Ja dat zei ik ook 300+ dagen lang totdat er drie Finnen in maatpakken met een accordeon opkwamen hahaha ik hou mezelf ook elke keer voor de gek, ik leer het nooit.quote:Op maandag 12 mei 2025 22:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Vraag mij af of dat meespeelt nog bij de mensuh thuis. Een aantal mensen die casual kijkers zijn zeiden al tegen mij als Zweden maar niet weer wint.
Ik neig ook wel naar Frankrijk. Ik zelf vind het een mooi nummer maar het miste wel wat. De act vult het totaalplaatje aan waardoor het voor mij kloppend voelt.quote:Op maandag 12 mei 2025 22:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Frankrijk
(als je dat een schok noemt dan)
Of Albanië
België is wel een gekke trend, zo hoog voor de winst maar tegelijkertijd ook maar op het randje van Q in de andere lijst.quote:
Ja jammer we zakken wel een beetje weg nu.quote:Op maandag 12 mei 2025 22:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Zwitserland gaat wel over ons floepen zo.
Tijd voor een paniekerige Aranquote:Op maandag 12 mei 2025 22:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Zwitserland gaat wel over ons floepen zo.
Ik vind ook lastig peilen wat de mensen er thuis van vinden eigenlijk.quote:Op maandag 12 mei 2025 22:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
België is wel een gekke trend, zo hoog voor de winst maar tegelijkertijd ook maar op het randje van Q in de andere lijst.
Ja, en het lijkt me ook geen 350 punten bij de jury-liedje.quote:Op maandag 12 mei 2025 22:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
België is wel een gekke trend, zo hoog voor de winst maar tegelijkertijd ook maar op het randje van Q in de andere lijst.
Andyquote:Op maandag 12 mei 2025 22:29 schreef Greys het volgende:
Via appjes van Andy van Eurovoxx die daar zit! Mag het op forum zetten zet hij erbij haha.
[ afbeelding ]
Ok, Cee-aquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Hij schijnt het wel erg goed te brengen, maar dit soort dance-bangers lijken in de fanwereld vaak wat beter aan te slaan dan bij Truus en Henkquote:Op maandag 12 mei 2025 22:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik vind ook lastig peilen wat de mensen er thuis van vinden eigenlijk.
Ik zag van de week dat lijstje en dacht nog, dat gaan ze nooit bespreken tijdens een show dus. Hoe toevallig.quote:Op maandag 12 mei 2025 23:03 schreef Cee het volgende:
Zeg dat stukje over die meest gestreamde liedjes heeft als ik het goed begrijp de 177miljoen van Europapa geskipt?
Kleingeestige mensen deinzen daar niet voor terug.quote:Op maandag 12 mei 2025 23:03 schreef Cee het volgende:
Zeg dat stukje over die meest gestreamde liedjes heeft als ik het goed begrijp de 177miljoen van Europapa geskipt?
Maar wel lekker op YouTube laten staanquote:Op maandag 12 mei 2025 23:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Kleingeestige mensen deinzen daar niet voor terug.
Björksterdahl & co in actie.quote:Op maandag 12 mei 2025 23:05 schreef Fred_B het volgende:[..]
Kleingeestige mensen deinzen daar niet voor terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |