neequote:Op maandag 12 mei 2025 22:13 schreef molloot200 het volgende:
Ik zit nu te denken, zit Nederland nou weer na een reclameblok?
Die bevalt me ook steeds beter jaquote:
Oh jaaaquote:Op maandag 12 mei 2025 22:17 schreef Fred_B het volgende:
Zet hem op Claude! Doe het voor die vakjury van San Marino!
Zijn wel belangrijke puntjes, want ik heb het idee dat alles rechts van Polen niet zo van C'est La Vie gaat houden, beetje zoals Birds ook alleen voor W-Europa wasquote:Op maandag 12 mei 2025 22:17 schreef Fred_B het volgende:
Zet hem op Claude! Doe het voor die vakjury van San Marino!
Alles rechts van Polen is in dit geval alleen Azerbeidzjan, Oekraïne, Cyprus en Albanië. Bij Estland valt het wel mee denk ikquote:Op maandag 12 mei 2025 22:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zijn wel belangrijke puntjes, want ik heb het idee dat alles rechts van Polen niet zo van C'est La Vie gaat houden, beetje zoals Birds ook alleen voor W-Europa was
In Matt we trust!quote:
Ja vond je? Voor mij klonk ie er weer naast, maar geluidskwaliteit is via die stream ook niet topquote:
Je zou bijna denken dat het een van de betere liedjes dit jaar is.quote:Op maandag 12 mei 2025 22:21 schreef molloot200 het volgende:
Wuuuut het publiek geeft echt een hard applaus.
Vlak er voor leek hij buiten adem. Maar volgens mij zat ie aardig in de buurt. Claude deed geen shangri laatje .quote:Op maandag 12 mei 2025 22:21 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ja vond je? Voor mij klonk ie er weer naast, maar geluidskwaliteit is via die stream ook niet top
Ja maar Beer, ik heb de afgelopen dagen/uren bijna alleen maar negativiteit gelezenquote:Op maandag 12 mei 2025 22:22 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat het een van de betere liedjes dit jaar is.
Oh deze vond het dus weer goed gezongen. Matt niet zo. Ja nou weet ik het niet meer.quote:
Zoals alles werd ook dat in de eurovisiebubbel (niet per se hier) opgeblazen.quote:Op maandag 12 mei 2025 22:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja maar Beer, ik heb de afgelopen dagen/uren bijna alleen maar negativiteit gelezen![]()
SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Volgens mij was een stuk beter dan in dat 30 seconden clipje maar het is niet "vrijwel gelijk aan studio take" perfect.quote:Op maandag 12 mei 2025 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh deze vond het dus weer goed gezongen. Matt niet zo. Ja nou weet ik het niet meer.
Hoezo niet per se hier, we deden nog zo ons bestquote:Op maandag 12 mei 2025 22:24 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zoals alles werd ook dat in de eurovisiebubbel (niet per se hier) opgeblazen.![]()
quote:Op maandag 12 mei 2025 22:25 schreef hole1988 het volgende:
Dit is wel mooiSPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Ook.quote:Op maandag 12 mei 2025 22:24 schreef molloot200 het volgende:
Zijn we niet altijd ook gewoon overdreven kritisch op onze eigen act?
Dat zijn twee hele sterke shots.SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Zal jou eens opblazen, ouwe relkoffert vammequote:Op maandag 12 mei 2025 22:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hoezo niet per se hier, we deden nog zo ons best
PrachtigSPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik heb hem eventjes gesproken bij EIC. Leuke man is hetquote:Op maandag 12 mei 2025 22:29 schreef Greys het volgende:
Via appjes van Andy van Eurovoxx die daar zit! Mag het op forum zetten zet hij erbij haha.
[ afbeelding ]
Dát horen we graagquote:Op maandag 12 mei 2025 22:28 schreef grazz het volgende:
[ x ]
One of the loudest reaction in the hall so far.![]()
Als Nederland NQ’t nemen @NailQueen en ik een jaar een Ed Sheeran-UI.quote:Op maandag 12 mei 2025 22:29 schreef molloot200 het volgende:
Ja, ik weet het niet maar ik kan Nederland echt niet zien NQ'en meer eigenlijk
En die lekt wel meer zo te zien.quote:
Dat was een heel hard gejuich iddquote:Op maandag 12 mei 2025 22:28 schreef grazz het volgende:
[ x ]
One of the loudest reaction in the hall so far.![]()
even quoten voor het nageslacht. Je weet het immers toch maar nooit.quote:Op maandag 12 mei 2025 22:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als Nederland NQ’t nemen @:nailqueen en ik een jaar een Ed Sheeran-UI.
Doe dan maar IJsland.quote:Op maandag 12 mei 2025 22:30 schreef molloot200 het volgende:
En land nummer 10 gaat voor mijn gevoel tussen IJsland, San Marino en Slovenië.
Ik word hier tegen mij wil meegesleept. Maar als het moet dan moet het maarquote:Op maandag 12 mei 2025 22:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als Nederland NQ’t nemen @:nailqueen en ik een jaar een Ed Sheeran-UI.
Ik heb ook nog enige twijfel of mensen ook echt de telefoon ervoor gaan pakken ook al is wel indrukwekkend qua staging etc.quote:Op maandag 12 mei 2025 22:34 schreef molloot200 het volgende:
Ik vind Cyprus echt zum kotzen zo pretentieus
SchitterendSPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is voor het algemeen belang!quote:Op maandag 12 mei 2025 22:34 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik word hier tegen mij wil meegesleept. Maar als het moet dan moet het maar
Als het de finale haalt, gaat het waarschijnlijk te veel jurypunten halenquote:Op maandag 12 mei 2025 22:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb ook nog enige twijfel of mensen ook echt de telefoon ervoor gaan pakken ook al is wel indrukwekkend qua staging etc.
Het is een schat!quote:Op maandag 12 mei 2025 22:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb hem eventjes gesproken bij EIC. Leuke man is het
Komt goed, de kans dat wij niet doorgaan is even groot als de kans dat Wilco Kelderman iets wint.quote:Op maandag 12 mei 2025 22:36 schreef ijs_beer het volgende:
KORTOM HEBBEN WE EEN BEETJE ZIN IN MORGEN???!
Makkelijk naar de finale.quote:Op maandag 12 mei 2025 22:36 schreef ijs_beer het volgende:
Vraag mij af of dat meespeelt nog bij de mensuh thuis. Een aantal mensen die casual kijkers zijn zeiden al tegen mij als Zweden maar niet weer wint.quote:Op maandag 12 mei 2025 22:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Makkelijk naar de finale.
En dan zaterdag juichen voor de winst van het land van Martin, Christer, Tobbe, Edward en al hun vriendjes.
Het slechtste stukje hahahaaquote:Op maandag 12 mei 2025 22:37 schreef molloot200 het volgende:
Oeee welk stukje zou Nederland kiezen voor de recap?
Dat lijkt me niet. En als het voor sommige kijkers zo is, maakt dat voor het resultaat ook weinig verschil.quote:Op maandag 12 mei 2025 22:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Vraag mij af of dat meespeelt nog bij de mensuh thuis. Een aantal mensen die casual kijkers zijn zeiden al tegen mij als Zweden maar niet weer wint.
quote:Op maandag 12 mei 2025 22:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Komt goed, de kans dat wij niet doorgaan is even groot als de kans dat Wilco Kelderman iets wint.
Ergens voelt dit jaar ook wel als een jaar voor een shock-winner. Maar wie dan.quote:Op maandag 12 mei 2025 22:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Makkelijk naar de finale.
En dan zaterdag juichen voor de winst van het land van Martin, Christer, Tobbe, Edward en al hun vriendjes.
Dit is ook niet mijn ding maar het is in elk geval authentiek en dat kan ik er dan wel aan waarderen. Dat mis ik dan bijvoorbeeld bij Cyprusquote:Op maandag 12 mei 2025 22:39 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Wat is het toch VEUUL in drie minuten
Je kunt immers niet tegen stemmen, alleen voor. Dat sentiment verzuipt wel in de massa ja.quote:Op maandag 12 mei 2025 22:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet. En als het voor sommige kijkers zo is, maakt dat voor het resultaat ook weinig verschil.
Frankrijkquote:Op maandag 12 mei 2025 22:39 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[..]
Ergens voelt dit jaar ook wel als een jaar voor een shock-winner. Maar wie dan.
Albanië zou fantastisch zijn voor de wedstrijd zelf. Nieuwe winnaar en betaalbaar en misschien meerdere landen die terugkomen.quote:Op maandag 12 mei 2025 22:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Frankrijk
(als je dat een schok noemt dan)
Of Albanië
Zwitserland.quote:Op maandag 12 mei 2025 22:39 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[..]
IK HANG IN DE KROONLUCHTERSquote:Op maandag 12 mei 2025 22:36 schreef ijs_beer het volgende:
Er zijn wel landen die bijzonder kunnen doen. Duitsland, Zwitserland, Albanië, Australië. Maar dat is meer verrassend 5e ofzo op een gekke dag dan in de buurt van de winst.quote:Op maandag 12 mei 2025 22:39 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[..]
Martin Österdahl met een Thaise pingpong-act.quote:Op maandag 12 mei 2025 22:42 schreef molloot200 het volgende:
Is al bekend wie in deze show de interval act is?
Een topfavoriet die verdacht wordt van mishandeling van zijn gezin en cocaïne snuift (quote:Op maandag 12 mei 2025 22:44 schreef Em31 het volgende:
KAJ is dan in ieder geval nog wel leuk, stel dat we in deze situatie hadden gezeten met dat nummer van Måns. Dat was wel extra zuur geweest.
Die was dan 5e ofzo geworden denk ik.quote:Op maandag 12 mei 2025 22:44 schreef Em31 het volgende:
KAJ is dan in ieder geval nog wel leuk, stel dat we in deze situatie hadden gezeten met dat nummer van Måns. Dat was wel extra zuur geweest.
Ja dat zei ik ook 300+ dagen lang totdat er drie Finnen in maatpakken met een accordeon opkwamen hahaha ik hou mezelf ook elke keer voor de gek, ik leer het nooit.quote:Op maandag 12 mei 2025 22:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Vraag mij af of dat meespeelt nog bij de mensuh thuis. Een aantal mensen die casual kijkers zijn zeiden al tegen mij als Zweden maar niet weer wint.
Ik neig ook wel naar Frankrijk. Ik zelf vind het een mooi nummer maar het miste wel wat. De act vult het totaalplaatje aan waardoor het voor mij kloppend voelt.quote:Op maandag 12 mei 2025 22:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Frankrijk
(als je dat een schok noemt dan)
Of Albanië
België is wel een gekke trend, zo hoog voor de winst maar tegelijkertijd ook maar op het randje van Q in de andere lijst.quote:
Ja jammer we zakken wel een beetje weg nu.quote:Op maandag 12 mei 2025 22:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Zwitserland gaat wel over ons floepen zo.
Tijd voor een paniekerige Aranquote:Op maandag 12 mei 2025 22:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Zwitserland gaat wel over ons floepen zo.
Ik vind ook lastig peilen wat de mensen er thuis van vinden eigenlijk.quote:Op maandag 12 mei 2025 22:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
België is wel een gekke trend, zo hoog voor de winst maar tegelijkertijd ook maar op het randje van Q in de andere lijst.
Ja, en het lijkt me ook geen 350 punten bij de jury-liedje.quote:Op maandag 12 mei 2025 22:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
België is wel een gekke trend, zo hoog voor de winst maar tegelijkertijd ook maar op het randje van Q in de andere lijst.
Andyquote:Op maandag 12 mei 2025 22:29 schreef Greys het volgende:
Via appjes van Andy van Eurovoxx die daar zit! Mag het op forum zetten zet hij erbij haha.
[ afbeelding ]
Ok, Cee-aquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Hij schijnt het wel erg goed te brengen, maar dit soort dance-bangers lijken in de fanwereld vaak wat beter aan te slaan dan bij Truus en Henkquote:Op maandag 12 mei 2025 22:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik vind ook lastig peilen wat de mensen er thuis van vinden eigenlijk.
Ik zag van de week dat lijstje en dacht nog, dat gaan ze nooit bespreken tijdens een show dus. Hoe toevallig.quote:Op maandag 12 mei 2025 23:03 schreef Cee het volgende:
Zeg dat stukje over die meest gestreamde liedjes heeft als ik het goed begrijp de 177miljoen van Europapa geskipt?
Kleingeestige mensen deinzen daar niet voor terug.quote:Op maandag 12 mei 2025 23:03 schreef Cee het volgende:
Zeg dat stukje over die meest gestreamde liedjes heeft als ik het goed begrijp de 177miljoen van Europapa geskipt?
Maar wel lekker op YouTube laten staanquote:Op maandag 12 mei 2025 23:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Kleingeestige mensen deinzen daar niet voor terug.
Björksterdahl & co in actie.quote:Op maandag 12 mei 2025 23:05 schreef Fred_B het volgende:[..]
Kleingeestige mensen deinzen daar niet voor terug.
Wacht. Er komt een commercial break bij de NPO?quote:
Bezuinigingenquote:Op maandag 12 mei 2025 23:13 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Wacht. Er komt een commercial break bij de NPO?
Las ik ook, maar ik ken de bron op X niet.quote:Op maandag 12 mei 2025 23:13 schreef Momo het volgende:
Petra Mede is schijnbaar bij een interval act deze semi?
Daar heb ik dus zelfs geen zin in, Petra Mede weer volgend jaar.quote:Op maandag 12 mei 2025 23:13 schreef Momo het volgende:
Meerdere betrouwbare kanalen zeggen het dus neem aan dat het kloptquote:Op maandag 12 mei 2025 23:13 schreef Rebel- het volgende:
[..]
Las ik ook, maar ik ken de bron op X niet.
Ik ben een beetje Petra Müde.quote:Op maandag 12 mei 2025 23:13 schreef Momo het volgende:
Met een script van Edward.quote:Op maandag 12 mei 2025 23:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Daar heb ik dus zelfs geen zin in, Petra Mede weer volgend jaar.
Bij de ster staat 22:48 (¤ 23.860 per 30 seconden)quote:
Ik denk dat ze zelf ook niet meer wil, wat verstandig zou zijn.quote:Op maandag 12 mei 2025 23:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Daar heb ik dus zelfs geen zin in, Petra Mede weer volgend jaar.
Kan plan b zijn, wat ze nu oefenen.quote:Op maandag 12 mei 2025 23:17 schreef Momo het volgende:
Maar met dit video bericht komt Celine dus niet live naar Basel om te zingen?
Dat lijkt nu, staat ze zaterdag gewoon op het podiumquote:Op maandag 12 mei 2025 23:17 schreef Momo het volgende:
Het was vorig jaar met de finale wel duidelijk dat ze er geen zin in had.quote:Op maandag 12 mei 2025 23:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zelf ook niet meer wil, wat verstandig zou zijn.
Al is ze wel dik met onze gezellige Joost-basher Edward Af Sillen
Ik denk het wel. In de scripts stond een Celine Dion tribute in Semi 1, en in de Grand Final is ook nog minstens twee minuten ingeruimd voor Celine Dion, maar dat is in de scripts niet gespecificeerd.quote:Op maandag 12 mei 2025 23:17 schreef Momo het volgende:
Of wellicht in de finale met een vooraf opgenomen optreden.quote:Op maandag 12 mei 2025 23:17 schreef Momo het volgende:
Moeten we nog verbaasd zijn?quote:Op maandag 12 mei 2025 23:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Top 10 meest gestreamde niet winnaars zelfs dus. En dan bewust Europapa er uit laten.
Clowns.
En die vervelende, niet-grappige, Linda Woodruff.quote:Op maandag 12 mei 2025 23:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Met een script van Edward.
Måns zal er wel niet in zitten
Er zullen weinig hanen naar kraaien maar het is een beetje als een overzicht geven van de topscorers op een WK en dan de nummer 4 weglaten omdat ie ooit een prullenbak in de kleedkamer omver heeft geschopt.quote:Op maandag 12 mei 2025 23:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Moeten we nog verbaasd zijn?
Ik betwijfel ook of anders dan een handvol Nederlanders iemand het opmerkt of zich er druk over maakt.
Waarom moet zoiets ook nu denk ik dan.quote:Op maandag 12 mei 2025 23:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Er zullen weinig hanen naar kraaien maar het is een beetje als een overzicht geven van de topscorers op een WK en dan de nummer 4 weglaten omdat ie ooit een prullenbak in de kleedkamer omver heeft geschopt.
Het maakt me wéér boos, dat doen alsof hij nooit meegedaan heeft en hem weglaten in zo'n overzicht maar wel z'n video lekker laten staan op hun youtubekanaal.quote:Op maandag 12 mei 2025 23:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Er zullen weinig hanen naar kraaien maar het is een beetje als een overzicht geven van de topscorers op een WK en dan de nummer 4 weglaten omdat ie ooit een prullenbak in de kleedkamer omver heeft geschopt.
Ja want anders zouden we alsnog een Nederlandse inzending zien.quote:Op maandag 12 mei 2025 23:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Waarom moet zoiets ook nu denk ik dan.en dan winnaars weglaten is ook bijzonder.
De ESF hype is nog nooit zo laag geweest bij mij. Zulke acties voelen toch gewoon wéér als een dikke middelvinger? Begin haast te geloven dat met de instrumenten die ze hebben (startvolgorde ed.) Nederland de komende jaren écht geen kans meer gaat maken op winst. We hadden dit jaar thuis moeten blijven.quote:Op maandag 12 mei 2025 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Het maakt me wéér boos, dat doen alsof hij nooit meegedaan heeft en hem weglaten in zo'n overzicht maar wel z'n video lekker laten staan op hun youtubekanaal.
Wat me nog het meest irriteert is het feit dat ze ook gewoon vergeten dat Nederland het in 2020 niet kon door laten gaan en het een jaar later alsnog deed onder moeilijke omstandigheden (en een hoop extra kosten).quote:Begin haast te geloven dat met de instrumenten die ze hebben (startvolgorde ed.) Nederland de komende jaren écht geen kans meer gaat maken op winst. We hadden dit jaar thuis moeten blijven.
Laat Israel dan maar winnen. Kunnen ze flink op de blaren gaan zitten. Ellendelingen.quote:Op maandag 12 mei 2025 23:42 schreef d_elise het volgende:
Laffe bende. Door dit soort dingen zou ik het die lui gunnen dat worst case scenario uitkomt. Laat het maar in elkaar storten.
Tsja, boeien zou ik haast zeggen. Als er bij voetbal een onterechte beslissing door een scheidsrechter wordt gemaakt, ga je toch ook niet een jaar op de bank zitten? Nee hup, bezinnen en doorrrrrr.quote:Op maandag 12 mei 2025 23:39 schreef Japepk het volgende:
[..]
De ESF hype is nog nooit zo laag geweest bij mij. Zulke acties voelen toch gewoon wéér als een dikke middelvinger? Begin haast te geloven dat met de instrumenten die ze hebben (startvolgorde ed.) Nederland de komende jaren écht geen kans meer gaat maken op winst. We hadden dit jaar thuis moeten blijven.
Tsja, ik ben nu eenmaal nogal een principiële klootzakquote:Op maandag 12 mei 2025 23:48 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Tsja, boeien zou ik haast zeggen. Als er bij voetbal een onterechte beslissing door een scheidsrechter wordt gemaakt, ga je toch ook niet een jaar op de bank zitten? Nee hup, bezinnen en doorrrrrr.
Snap het ergens wel hoor, maar wat zou er verandert zijn als AVROTROS een jaar lang mokkend thuis was gebleven en er volgend jaar weer had gestaan…
We kunnen blijkbaar niet meer bellen/smsen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 00:20 schreef NLpop het volgende:
De recap tv-beelden https://streamable.com/jdlt7j
Claude vanaf 2:00
Is dit niet voor ROTW votequote:Op dinsdag 13 mei 2025 00:28 schreef hole1988 het volgende:
[..]
We kunnen blijkbaar niet meer bellen/smsen.
Werkt voor alle landen. Men kijkt naar je ip adres en betaalkaart vanuit welke land je stemt. Omroepen gooien normaliter zelf tel nummers in beeld. EBU hield de balk voorheen schoon.quote:
Dat soort dingen wilden alle 36 andere landen na de chaos van vorig jaar toch ook? Het is niet dat het aan het Do-ist-de-Bahnhof-protest van Avrotros lag dat dat er allemaal doorheen gekomen is.quote:Op maandag 12 mei 2025 23:54 schreef NLpop het volgende:
En onze Head of Delegation Claudia van der Pas zit vanaf juni in de Reference Group. De Nederlander Jurian Van Der Meer is aangesteld als nieuwe Commercial Director Eurovision. Met alle wijzigingen die zijn doorgevoerd in de organisatie, heeft Nederland het afgelopen jaar wel zichtbaar dingen bereikt.
Ja de act ziet er afstandelijk uit. En het nummer vind ik echt drie keer niks. Maar ze hebben zo’n goede startvolgorde dat ik het bijna niet zie gebeuren dat ze eruit vliegen. Maar ik heb denk ik liever een San Marino of IJsland in de finale dan een Cyprus.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 08:57 schreef Momo het volgende:
Cyprus overtuigd mij toch minder op beeld. Abstract en koud, gaan mensen hier op stemmen?
Ik zou het heerlijk vinden als dit een verrassende NQ wordtquote:Op dinsdag 13 mei 2025 08:57 schreef Momo het volgende:
Cyprus overtuigd mij toch minder op beeld. Abstract en koud, gaan mensen hier op stemmen?
Ja, dit is ook wel het bewijs dat je met een beetje vlot nummer en een lastige act grote kans maakt op de laatste startpositie.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja de act ziet er afstandelijk uit. En het nummer vind ik echt drie keer niks. Maar ze hebben zo’n goede startvolgorde dat ik het bijna niet zie gebeuren dat ze eruit vliegen. Maar ik heb denk ik liever een San Marino of IJsland in de finale dan een Cyprus.
SPOILER: linkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe bedoel je? Een Canadese zangeres om wat West Europese landen tevreden te stellen?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:39 schreef molloot200 het volgende:
Dat Celine Dion stukje is echt een compromis voor de deelnemers die zich vorig jaar terug dreigden te trekken, ik ben overtuigd
Dan komt Nederland 3x voorbij:quote:
Ja, het lukt nog steeds niet om dat beveiligd genoeg te krijgen kennelijk. Zal waarschijnlijk geen prioriteit zijn voor de EBU, anders had het na al die keren toch weleens gelukt zou je zeggen. De beelden zijn zonder het PROHIBITED watermerk dat er in het online press center enzo allemaal doorheen zit.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:30 schreef Em31 het volgende:
Compleet idioot trouwens wel dat alles nu gewoon overal al te zien is.
Martin zit de lekkers op de hielen mensen.quote:Martin Green confirms that the satellite feed sent to the juries for yesterday's evening show has been leaked because "technologies used by [EBU] members differ" meaning some of them are easier to hack than others. Footage found online is being taken off.
quote:Songfestivalbaas noemt lekken beelden halve finale 'triest'
De European Broadcasting Union (EBU) betreurt het dat alle beelden van de eerste halve finale van het Eurovisie Songfestival door een lek al op straat liggen. "Het is triest dat mensen zoiets doen, maar het laat ook zien hoe groot de vraag is", zei songfestivaldirecteur Martin Green dinsdag tijdens een persconferentie in Basel.
De optredens werden maandag gelekt via sociale media. Volgens Green is de EBU erin geslaagd om het overgrote deel offline te halen. "Ons cyberbeveiligingsteam en onze advocaten zijn er nog mee bezig."
Het lek ontstond vermoedelijk doordat beelden maandagavond met de internationale jury's werden gedeeld. "We moeten een signaal uitzenden naar de jury's tijdens die shows", legde Green uit. Omdat de technologie bij de verschillende landen verschilt, kan het zijn dat mensen "kunnen inbreken".
"Met technologie is het helaas zo dat als iemand het echt, echt, wil doen, ze het ook zullen doen", vervolgde Green. "Dus ons verzoek is: doe het alsjeblieft niet. Wij blijven proberen om de beveiliging verder aan te scherpen. Nogmaals, als je op deze schaal werkt, met zoveel verschillende landen, is het een van die dingen die kunnen gebeuren."
Dit gebeurt elk jaar Martin, en kun je onmogelijk tegenhouden. Er zo moeilijk over doen zorgt er juist voor dat het aantrekkelijk wordt om toch te lekken. Dan wordt het een sport. Laat toch varen die gesloten repetities.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 14:39 schreef Fred_B het volgende:
ESCXtra:
[..]
Martin zit de lekkers op de hielen mensen.
Daar komt Martin aan met de mattenklapper!quote:Op dinsdag 13 mei 2025 14:39 schreef Fred_B het volgende:
ESCXtra:
[..]
Martin zit de lekkers op de hielen mensen.
Maar in Rotterdam bijvoorbeeld gebeurde het niet en de jaren daarvoor ook een tijd niet, snap niet wat er nu dan anders is.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:00 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dit gebeurt elk jaar Martin, en kun je onmogelijk tegenhouden. Er zo moeilijk over doen zorgt er juist voor dat het aantrekkelijk wordt om toch te lekken. Dan wordt het een sport. Laat toch varen die gesloten repetities.
Ik weet niet of Rotterdam iets goed deed, of dat het meer een kwestie van toeval is. Met honderden persaccreditaties, juryleden, EBU-personeel, enz. en potentieel kwetsbare IT-systemen, is het zoeken naar een speld in een hooiberg waar het lek precies zit.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Maar in Rotterdam bijvoorbeeld gebeurde het niet en de jaren daarvoor ook een tijd niet, snap niet wat er nu dan anders is.
Ik kan me in elk geval herinneren dat ik de performance van Arcade al in een vrij vroeg stadium ergens op Twitter zag. Maar het belangrijkste is: wat maakt het uit? 99% van de kijkers ziet het toch pas op de avond zelf, lek of geen lek. En gezeik krijg je toch wel, zie dit jaar met Claude (of eigenlijk elk jaarquote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Maar in Rotterdam bijvoorbeeld gebeurde het niet en de jaren daarvoor ook een tijd niet, snap niet wat er nu dan anders is.
Nou ja, als de repetities eenvoudig beschikbaar zijn, heeft dat natuurlijk wel invloed op de lineaire kijkcijfers, wat reclame-inkomsten en televoting vermindert. Lang niet iedereen heeft immers zin in zo’n lange zit. En daar zijn EBU en omroepen ongetwijfeld heel gevoelig voor.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:19 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik kan me in elk geval herinneren dat ik de performance van Arcade al in een vrij vroeg stadium ergens op Twitter zag. Maar het belangrijkste is: wat maakt het uit? 99% van de kijkers ziet het toch pas op de avond zelf, lek of geen lek. En gezeik krijg je toch wel, zie dit jaar met Claude (of eigenlijk elk jaar)
quote:13. Netherlands
Camerawork: This looks like a one-take and it's visually stunning. So many little details - look behind Claude when he does a Cathérine Ferry and you'll be pleasantly surprised.
Artist: Very vulnerable, but he succeeds at using it to his advantage.
Hahaha.... Hoe kon ik het vergeten..... 😊quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:43 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Chanter un, deux, trois
Bekijk deze YouTube-video
Erikaquote:Op woensdag 14 mei 2025 17:35 schreef NailQueen het volgende:
Gaat er eigenlijk nog iemand vliegen? Gisteren stond alleen Klemen op z'n kop
Zonder de ophef ook wel een beetje in de regio waar het hoort.quote:
Dat laatste natuurlijk.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:55 schreef aarontje112 het volgende:
Zal het streamlek vandaag gedicht zijn of gaan we weer alle beelden krijgen?
Zou mij niet verbazen als ze niet de finale haalt. De gemiddelde kijker heeft hier minder mee en Malta heeft niet veel stemvrienden.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:59 schreef Keyos het volgende:
[..]
Zonder de ophef ook wel een beetje in de regio waar het hoort.
De acts die gisteren niet doorgingen maakten geen connectie met de kijker. Dat doet Miriana Conte wel, ze heeft wel een leuke uitstraling. Ik denk dat ze wel kwalificeert.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou mij niet verbazen als ze niet de finale haalt. De gemiddelde kijker heeft hier minder mee en Malta heeft niet veel stemvrienden.
Omdat de grap eruit is gefilterd denk ik sowieso dat het een fanflop gaat wordenquote:Op woensdag 14 mei 2025 21:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou mij niet verbazen als ze niet de finale haalt. De gemiddelde kijker heeft hier minder mee en Malta heeft niet veel stemvrienden.
quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:52 schreef Thrts het volgende:
[ x ]
Goede hoop voor Luxemburg, hoop dat ze doorgaan!
Semi moet wel lukken toch?quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:13 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Omdat de grap eruit is gefilterd denk ik sowieso dat het een fanflop gaat worden
Davide Maistrelloquote:It'll be quite shocking if UK🇬🇧 doesnt get some decent points from the jury - it's immaculately sung and performed
quote:I don't know why we've convinced ourselves that Remember Monday 🇬🇧 are vocal prodigies, but they're singing badly and one in particular (the rose) is very vulgar. It all seems super amateurish and as it is, no one votes for them, neither the televoting nor the juries
Ze zullen het publiek ook wel muten.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:13 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Omdat de grap eruit is gefilterd denk ik sowieso dat het een fanflop gaat worden
Ik ben echt zo hyped voor morgenavond.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:40 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Tom is wel erg onder de indruk van Finland
quote:Now we go to an interval featuring 2020/2021 artists - Gjon’s Tears, The Roop, Efendi and Destiny. Although they got to have their Eurovision do over, now we’re seeing their 2020 songs on the Eurovision stage
quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:40 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Tom is wel erg onder de indruk van Finland
Ik zou Grow nog graag een keer terug zien. Of juist de artiesten die nooit op het songfestivalpodium hebben gestaan, zoals Ulrikke.quote:
Ik denk dat de jeugd hier wel op gaat stemmen.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:12 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
De acts die gisteren niet doorgingen maakten geen connectie met de kijker. Dat doet Miriana Conte wel, ze heeft wel een leuke uitstraling. Ik denk dat ze wel kwalificeert.
Ik hoor nu ook de mensen van Eirevision (Ierland) op hun livestream zeggen dat de “yum yum” na dequote:Op woensdag 14 mei 2025 23:06 schreef Greys het volgende:
Bij Malta waren kennelijk alle publieksmicrofoons uitgezet want op de stream hoorde je núl mensen KANT roepen na Serving. (Zo lees ik tenminste bij oa Dan en diverse anderen).
Ik zag een aantal mensen die de stream zagen schrijven dat het nogal rommelig was allemaal en het misschien weleens een België zou kunnen gaan doen.quote:Op woensdag 14 mei 2025 23:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat de jeugd hier wel op gaat stemmen.
Kan me niet voorstellen dat het niet doorgaat. Tenzij het deelnemersveld veel beter is dan dinsdag.
Wat enorm kut!quote:Op woensdag 14 mei 2025 23:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik hoor nu ook de mensen van Eirevision (Ierland) op hun livestream zeggen dat de “yum yum” na de
Sweet sweet van Australië hierdoor amper tot niet te horen is.
Ja maar we kunnen natuurlijk niet hebben dat er straks wat boegeroep te horen is dus als de andere 36 landen daar nadeel van ondervinden DAN MOT DAT MAARquote:Op woensdag 14 mei 2025 23:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat enorm kut!
Dat is nou net het leukste stuk aan het lied.
Lekkere sfeerkiller wel zo met dat weggedraaide publiek.
Enige land dat er geen nadeel van heeft ondervonden: Nederland. Het geklap en het meezingen was duidelijk te horen. Blijkbaar zijn ze bij ons niet bang voor een "Free Palestine" hier of daar.quote:Op woensdag 14 mei 2025 23:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja maar we kunnen natuurlijk niet hebben dat er straks wat boegeroep te horen is dus als de andere 36 landen daar nadeel van ondervinden DAN MOT DAT MAAR
Ze zijn gewoon bang voor spreekkoren, als de presentatrices spreken of tijdens iets onbenulligs als Georgië ofzo. Het verbaasde me eigenlijk sowieso dat dat vorig jaar tijdens de finale niet gebeurde.quote:Op woensdag 14 mei 2025 23:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja maar we kunnen natuurlijk niet hebben dat er straks wat boegeroep te horen is dus als de andere 36 landen daar nadeel van ondervinden DAN MOT DAT MAAR
Is ze live goed? België had potentie maar was helaas vals. En dit is mega catchy.quote:Op woensdag 14 mei 2025 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zag een aantal mensen die de stream zagen schrijven dat het nogal rommelig was allemaal en het misschien weleens een België zou kunnen gaan doen.
Ben zo benieuwd!
Niet verbaasd maar wel erg flauw van ze.quote:Op woensdag 14 mei 2025 23:06 schreef Greys het volgende:
Bij Malta waren kennelijk alle publieksmicrofoons uitgezet want op de stream hoorde je núl mensen KANT roepen na Serving. (Zo lees ik tenminste bij oa Dan en diverse anderen).
Ik denk dat Spanje gaatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik appte dit net ook al aan Cee want ik moest grinniken om oa Polen.quote:
Dit zijn wel weinig artiesten uit 2020. Nu heeft Dadi Freyr waarschijnlijk Nee gezegd vanwege Israël.quote:
Ja ze kan normaal echt uitstekend live zingen! Las wel dat men de act enorm rommelig vindt en sommigen vonden het a bit much met veel benen wijd enzo. 😅 Ben heel benieuwd.quote:Op woensdag 14 mei 2025 23:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is ze live goed? België had potentie maar was helaas vals. En dit is mega catchy.
Als je niet Cunt mag zingen, moet je het maar laten zienquote:Op woensdag 14 mei 2025 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ze kan normaal echt uitstekend live zingen! Las wel dat men de act enorm rommelig vindt en sommigen vonden het a bit much met veel benen wijd enzo. 😅 Ben heel benieuwd.
Het gaat wel kwalificeren maar om vervolgens in de finale in de onderste regionen te bungelen.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Semi moet wel lukken toch?
En dan 76 punten van de jury en 20 van het publiek in de ginaly.
Ik vind dit echt zo stom. Hele sfeer weg bij bijna alle nummers.quote:Op woensdag 14 mei 2025 23:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij zat voor de NPO radio 2 delegatie dus ben benieuwd of Bart er deze ochtend nog wat over zegtquote:Op donderdag 15 mei 2025 06:09 schreef Rebel- het volgende:
Käärijä die vanaf de tribune het optreden van Erika streamt
De show vanavond is sowieso niet echt kindvriendelijk toch?quote:Op woensdag 14 mei 2025 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ze kan normaal echt uitstekend live zingen! Las wel dat men de act enorm rommelig vindt en sommigen vonden het a bit much met veel benen wijd enzo. 😅 Ben heel benieuwd.
Australië wil dat je zijn sperma opdrinkt dus neequote:Op donderdag 15 mei 2025 08:37 schreef Ama het volgende:
[..]
De show vanavond is sowieso niet echt kindvriendelijk toch?
Oh laat maar dusquote:Op donderdag 15 mei 2025 08:33 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Oh er staat al weer van alles op X
Malta is wel de overtreffende trap van ordinair geworden nu. Hoewel ze ongetwijfeld hun jurypunten in de finale al geregeld hebben, zou het toch fijn zijn als dat hooguit anoniem in de middenmoot scoort.quote:Op woensdag 14 mei 2025 23:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Als je niet Cunt mag zingen, moet je het maar laten zien![]()
Wel jammer voor haar dat ze door dat alles minder gaat scoren.
Voor kindvriendelijk gaat men maar naar Junior kijkenquote:Op donderdag 15 mei 2025 08:37 schreef Ama het volgende:
[..]
De show vanavond is sowieso niet echt kindvriendelijk toch?
De chaos wanneer Malta niet doorgaatquote:Op donderdag 15 mei 2025 09:11 schreef Greys het volgende:
Ben echt heel benieuwd wat er vanavond gaat gebeuren met de televotes als die enorme groep stemmers die niet in de fanbubble zitten er weer bij komen.
Ik vermoed chaos.
Ja, dat optreden mustii gewoon beter doen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 09:26 schreef Momo het volgende:
Kwalificatiekansen Tsjechië zijn wel echt gedaald de laatste dagen bij bookies
Idd, ik zie de vergelijking wel. Ook niet een land met veel stemvrienden. Hij heeft wel goede vocals...quote:Op donderdag 15 mei 2025 09:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat optreden mustii gewoon beter doen.
Ik zag de klachten idd, maar zul je zien dat een gehackte stream dan weer HD zou zijnquote:Op donderdag 15 mei 2025 09:34 schreef Greys het volgende:
De stream die de pers krijgt is kennelijk weer niet al te best?
[ x ]
Gelukkig zijn er ook overal en nergens gelekte beelden te vinden zonder dat PROHIBITED er doorheen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 09:37 schreef Greys het volgende:
Zag trouwens ook allemaal filmpjes op X van de beelden met PROHIBITED erdoor dus er gaat weer een en ander niet goed qua 'deze beelden mag je niet openbaar maken'. 😅
Ja, het is na meerdere jaren eigenlijk geen verrassing meer dat het gebeurt.quote:Op donderdag 15 mei 2025 09:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er ook overal en nergens gelekte beelden te vinden zonder dat PROHIBITED er doorheen.
Ja hier zijn ze allemaal te vinden:quote:Op donderdag 15 mei 2025 09:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er ook overal en nergens gelekte beelden te vinden zonder dat PROHIBITED er doorheen.
Het blijft bijzonder hoe ze de hele ziel uit hun festival halen, door hoepels springen, alles recht praten wat krom is en krom praten wat recht is... allemaal om de delegatie van één land te pleasen. Een delegatie die zich zelf nergens wat van aantrekt. Eurovisie is, zoals wel vaker, een kleine reflectie van de echte wereld.quote:Op donderdag 15 mei 2025 09:47 schreef Greys het volgende:
In de stories van Go-Jo is een filmpje vanuit de arena en daar hoor je de YUM YUM dus wel heel hard. Op de stream hoorden ze het amper/niet las ik het en der bij pers.
Ik hoop maar dat dat vanavond op tv anders is. Zal toch haast wel?
Al vond ik het zaalgeluid bij Zweden (zoals sommigen van jullie ook schreven) ook tegenvallen dus óf het publiek vond het niet zo óf er is idd minder zaalgeluid.
Lekker dat Jere met rust wordt gelaten.quote:Op donderdag 15 mei 2025 07:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij zat voor de NPO radio 2 delegatie dus ben benieuwd of Bart er deze ochtend nog wat over zegt
Volgens mij is de gouden formule om vooral likeable/charismatisch over te komen op het scherm. Mustii, Red Sebastian, Ochman en bijvoorbeeld Waylon in 2018 gingen daar wel nat. Ben bang voor onze Oostenrijkse vriend dat ie op dat vlak ook nogal tekort gaat schieten, zeker met deze staging als ik het zo lees.quote:Op donderdag 15 mei 2025 09:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Idd, ik zie de vergelijking wel. Ook niet een land met veel stemvrienden. Hij heeft wel goede vocals...
Ik hoorde mensen tijdens de postcard van Zweden al opmerken: "geinige gasten". Zouden zo je buurman kunnen zijn. En de IJslanders zijn meer de jongens uit de buurt op een fatbike.quote:Op donderdag 15 mei 2025 11:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij is de gouden formule om vooral likeable/charismatisch over te komen op het scherm.[knip]
Duncan had die boynextdoor gunfactor bijvoorbeeld wel en Claude nu ook...
Deze post zelf is de grap toch, mag ik hopen?quote:Op woensdag 14 mei 2025 23:18 schreef Fred_B het volgende:
[ x ]
We gaan weer over de grond kruipen van het lachen morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |