Hij schijnt het wel erg goed te brengen, maar dit soort dance-bangers lijken in de fanwereld vaak wat beter aan te slaan dan bij Truus en Henkquote:Op maandag 12 mei 2025 22:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik vind ook lastig peilen wat de mensen er thuis van vinden eigenlijk.
Ik zag van de week dat lijstje en dacht nog, dat gaan ze nooit bespreken tijdens een show dus. Hoe toevallig.quote:Op maandag 12 mei 2025 23:03 schreef Cee het volgende:
Zeg dat stukje over die meest gestreamde liedjes heeft als ik het goed begrijp de 177miljoen van Europapa geskipt?
Kleingeestige mensen deinzen daar niet voor terug.quote:Op maandag 12 mei 2025 23:03 schreef Cee het volgende:
Zeg dat stukje over die meest gestreamde liedjes heeft als ik het goed begrijp de 177miljoen van Europapa geskipt?
Maar wel lekker op YouTube laten staanquote:Op maandag 12 mei 2025 23:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Kleingeestige mensen deinzen daar niet voor terug.
Björksterdahl & co in actie.quote:Op maandag 12 mei 2025 23:05 schreef Fred_B het volgende:[..]
Kleingeestige mensen deinzen daar niet voor terug.
Wacht. Er komt een commercial break bij de NPO?quote:
Bezuinigingenquote:Op maandag 12 mei 2025 23:13 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Wacht. Er komt een commercial break bij de NPO?
Las ik ook, maar ik ken de bron op X niet.quote:Op maandag 12 mei 2025 23:13 schreef Momo het volgende:
Petra Mede is schijnbaar bij een interval act deze semi?
Daar heb ik dus zelfs geen zin in, Petra Mede weer volgend jaar.quote:Op maandag 12 mei 2025 23:13 schreef Momo het volgende:
Meerdere betrouwbare kanalen zeggen het dus neem aan dat het kloptquote:Op maandag 12 mei 2025 23:13 schreef Rebel- het volgende:
[..]
Las ik ook, maar ik ken de bron op X niet.
Ik ben een beetje Petra Müde.quote:Op maandag 12 mei 2025 23:13 schreef Momo het volgende:
Met een script van Edward.quote:Op maandag 12 mei 2025 23:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Daar heb ik dus zelfs geen zin in, Petra Mede weer volgend jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |