De reden waarom vind ik nog het lulligste, helemaal voor hem. Hij gaat dit niet lang onthoudenquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Einde tijdperk, al mijn 23 jaar met een seizoenskaart Petertje Houtman als speaker gehad
Jaquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:25 schreef RamboDirk het volgende:
Kan Feyenoord nou nog direct geplaatst worden voor de CL of is dat scenario inmiddels helemaal dood?
Ja als Feyenoord de komende 2 wedstrijden wint en Ajax verliest in beide potjes puntenquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:25 schreef RamboDirk het volgende:
Kan Feyenoord nou nog direct geplaatst worden voor de CL of is dat scenario inmiddels helemaal dood?
Laten we hem zo lang mogelijk gunnen met zijn koppie erbij, in ieder geval heeft ie het op prachtige wijze kunnen afsluiten zo. En verdiend.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:18 schreef ashardalan het volgende:
[..]
De reden waarom vind ik nog het lulligste, helemaal voor hem. Hij gaat dit niet lang onthouden
Dat swsquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Laten we hem zo lang mogelijk gunnen met zijn koppie erbij, in ieder geval heeft ie het op prachtige wijze kunnen afsluiten zo. En verdiend.
https://www.espn.nl/voetb(...)-drie-van-eredivisiequote:Op woensdag 14 mei 2025 22:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja als Feyenoord de komende 2 wedstrijden wint en Ajax verliest in beide potjes punten
Als Manchester United nog in de top 5 in Engeland eindigt en daarna de EL wint, ook!quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja als Feyenoord de komende 2 wedstrijden wint en Ajax verliest in beide potjes punten
Vanaf welke leeftijd had jij je seizoenskaart? In mijn hoofd ben je nu 27. Vanaf 4 is wel tof.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Einde tijdperk, al mijn 23 jaar met een seizoenskaart Petertje Houtman als speaker gehad
Oh sorry ik dacht dat het een domme opmerking wasquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:33 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
https://www.espn.nl/voetb(...)-drie-van-eredivisie
Ik ben 30, dus toen ik 7 was.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vanaf welke leeftijd had jij je seizoenskaart? In mijn hoofd ben je nu 27. Vanaf 4 is wel tof.
Ik zie dat jullie ook nog wel verneukenquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:36 schreef GGMM het volgende:
Dat zou ik overigens wel erg leuk vinden, de hele top 3 de CL in!
Dan moeten ze Vitesse praktijken ondernemenquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:37 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik zie dat jullie ook nog wel verneuken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |