Ik denk dat ze zelf ook niet meer wil, wat verstandig zou zijn.quote:Op maandag 12 mei 2025 23:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Daar heb ik dus zelfs geen zin in, Petra Mede weer volgend jaar.
Kan plan b zijn, wat ze nu oefenen.quote:Op maandag 12 mei 2025 23:17 schreef Momo het volgende:
Maar met dit video bericht komt Celine dus niet live naar Basel om te zingen?
Dat lijkt nu, staat ze zaterdag gewoon op het podiumquote:Op maandag 12 mei 2025 23:17 schreef Momo het volgende:
Het was vorig jaar met de finale wel duidelijk dat ze er geen zin in had.quote:Op maandag 12 mei 2025 23:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zelf ook niet meer wil, wat verstandig zou zijn.
Al is ze wel dik met onze gezellige Joost-basher Edward Af Sillen
Ik denk het wel. In de scripts stond een Celine Dion tribute in Semi 1, en in de Grand Final is ook nog minstens twee minuten ingeruimd voor Celine Dion, maar dat is in de scripts niet gespecificeerd.quote:Op maandag 12 mei 2025 23:17 schreef Momo het volgende:
Of wellicht in de finale met een vooraf opgenomen optreden.quote:Op maandag 12 mei 2025 23:17 schreef Momo het volgende:
Moeten we nog verbaasd zijn?quote:Op maandag 12 mei 2025 23:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Top 10 meest gestreamde niet winnaars zelfs dus. En dan bewust Europapa er uit laten.
Clowns.
En die vervelende, niet-grappige, Linda Woodruff.quote:Op maandag 12 mei 2025 23:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Met een script van Edward.
Måns zal er wel niet in zitten
Er zullen weinig hanen naar kraaien maar het is een beetje als een overzicht geven van de topscorers op een WK en dan de nummer 4 weglaten omdat ie ooit een prullenbak in de kleedkamer omver heeft geschopt.quote:Op maandag 12 mei 2025 23:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Moeten we nog verbaasd zijn?
Ik betwijfel ook of anders dan een handvol Nederlanders iemand het opmerkt of zich er druk over maakt.
Waarom moet zoiets ook nu denk ik dan.quote:Op maandag 12 mei 2025 23:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Er zullen weinig hanen naar kraaien maar het is een beetje als een overzicht geven van de topscorers op een WK en dan de nummer 4 weglaten omdat ie ooit een prullenbak in de kleedkamer omver heeft geschopt.
Het maakt me wéér boos, dat doen alsof hij nooit meegedaan heeft en hem weglaten in zo'n overzicht maar wel z'n video lekker laten staan op hun youtubekanaal.quote:Op maandag 12 mei 2025 23:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Er zullen weinig hanen naar kraaien maar het is een beetje als een overzicht geven van de topscorers op een WK en dan de nummer 4 weglaten omdat ie ooit een prullenbak in de kleedkamer omver heeft geschopt.
Ja want anders zouden we alsnog een Nederlandse inzending zien.quote:Op maandag 12 mei 2025 23:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Waarom moet zoiets ook nu denk ik dan.en dan winnaars weglaten is ook bijzonder.
De ESF hype is nog nooit zo laag geweest bij mij. Zulke acties voelen toch gewoon wéér als een dikke middelvinger? Begin haast te geloven dat met de instrumenten die ze hebben (startvolgorde ed.) Nederland de komende jaren écht geen kans meer gaat maken op winst. We hadden dit jaar thuis moeten blijven.quote:Op maandag 12 mei 2025 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Het maakt me wéér boos, dat doen alsof hij nooit meegedaan heeft en hem weglaten in zo'n overzicht maar wel z'n video lekker laten staan op hun youtubekanaal.
Wat me nog het meest irriteert is het feit dat ze ook gewoon vergeten dat Nederland het in 2020 niet kon door laten gaan en het een jaar later alsnog deed onder moeilijke omstandigheden (en een hoop extra kosten).quote:Begin haast te geloven dat met de instrumenten die ze hebben (startvolgorde ed.) Nederland de komende jaren écht geen kans meer gaat maken op winst. We hadden dit jaar thuis moeten blijven.
Laat Israel dan maar winnen. Kunnen ze flink op de blaren gaan zitten. Ellendelingen.quote:Op maandag 12 mei 2025 23:42 schreef d_elise het volgende:
Laffe bende. Door dit soort dingen zou ik het die lui gunnen dat worst case scenario uitkomt. Laat het maar in elkaar storten.
Tsja, boeien zou ik haast zeggen. Als er bij voetbal een onterechte beslissing door een scheidsrechter wordt gemaakt, ga je toch ook niet een jaar op de bank zitten? Nee hup, bezinnen en doorrrrrr.quote:Op maandag 12 mei 2025 23:39 schreef Japepk het volgende:
[..]
De ESF hype is nog nooit zo laag geweest bij mij. Zulke acties voelen toch gewoon wéér als een dikke middelvinger? Begin haast te geloven dat met de instrumenten die ze hebben (startvolgorde ed.) Nederland de komende jaren écht geen kans meer gaat maken op winst. We hadden dit jaar thuis moeten blijven.
Tsja, ik ben nu eenmaal nogal een principiële klootzakquote:Op maandag 12 mei 2025 23:48 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Tsja, boeien zou ik haast zeggen. Als er bij voetbal een onterechte beslissing door een scheidsrechter wordt gemaakt, ga je toch ook niet een jaar op de bank zitten? Nee hup, bezinnen en doorrrrrr.
Snap het ergens wel hoor, maar wat zou er verandert zijn als AVROTROS een jaar lang mokkend thuis was gebleven en er volgend jaar weer had gestaan…
We kunnen blijkbaar niet meer bellen/smsen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 00:20 schreef NLpop het volgende:
De recap tv-beelden https://streamable.com/jdlt7j
Claude vanaf 2:00
Is dit niet voor ROTW votequote:Op dinsdag 13 mei 2025 00:28 schreef hole1988 het volgende:
[..]
We kunnen blijkbaar niet meer bellen/smsen.
Werkt voor alle landen. Men kijkt naar je ip adres en betaalkaart vanuit welke land je stemt. Omroepen gooien normaliter zelf tel nummers in beeld. EBU hield de balk voorheen schoon.quote:
Dat soort dingen wilden alle 36 andere landen na de chaos van vorig jaar toch ook? Het is niet dat het aan het Do-ist-de-Bahnhof-protest van Avrotros lag dat dat er allemaal doorheen gekomen is.quote:Op maandag 12 mei 2025 23:54 schreef NLpop het volgende:
En onze Head of Delegation Claudia van der Pas zit vanaf juni in de Reference Group. De Nederlander Jurian Van Der Meer is aangesteld als nieuwe Commercial Director Eurovision. Met alle wijzigingen die zijn doorgevoerd in de organisatie, heeft Nederland het afgelopen jaar wel zichtbaar dingen bereikt.
Ja de act ziet er afstandelijk uit. En het nummer vind ik echt drie keer niks. Maar ze hebben zo’n goede startvolgorde dat ik het bijna niet zie gebeuren dat ze eruit vliegen. Maar ik heb denk ik liever een San Marino of IJsland in de finale dan een Cyprus.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 08:57 schreef Momo het volgende:
Cyprus overtuigd mij toch minder op beeld. Abstract en koud, gaan mensen hier op stemmen?
Ik zou het heerlijk vinden als dit een verrassende NQ wordtquote:Op dinsdag 13 mei 2025 08:57 schreef Momo het volgende:
Cyprus overtuigd mij toch minder op beeld. Abstract en koud, gaan mensen hier op stemmen?
Ja, dit is ook wel het bewijs dat je met een beetje vlot nummer en een lastige act grote kans maakt op de laatste startpositie.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja de act ziet er afstandelijk uit. En het nummer vind ik echt drie keer niks. Maar ze hebben zo’n goede startvolgorde dat ik het bijna niet zie gebeuren dat ze eruit vliegen. Maar ik heb denk ik liever een San Marino of IJsland in de finale dan een Cyprus.
SPOILER: linkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe bedoel je? Een Canadese zangeres om wat West Europese landen tevreden te stellen?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:39 schreef molloot200 het volgende:
Dat Celine Dion stukje is echt een compromis voor de deelnemers die zich vorig jaar terug dreigden te trekken, ik ben overtuigd
Dan komt Nederland 3x voorbij:quote:
Ja, het lukt nog steeds niet om dat beveiligd genoeg te krijgen kennelijk. Zal waarschijnlijk geen prioriteit zijn voor de EBU, anders had het na al die keren toch weleens gelukt zou je zeggen. De beelden zijn zonder het PROHIBITED watermerk dat er in het online press center enzo allemaal doorheen zit.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:30 schreef Em31 het volgende:
Compleet idioot trouwens wel dat alles nu gewoon overal al te zien is.
Martin zit de lekkers op de hielen mensen.quote:Martin Green confirms that the satellite feed sent to the juries for yesterday's evening show has been leaked because "technologies used by [EBU] members differ" meaning some of them are easier to hack than others. Footage found online is being taken off.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |