Wacht. Er komt een commercial break bij de NPO?quote:
Bezuinigingenquote:Op maandag 12 mei 2025 23:13 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Wacht. Er komt een commercial break bij de NPO?
Las ik ook, maar ik ken de bron op X niet.quote:Op maandag 12 mei 2025 23:13 schreef Momo het volgende:
Petra Mede is schijnbaar bij een interval act deze semi?
Daar heb ik dus zelfs geen zin in, Petra Mede weer volgend jaar.quote:Op maandag 12 mei 2025 23:13 schreef Momo het volgende:
Meerdere betrouwbare kanalen zeggen het dus neem aan dat het kloptquote:Op maandag 12 mei 2025 23:13 schreef Rebel- het volgende:
[..]
Las ik ook, maar ik ken de bron op X niet.
Ik ben een beetje Petra Müde.quote:Op maandag 12 mei 2025 23:13 schreef Momo het volgende:
Met een script van Edward.quote:Op maandag 12 mei 2025 23:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Daar heb ik dus zelfs geen zin in, Petra Mede weer volgend jaar.
Bij de ster staat 22:48 (¤ 23.860 per 30 seconden)quote:
Ik denk dat ze zelf ook niet meer wil, wat verstandig zou zijn.quote:Op maandag 12 mei 2025 23:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Daar heb ik dus zelfs geen zin in, Petra Mede weer volgend jaar.
Kan plan b zijn, wat ze nu oefenen.quote:Op maandag 12 mei 2025 23:17 schreef Momo het volgende:
Maar met dit video bericht komt Celine dus niet live naar Basel om te zingen?
Dat lijkt nu, staat ze zaterdag gewoon op het podiumquote:Op maandag 12 mei 2025 23:17 schreef Momo het volgende:
Het was vorig jaar met de finale wel duidelijk dat ze er geen zin in had.quote:Op maandag 12 mei 2025 23:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zelf ook niet meer wil, wat verstandig zou zijn.
Al is ze wel dik met onze gezellige Joost-basher Edward Af Sillen
Ik denk het wel. In de scripts stond een Celine Dion tribute in Semi 1, en in de Grand Final is ook nog minstens twee minuten ingeruimd voor Celine Dion, maar dat is in de scripts niet gespecificeerd.quote:Op maandag 12 mei 2025 23:17 schreef Momo het volgende:
Of wellicht in de finale met een vooraf opgenomen optreden.quote:Op maandag 12 mei 2025 23:17 schreef Momo het volgende:
Moeten we nog verbaasd zijn?quote:Op maandag 12 mei 2025 23:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Top 10 meest gestreamde niet winnaars zelfs dus. En dan bewust Europapa er uit laten.
Clowns.
En die vervelende, niet-grappige, Linda Woodruff.quote:Op maandag 12 mei 2025 23:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Met een script van Edward.
Måns zal er wel niet in zitten
Er zullen weinig hanen naar kraaien maar het is een beetje als een overzicht geven van de topscorers op een WK en dan de nummer 4 weglaten omdat ie ooit een prullenbak in de kleedkamer omver heeft geschopt.quote:Op maandag 12 mei 2025 23:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Moeten we nog verbaasd zijn?
Ik betwijfel ook of anders dan een handvol Nederlanders iemand het opmerkt of zich er druk over maakt.
Waarom moet zoiets ook nu denk ik dan.quote:Op maandag 12 mei 2025 23:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Er zullen weinig hanen naar kraaien maar het is een beetje als een overzicht geven van de topscorers op een WK en dan de nummer 4 weglaten omdat ie ooit een prullenbak in de kleedkamer omver heeft geschopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |