 2 ingelegd tegen Ajax, dan had je nu gewoon op pole position gestaan voor het kampioenschap.
Het is natuurlijk het ene gat met het andere vullen. Dat geld wat je verdient met verkopen zal toch ook weer opgevuld moeten worden met kwaliteit op het veld. En guess what: dat kost ook knaken.quote:Op donderdag 15 mei 2025 10:44 schreef fetX het volgende:
Volgend seizoen is wel belangrijk. Als je dan weer geen CL haalt loop je daarna wel weer achter de feiten aan. Dit jaar kun je enigszins repareren met grote verkopen die zullen plaatsvinden. Zowel bij PSV, Ajax als Feyenoord gaat vermoedelijk echt een andere selectie komen te staan dus gaat een interessante zomer worden.
Weer?quote:Op donderdag 15 mei 2025 10:44 schreef fetX het volgende:
Met een fittere ploeg had je ook wel PSV over de knie gekregen, dat is toch wel iets waar je het hele seizoen achter de feiten aan hebt gelopen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 10:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Blijft teleurstellend dat je geen tweede wordt en onder een matig Ajax eindigt. Heel onnodig. De laatste weken speel je degelijk en win je alles vrij simpel, op PSV na. Ook wat je had mogen verwachten met deze selectie. Maar onder Priske hebben we echt teveel laten liggen.
Feyenoord haalt veel geld binnen de laatste jaren. De meeste gaten zijn opgevuld en Feyenoord begroot niet op CL, dus dat scheelt al. Als je spelers als Bijlow, Stengs en Ivanusec kan lozen scheelt dat al enorm in de salarissen. Dat wordt nog een uitdaging.quote:Op donderdag 15 mei 2025 10:59 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het is natuurlijk het ene gat met het andere vullen. Dat geld wat je verdient met verkopen zal toch ook weer opgevuld moeten worden met kwaliteit op het veld. En guess what: dat kost ook knaken.
Dat betwijfel ik hoor. We begroten in ieder geval op 1x per 2 jaar CL denk ikquote:Op donderdag 15 mei 2025 11:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Feyenoord haalt veel geld binnen de laatste jaren. De meeste gaten zijn opgevuld en Feyenoord begroot niet op CL, dus dat scheelt al. Als je spelers als Bijlow, Stengs en Ivanusec kan lozen scheelt dat al enorm in de salarissen. Dat wordt nog een uitdaging.
Maar uitgaven die we na dit seizoen gaan doen als je de verhalen leest, kunnen volgend jaar niet nog een keer als je weer CL misloopt.
Ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat je hebt ondergepresteerd met de kwaliteiten die er lopen. Echter, ik vind het vrij logisch dat PSV kampioen wordt gezien de selectie (al blijf ik die verdediging wel matig vinden).quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met een fittere ploeg had je ook wel PSV over de knie gekregen, dat is toch wel iets waar je het hele seizoen achter de feiten aan hebt gelopen.
Allemaal zonde, want de kampioen van dit seizoen gaat minimaal vijf punten minder hebben dan wij hadden vorig seizoen. En hoewel deze ploeg iets minder is (ook door alle blessures) had je over het hele seizoen bekeken veel betere buitenspelers.
Volgens mij las ik laatst ergens dat dit niet het geval is, maar I stand corrected.quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik hoor. We begroten in ieder geval op 1x per 2 jaar CL denk ik
- Priske waardeloos gescout en met totaal verkeerde instructies begonnenquote:
Die hebben met Perisic ook nog wel hun gouden pik transfertje gehad. Van die meltdown na de winterstop had je natuurlijk moeten profiteren.quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat je hebt ondergepresteerd met de kwaliteiten die er lopen. Echter, ik vind het vrij logisch dat PSV kampioen wordt gezien de selectie (al blijf ik die verdediging wel matig vinden).
Als je kijkt naar het jaarverslag maakten we vorig jaar 13,5 miljoen euro winst (zonder transfersommen mee te rekenen). Dat is veel minder dan het verschil tussen EL en CL.quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Volgens mij las ik laatst ergens dat dit niet het geval is, maar I stand corrected.
Begroten op CL terwijl je in de afgelopen 20 jaar maar 3x de CL hebt gehaald? Lijkt mij grote onzin. Was het niet Ajax dat 1x in de 2 begrootte?quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik hoor. We begroten in ieder geval op 1x per 2 jaar CL denk ik
Maar zoals het slecht is dat Feyenoord tegen de kleintjes heel onnodig punten heeft laten liggen gezien de kwaliteiten, is het bij PSV gezien de kwaliteiten ook matig dat zij die meltdown hebben gehad. Gemiddeld genomen is een kampioenschap voor PSV dit seizoen volstrekt normaal.quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die hebben met Perisic ook nog wel hun gouden pik transfertje gehad. Van die meltdown na de winterstop had je natuurlijk moeten profiteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |